خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/24 09:40:31

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ چکی


مقدمه

جدیدترین سری مدل‌های میان‌رده برند سامسونگ سری A  می‌باشد. این سری به جرات پرفروش ترین سری گوشی‌های میان رده سامسونگ تا به امروز می‌باشد. خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ و هر مدل از این سری می‌تواند برای عاشقان تکنولوژی بسیار ایده آل باشد. 

بررسی مشخصات فنی این گوشی

1.در بخش طراحی گوشی این دیوایس دارای ابعادی برابر  159.6 در 74.8 در 8.1 میلی‌متر و وزنی برابر 189 گرم می‌باشد.
2.این گوشی در تاریخ 24 مارس 2022 به بازار کالای دیجیتال عرضه شده است.
3.سیستم عامل اورجینال نصب شده بر روی این گوشی هوشمند اندروید ورژن 12 می‌باشد. این ورژن قابلیت ارتقا نیز خواهد داشت. این سیستم عامل با رابط کاربری نسخه One UI 4.1 همراه شده است که مخصوص این برند می‌باشد.
4.جنس پنل پشتی این محصول به دلیل اقتصادی بودن از پلاستیک می‌باشد و در قسمت پنل جلویی از فناوری گوریلا گلس 5 برای محافظت صفحه نمایش خود استفاده می‌نماید.
5.این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، گلبهی به بازار عرضه شده است.
6.با خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ از یک مانیتور 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED می‌توانید استفاده نمایید. این صفحه نمایش رزولوشنی  برابر 1080 در 2400 پیکسل در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
7.در بخش سخت‌افزاری این گوشی هوشمند از تراشه اصلی از نوع 8 هسته‌ای 5 نانومتری از مدل Samsung Exynos 1280 استفاده می‌کند.
8.این محصول شرکت سامسونگ با انواع حافظه 128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم تولید شده است. تفاوت قیمت این مدل هم ناشی از تفاوت در این زمینه می‌باشد. حافظه داخلی مورد استفاده این گوشی از نوع UFS 2.2 است. این حافظه نسل جدید دارای سرعت انتقال داده بالا می‌باشد.
9.این گوشی قابلیت استفاده مشروط از کارت حافظه از نوع  microSDXC را خواهد داشت. به این دلیل مشروط که این کارت حافظه دارای جایگاه مشترک با سیم‌کارت دوم می‌باشد.
10.با خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ در قسمت پنل پشتی از یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 64، 12 و 5 مگاپیکسل استفاده خواهید کرد. 

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

11. در قسمت پنل جلویی این اسمارت فون از یک دوربین با قدرت 32 مگاپیکسل استفاده می‌کند.
12. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر با قابلیت فست شارژ با شارژر 25 واتی می‌باشد. نوع اتصال شارژر این گوشی از نوع USB Type-C 2.0 خواهد بود.
13. در بخش اسپیکر این گوشی از یک اسپیکر از نوع استریو (دوگانه) بهره می برد.
14. خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ باعث خواهد شد تا از یک پکیج سنسوری دارای حسگر اثر انگشت زیر مانیتور، سنسور شتاب سنج، حسگر ژیروسکوپ و قطب نما بهره‌مند شوید.
15. این گوشی از جدیدترین فناوری اینترنت همراه یعنی 5G بهره‌ می‌برد.
16. قیمت این گوشی در حال حاضر در محدوده بین 13.5 الی 14 میلیون می‌باشد. الیته با توجه به نوسانات ارزی حال حاضر امکان تغییر این قیمت بسیار بالا خواهد بود. 

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ را از کجا انجام دهیم؟

برای خرید گوشی a53 سامسونگ بهتر است به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. با توجه به اقبال مردم برای خرید اقساطی سو استفاده هم در این زمینه افزایش یافته است. به همین دلیل از هر فروشگاهی نباید خرید انجام دهید. همچنین شرایط سخت و غیر‌شفاش بسیاری از  سایت‌های و فروشگاه‌های غیر مطمئن هم ممکن است باعث شود تا یک محصول را بسیار گران‌تر از قیمت واقعی آن خریداری کنید. 

چرا باید برای  خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ فروشگاه آنلاین قسطی کلاب را انتخاب نمایید؟

در این فروشگاه علاوه بر خرید قسطی گوشی a53 خواهید توانست تمامی محصولات و مدل‌های این برند و سایر برند‌های معروف را نیز خریداری نمایید. همچنین این مجموعه از اولین‌ها در ایران در زمینه فروش قسطی بسیاری از محصولات می‌باشد. با گران شدن تولیدات و کاهش قدرت خرید، بخش اعظمی از جمعیت کشور قادر به خرید نقدی نمی‌باشند به همین دلیل رو به خرید اقساطی آورده‌اند. این مجموعه با قیمت مناسب و شرایط کاملا شفاف اقدام به انجام این خدمت کرده است. تمامی محصولات برند‌های موجود در این فروشگاه همگی اصل و آکبند می‌باشد. 

نتیجه‌گیری

در خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ و هر محصول دیجیتال دیگری باید دقت فراوان کرد. به ویژه اگر این خرید به‌صورت آنلاین باشد این دقت را بایستی دوبرابر کرد. در صورت عدم دقت ممکن است از لحاظ مالی متضرر شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي POCO X4 PRO

خرید اقساطي POCO X4 PRO
یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی که خرید آن همیشه توصیه می‌شود، مدل پوکو ایکس 4 پرو می‌باشد. برای خرید اقساطی POCO X4 PRO به...

خرید قسطی آیفون 11

خرید قسطی آیفون 11
اپل یکی از معروف‌ترین برندهای آمریکایی است که در سال‌های اخیر پیشرفت فوق‌العاده زیادی داشته است. اگر تمایل به خرید اقساطی آیفون 11 ...