خرید اقساطی گوشي s23 ultra با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 18:24:44

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشي s23 ultra با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي s23 ultra با چک


نگاه کلی به ویژگی‌های گوشی سامسونگ

خرید قسطی گوشي s23 ultra به علت ویژگی‌های خارق‌العاده ای که دارد یک اقدام منطقی به حساب می‌آید. کمپانی سامسونگ در تاریخ 17 فوریه سال 2023 اقدام به عرضه این کالای دیجیتال کرد. ویژگی‌ها و طراحی بسیار جذاب این محصول سبب شد تا افراد بسیار زیادی مشتاق خرید این گوشی شوند. قطعا این مدل به عنوان بهترین گوشی سامسونگ شناخته می‌شود و محبوبیت بسیار زیادی در میان مصرف کنندگان دارد.

برخورداری از سخت‌افزار بسیار قدرتمند در کنار وزن بسیار معقول و مناسب و طراحی بسیار زیبا سبب شده تا یک گوشی همه چیز تمام روانه بازار شود. این گوشی به عنوان پرچمدار جدید شرکت سامسونگ شناخته می‌شود. افراد می‌توانند از طریق فروشگاه‌های مختلف در سراسر کشور اقدام به خرید این گوشی به صورت نقدی نمایند. خرید این کالای دیجیتال می‌تواند بسیاری از نیاز‌های افراد را به بهترین شکل ممکن پوشش دهد. 

ویژگی‌های گوشی s23 اولترا

اولین مورد از ویژگی‌های این کالای دیجیتال مربوط به نمایشگر آن است. سامسونگ برای این کالای دیجیتال یک صفحه نمایش 6.8 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X استفاده کرده که در نوع خود جالب توجه می‌باشد. رزولوشن صفحه نمایش گوشی S23 ultra، 1440*3088 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی آن  500 پیکسل در اینچ است. حداکثر نرخ نوسازی در صفحه نمایش این محصول 120 هرتز می‌باشد.

از جمله دیگر مواردی که می‌بایست در ارتباط با ویژگی‌های این محصول مورد توجه قرار گیرد مربوط به پردازنده و تراشه این گوشی است. سامسونگ از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 برای این کالای دیجیتال استفاده کرده که دارای هشت هسته می‌باشد. پردازنده گرافیکی این گوشی از نوع Adreno 740 است. برای خرید اقساطی گوشي s23 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

برخورداری از حافظه داخلی و رم متنوع از جمله دیگر ویژگی‌های بسیار جذاب این کالای دیجیتال است. سامسونگ برای این محصول خود از حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی و همچنین 1 ترابایتی استفاده کرده که افراد می‌توانند با توجه به نیازشان اقدام به خرید مدل مد‌نظر نمایند. علاوه بر آن گفتنی است که حافظه رم این گوشی در مدل‌های 8 و 12 گیگابایتی روانه بازار شده است.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های گوشی فوق مربوط به دوربین آن می‌باشد. سامسونگ برای این کالای دیجیتال از دوربین چهار‌گانه استفاده کرده است. لنز‌های دوربین این گوشی به ترتیب از نوع عریض، فوق عریض، تله‌فوتو، تله‌فوتو پریسکوپی می‌باشد. لنز عریض دوربین گوشی فوق 200 مگاپیکسلی بوده و لنز فوق عریض گوشی فوق دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی است. باید گفت که لنز تله‌فوتو در دوربین گوشی فوق 10 مگاپیکسلی بوده و لنز تله‌فوتو پریسکوپی نیز 10 مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین سلفی گوشی فوق دارای یک لنز عریض بوده و رزولوشن آن 12 مگاپیکسل است. کار کردن با دوربین این گوشی افراد را شگفت‌زده کرده و به آن‌ها حس فوق‌العاده‌ای‌ منتقل خواهد کرد.

سامسونگ برای این کالای دیجیتال از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. این باتری از نوع لیتیوم یونی بوده و از فناوری شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. در یک جمع بندی کلی از ویژگی‌های این محصول باید گفت که خرید این گوشی کاملا ارزشمند بوده و می‌تواند برای افراد تبدیل به یک تجربه جذاب شود. با خرید قسطی گوشي s23 ultra از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

قیمت این گوشی از شرکت سامسونگ

قیمت این گوشی با توجه به پارامتر‌های مختلف منحصر‌به‌فرد می‌باشد. اولین موردی که بر روی قیمت گوشی فوق تاثیر‌گذار است مربوط به مدل‌های مختلف آن است. این گوشی با حافظه داخلی و رم مختلف تولیده شده که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. علاوه بر آن باید گفت که گوشی فوق با پارت نامبر‌های منحصر‌به‌فرد در بازار موجود است که هر‌کدام از آن‌ها قیمت منحصر‌به‌فردی دارند.

مورد دیگری که بر روی قیمت این کالای دیجیتال تاثیر‌گذار است مربوط به قیمت ارز می‌باشد. این گوشی جزو محصولات وارداتی بوده و قیمت آن رابطه مستقیمی با قیمت ارز دارد. به دلیل این که در کشورمان شاهد عدم ثبات اقتصادی هستیم قیمت ارز نوسان شدیدی دارد و بر روی قیمت این گوشی تاثیر‌گذار می‌باشد. افراد برای دریافت اطلاعات لازم وکافی در مورد قیمت این گوشی باید با نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر در ارتباط باشند.

خرید اقساطی گوشي s23 ultra از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشي s23 ultra توسط مجموعه قسطی کلاب برای عموم مردم ارائه می شود. افراد می‌توانند از طریق فروش قسطی مجموعه فوق اقدام به خرید این گوشی نمایند. خرید اقساطی این گوشی می‌تواند برای افراد جذاب واقع شود و بسیاری از نیاز‌های آنان را به بهترین شکل ممکن پوشش دهد. خرید اقساطی گوشي s23 ultra توسط افراد به دلیل قیمت بالای این گوشی مناسب‌تر می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی m22

خرید اقساطی گوشی m22
یکی از جدیدترین گوشی‌های سری M سامسونگ مدل m22 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی POCO C31

خرید اقساطی گوشی POCO C31
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند پوکو بی شک مدل POCO C31 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی POCO C31 به بخش موبایل در دسته بندی...