خرید قسطی گوشیS21 FE سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/20 07:16:09

اگر به دنبال شرایطی آسان برای خرید قسطی گوشیS21 FE سامسونگ هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 


خرید قسطی گوشیS21 FE سامسونگ


گوشی S21 FE سامسونگ

فروش قسطی گوشی گوشی S21 FE سامسونگ چگونه است؟ شرایط خرید قسطی این محصول به چه صورت است؟ یکی از جدیدترین و زیباترین گوشی‌های مدل سامسونگ که به راحتی توانسته است پردازنده‌ای فوق العاده و بی نظیری را در دنیای اندروید وارد نماید، گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE است. این مدل گوشی سامسونگ، پیشرفت‌های بسیار جدیدی را ارائه نموده است. در حقیقت علت اصلی آن طراحی فوق العاده زیبای آن، ارائه‌ای مجموعه‌ای از ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری بسیار مدرن و در عین حال با قیمت پایین تر می‌باشد. گوشی S21 FE فقط در مدل 5G تولید و عرضه بازار شده است. این بدان معنا می‌باشد که سرعت اتصال به شبکه 5G، بالا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشیS21 FE سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کیفیت و طراحی

بخش طراحی گوشی S21 FE سامسونگ جزو یکی از نکات مثبت آن می‌باشد که در نگاه اول همه را به وجد می‌آورد. این گوشی بسیار خوش دست بوده و کار کردن با آن حس بسیار خوبی به کاربر می‌دهد. در قسمت پایینی این مدل گوشی خشاب سیم کارت و درگاه Type-C قرار دارد و می‌تواند تا دو سیم کارت را پشتیبانی کند. اسپیکر و میکروفون در قسمت زیر گوشی دیده خواهد شد گوشی S21 FE سامسونگ ظاهر بسیار زیبایی دارد. این مدل گوشی سامسونگ خمیدگی بسیار خاصی دارد که به نوع خودش بسیار زیبا و خاص است.

برخی از ویژگی‌های این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از نمایشگر Dynamic AMOLED 2X استفاده می‌کند. از نظر روشنایی و رزولوشن بی نظیر است و رنگ‌ها را بسیار عالی نشان می‌دهد. نرخ تازه سازی صفحه نمایش این گوشی 120 هرتز است و از HDR10+ پشتیبانی می‌کند. رزولوشن نمایشگر آن 1080X2400 پیکسل می‌باشد که واقعا عدد بسیار خوبی است. برای خرید اقساطی گوشیS21 FE سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در مجموع می‌توان گفت که نمایشگر این کالای دیجیتال کیفیت بسیار خوبی دارد و هیچ گونه عیب و ایرادی نمی‌توان از آن گرفت. باتری و شارژدهی اس 21 اف ای سامسونگ: بخش باتری این کالای دیجیتال پرطرفدار عملکرد بسیار عالی و قابل قبولی دارد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن بر اساس بهینه بودن سخت افزاریش عملکرد قابل قبولی دارد.

امنیت گوشی S21 FE سامسونگ: گوشی S21 FE سامسونگ از دو روش جهت امنیت خود استفاده می‌کند. در حقیقت حسگر اثر انگشت این مدل گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد که در قسمت پایین نمایشگر قرار دارد. عملکرد این سنسور  سرعت خوبی دارد.

سنسور اصلی: سنسور لنز اصلی این کالای دیجیتال، 12 مگاپیکسل است و عکس‌هایی که با این سنسور ثبت می‌شوند از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشند. این گوشی شارپنس و دیتیل، روشنایی و کنتراست بسیار خوبی دارد. این گوشی قابلیت فیلمبرداری 4K با 30 و 60 اف پی اس بر ثانیه را دارد و کیفیت تصویربرداری آن عالی است.

دوربین سلفی: سنسور 32 مگاپیکسلی سلفی این مدل گوشی عملکرد فوق العاده‌ای دارد. رنگ نور، شارپنس، داینامیک رنج، دیتیل کنتراست، در دوربین سلفی این مدل گوشی واقعا خوب است. دوربین سلفی گوشی S21 FE سامسونگ قابلیت فیلمبرداری 4K با 30 و 60 اف پی اس بر ثانیه را دارد. وجود این ویژگی‌ها در این گوشی خاص سبب شده تا کاربران اقدام به خرید قسطی گوشیS21 FE سامسونگ کنند. 

خرید اقساطی گوشیS21 FE سامسونگ از قسطی کلاب

یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین مرکزها جهت خرید قسطی گوشیS21 FE سامسونگ سایت قسطی کلاب است. در این سایت شما عزیزان می‌توانید هر نوع کالایی را با قیمت مناسب و اقساطی خریداری نمایید. جهت خرید اقساطی گوشیS21 FE سامسونگ همانند هر کالایی دیگر در این مرکز باید قبل از هر چیزی مبلغی بسیار جزئی را به صورت نقدی پرداخت نمایید و مابقی مانده آن را به صورت اقساطی بین 3 تا 14 قسط پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک‌بوک 2021

خرید اقساطی مک‌بوک 2021
یکی از بهترین محصولات اپل بی شک لپ تاپ‌های آن می‌باشد. برای خرید اقساطی مک‌بوک 2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی iphone 13 promax

خرید اقساطی گوشی iphone 13 promax
گوشی‌های برند اپل همیشه جز پرطرفدارترین محصولات این برند بوده است. برای خرید اقساطی گوشی iphone 13 promax به بخش موبایل در دسته...