خرید اقساطی ردمی نوت 10 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:55:41

اگر تمایل به خرید اقساطی ردمی نوت 10 پرو با قیمت عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی ردمی نوت 10 پرو


بررسی گوشی ردمی نوت 10 پرو

این روزها شیائومی به یکی از محبوب‌ترین برندهای کالای دیجیتال تبدیل شده است. گوشی ردمی نوت 10 پرو یکی از محصولات جدید شیائومی به شمار می‌آید. باید در همین ابتدای کار به یک موضوع اشاره کنیم. این میان رده خوش دست در لیست پرفروش‌ترین‌های بازار ایران قرار گرفته است. گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی ردمی نوت 10 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این گوشی هوشمند می‌تواند حال و هوای جدیدی را هنگام کار کردن با آن به شما ارائه دهد. این گوشی دارای سیستم عکاسی چهار دوربینه با وضوح بالا و صفحه نمایش آمولد 6.67 اینچی (نسبت صفحه نمایش به بدنه 85.6 درصد) است. بنابراین برای انجام بازی، وبگردی، تماشای فیلم و ثبت عکس و فیلم گزینه هیجان انگیزی خواهد بود. این میان رده شیائومی به طور خاص، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را به شما ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های شیائومی ردمی نوت 10 پرو

شیائومی ردمی نوت 10 پرو یکی از مدل‌های پیشرو با عناصر سخت افزاری اولیه است. این دستگاه با پردازنده هشت هسته‌ای عرضه می‌‍شود. تمام عناصر سخت افزاری را قادر می سازد تا سریع و موثر کار کنند. برنامه‌ها را سریع باز کند، چند فعالیت را همزمان انجام داده و بین برنامه‌های کاربردی و اینترنتی سوئیچ کند. با خرید اقساطی ردمی نوت 10 پرو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سیستم عامل اندروید 11 که یکی از ویژگی‌های اصلی شیائومی نوت 10 پرو است. با رابط کاربر پسند MIUI 12 کاربری آسان و راحتی را به شما ارائه می‌دهد. این میان رده جذاب با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی، به عنوان یک فضای ذخیره‌سازی بسیار بزرگ برای انجام تمام دستورات توسط پردازنده عمل می‌کند. 

صفحه نمایش و دوربین

یکی از مهم ترین ویژگی‌های ردمی نوت 10 پرو که منعکس کننده رضایت مصرف کنندگان است، بدون شک دوربین و صفحه نمایش محصول است. ماژول دوربین چهارگانه در پشت این گوشی قرار گرفته است. همچنین دارای وضوح دوربین 108 مگاپیکسلی بوده و به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و فیلم‌های هنری و حرفه‌ای بگیرید. سنسورهای دوربین با وضوح بالا ویژگی‌های خاص خود را دارند.

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، فیلمبرداری اولترا اچ دی 4K را برای شما محقق می‌کند. این دوربین ویژگی‌های دیگری مانند HDR، فوکوس خودکار، پانوراما، حالت پرتره (بوکه)، حالت پرتره با پشتیبانی از هوش مصنوعی، تشخیص صحنه با هوش مصنوعی و تایمر، مجهز شده است.

ویژگی‌های دوربین ردمی نوت 10 پرو به این محدود نمی‌شود. دوربین دوم 8 مگاپیکسلی، دوربین سوم 5 مگاپیکسل و دوربین 4 مگاپیکسلی است. این دوربین‌ها همراه با دوربین اصلی به شما امکان می‌دهد در حالت‌های مختلف با زاویه باز، عکاسی با زاویه فوق عریض، عکاسی ماکرو و جلوه‌های بوکه عکاسی کنید. دوربین جلو با وضوح 16 مگاپیکسل، فیلمبرداری 1080p و همچنین عکس‌های سلفی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. برای خرید قسطی ردمی نوت 10 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری

این گوشی به لطف باتری 5020 میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع، مشکلات همیشگی تمام شدن شارژ در میانه روز را به حداقل رسانده و شما را از حمل پاوربانک خلاص می‌کند. این باعث می‌شود با ردمی نوت 10 پرو فرصت ارتباطی و سرگرمی بی‌وقفه‌ای را در تمام طول روز تجربه کنید.

خرید اقساطی ردمی نوت 10 پرو یک راه حل مناسب برای کیف پول شما!

اگر به دنبال خرید نقدی کالای دیجیتال نیستید این نوید را به شما می‌دهیم که خرید قسطی ردمی نوت 10 پرو گوشی دیگر رویا نیست. قسطی کلاب با فروش قسطی محصولات خود، این امکان را برای شما فراهم کرده است که با شرایطی بسیار بسیار آسان و با توجه به شرایط شغلی تان نسبت به خرید محصول مورد نظرتان اقدام کنید. برای خرید اقساطی ردمی نوت 10 پرو و آشنایی با شرایط ویژه به بخش خرید اقساطی مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی شیائومی مدل poco

خرید گوشی شیائومی مدل poco
به زودی یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی به بازار عرضه خواهد شد. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی شیائومی مدل poco دارید به بخش کالای ...

خرید اقساطی گوشی آیفون se 2022 با چک

خرید اقساطی گوشی آیفون se 2022 با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون se 2022 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...