خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/23 20:37:56

یکی از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی مدل Redmi note 9 pro می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 پرو به بخش کالای دیجیتال در دسته بندی موبایل مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 پرو
بررسی مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت 9 پرو

شیائومی ردمی نوت 9 پرو در تاریخ 30 آوریل سال 2020 میلادی به بازار عرضه شده است و از طراحی متفاوتی نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند کمپانی شیائومی برخوردار می‌باشد و این عامل باعث گردیده است تا میزان تمایل مردم برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 پرو افرای یابد.

این کالای دیجیتال دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی و از نوع IPS LCD است و میزان رزولوشن آن برابر با 2400*1080 پیکسل عنوان شده است و کمپانی شیائومی با کمک محافظ‌های گوریلا گلس 5 میزان مقاومت نمایشگر و قاب پشتی این اسمارت فون در برابر ضربات فیزیکی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

این گوشی هوشمند به تراشه‌‌‌ی 8 نانومتری Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G مجهز است و دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای می‌باشد که دو هسته آن از نوع Kryo 465 Gold هستند و اطلاعات را با سرعت 2.3 گیگاهرتز پردازش می‌کنند و 6 هسته بعدی از نوع Kryo 465 Silver می‌باشند و اطلاعات مختلف را با سرعت 1.8 گیگاهرتز پرداز می‌نمایند و قرار گرفتن این پردازنده قدرتمند و کم مصرف در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 618 باعث شده است تا میزان علاقه و اشتیاق جوانان برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9 پرو افزایش یابد و این کالای دیجیتال به انتخاب اول آن‌ها تبدیل شود. 

این گوشی هوشمند در مدل‌های 64 گیگابایتی به همراه 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایتی به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت رم به بازار عرضه شده‌ است و علاقه‌مندان می‌توانند بر اساس سلیقه خود برای خرید هر کدام از این مدل‌ها اقدام نمایند و از مزایای آ‌ن‌ها بهره‌مند شوند. 

دوربین‌‌های شیائومی ردمی نوت 9 پرو

کمپانی شیائومی در انتخاب دوربین‌های پشتی این کالای دیجیتال سنگ تمام گذاشته است و این عامل میزان خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 پرو توسط علاقه‌مندان را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. 

این محصول دارای 4 دوربین پشتی است که توانایی ثبت تصویر با کیفیت‌های 64، 8، 5 و 2 مگاپیکسل را دارند و مجهز بودن این اسمارت فون به امکانات و تکنولوژی‌های مختلفی همچون: فوکوس خودکار، تشخیص فاز، پوشش 120 درجه‌ای محیط، لرزشگیر الکتریکی و سنسور تشخیص عمق باعث شده است تا دوربین‌های پشتی این گوشی هوشمند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که دوربین‌های پشتی این گوشی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت‌های 720p، 1080p و 4K را دارند و کسانی که برای خرید اقساطی گوشی شیائومی ردمی نوت 9 اقدام کرده‌اند عنوان نموده‌اند که دوربین‌های پشتی این گوشی عملکرد مناسبی را در محیط‌های دارای نور کم از خود به نمایش می‌گذارند.

این اسمارت فون زیبا و کارآمد دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می‌باشد و این دوربین امکان فیلمبرداری با کیفیت‌ 1080p را برای کاربران فراهم می‌کند و همان‌گونه که قابل حدس می‌باشد، کیفیت بالای دوربین‌های این محصول یکی از دلایل اصلی علاقه‌مندان برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9 پرو در نظر گرفته می‌شود.

باتری شیائومی ردمی نوت 9 پرو

این محصول به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت نهایی 5020 آمپر مجهز است و به همراه یک شارژر سریع 33 وات به خریداران عرضه می‌شود و این شارژر می‌تواند باتری این گوشی هوشمند را در کم‌تر از 1 ساعت و 30 دقیقه بطور کامل شارژر کند و این ویژگی مهم و ارزشمند موجب شده است تا میزان خرید قسطی گوشی توسط کسانی که ظرفیت و سرعت شارژ گوشی جزو اولویت‌های آن‌ها می‌باشد افزایش یابد. 

کدام مجموعه بهترین گزینه برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 پرو می‌باشد؟

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بدون تردید بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9 پرو در نظر گرفته می‌شود و از چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش قسطی موبایل شیائومی ردمی نوت 9 پرو و سایر محصولات کمپانی شیائومی برخوردار است. بنابراین، شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزشمند و متنوع این شرکت گوشی مورد نظر خود را با بهترین شرایط و قیمت خریداری کنید و خاطره زیبایی را از همکاری با قسطی کلاب رقم بزنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی a51 سامسونگ

خرید گوشی a51 سامسونگ
برند سامسونگ در سال‌های اخیر تلفن‌های همراه زیادی طراحی و تولید کرده است و هر کدام از آن‌ها ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی دارند. برای ...

خرید قسطی می بند6

خرید قسطی می بند6
ساعت هوشمند می بند 6 جز بهترین گجت‌های پوشیدنی شیائومی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی می بند6 به بخش ساعت هوشمند در...