خرید قسطی galaxy watch

تاریخ انتشار:
1403/2/26 15:21:14

برند سامسونگ زیباترین ساعت‌های هوشمند دنیا را طراحی می‌کند و امکانات فوق‌العاده‌ای برای ساعت‌های خود قرار داده است. برای خرید قسطی galaxy watch به بخش کالای دیجیتال در دسته بندی ساعت هوشمند مراجعه فرمایید.


خرید قسطی galaxy watch


بررسی مشخصات فنی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2

این ساعت هوشمند یکی از پرفروش‌ترین گجت‌های کمپانی سامسونگ محسوب می‌شود و در سال 2019 و تنها 6 ماه پس از معرفی مدل قبلی این کالای دیجیتال به خریداران عرضه شده است. این محصول از قابلیت‌های بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی برخوردار می‌باشد و زیبایی وصف ناپذیر آن باعث شده است تا افراد بسیاری برای خرید قسطی galaxy watch اقدام نمایند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

این ساعت هوشمند زیبا دارای ابعاد 10.9*44*44 میلی‌متر است و تنها 30 گرم وزن دارد و باعث خستگی مچ دست شما نخواهد شد. صفحه نمایش این گجت به صورت گرد است و بدنه فلزی آن از مقاومت کافی در برابر ضربات و آسیب‌های فیزیکی برخوردار است و بند چرمی آن بسیار بادوام و زیبا می‌باشد و این ویژگی‌ها میزان فروش قسطی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌اند. 

این ساعت هوشمند زیبا برخلاف سایر محصولات موجود در بازار با سیستم‌ عامل‌های اندروید و IOS سازگار است و نمایشگر AMOLED این کالای دیجیتال دارای رزولوشن 360*360 پیکسل می‌باشد و زیبایی خاصی را از خود به نمایش می‌گذارد.

این ساعت هوشمند زیبا و پرفروش دارای حسگر ضربان قلب نیز می‌باشد که از طریق 8 فتو دیود تعبیه شده در زیر ساعت ضربان قلب شما را با دقت بسیار بالایی اعلام می‌کند و این ویژگی شگفت انگیز باعث شده است تا این محصول توجه مخاطبان را به سوی خود جلب کند و افراد بسیاری برای خرید اقساطی galaxy watch اقدام نمایند.

بطور کلی، این ساعت هوشمند بسیار زیبا، بادوام و شیک می‌باشد و بدون تردید تمامی انتظارات شما از یک گجت همه کاره را برآورده خواهد کرد. ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 یکی از پرفرو‌ش‌ترین گجت‌های کمپانی سامسونگ در جهان است 

ویژگی‌های منحصر به فرد ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2

جالب است بدانید که رنگ زمینه نمایشگر این ساعت هوشمند قابلیت تغییر بر اساس رنگ لباس شما را دارد و شما می‌توانید با کمک این ویژگی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 را با تمامی لباس‌های خود ست کنید و از این ویژگی بهره‌مند شوید.

این کالای دیجیتال دارای سنسور ردیابی تمرینات ورزشی است و تمرینات ورزشی در حال انجام توسط شما را به صورت اتوماتیک شناسایی و ثبت می‌کند و توصیه‌های لازم را به شما ارائه می‌دهد و این ویژگی باعث شده است تا میزان علاقه و اشتیاق مردم برای خرید اقساطی اسمارت واچ سامسونگ افزایش یابد و این محصول زیبا فروش بسیار بالایی را تجربه نماید.

این ساعت زیبا قابلیت شناسایی سطح استرس شما را نیز دارد و با پیشنهاد کردن تمرینات تنفسی ویژه میزان استرس شما را کنترل خواهد کرد و قرار گرفتن این ویژگی در کنار موارد دیگری همچون: حسگر ضربان قلب، دستیار صوتی هوشمند، گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب، بلوتوث نسخه 5.0، پردازنده 1.15 گیگابایتی، قابلیت شارژ به صورت بی سیم، نمایشگر مقاوم در برابر نور UV و طراحی زیبا و بدون نقص باعث شده است تا خرید قسطی galaxy watch به اقدامی هوشمندانه و درست تبدیل شود و خریداران از عملکرد این محصول بسیار راضی باشند. 

بطور کلی، امکانات این اسمارت واچ بسیار بیشتر از امکانات سایر محصولات موجود در بازار است و این کالای دیجیتال بدون تردید بهترین و قدرتمند‌ترین ساعت هوشمند در بازار‌های جهانی محسوب می‌شود. این کالای دیجیتال دارای حسگر ضربان قلب و حسگر تعیین میزان استرس می‌باشد 

کدام فروشگاه بهترین گزینه برای خرید اقساطی galaxy watch می‌باشد؟

بدون تردید فروشگاه قسطی کلاب بهترین انتخاب برای خرید قسطی galaxy watch می‌باشد و این مجموعه از محبوبیت بسیار بالایی در میان مخاطبان برخوردار است. 

فروشگاه قسطی کلاب یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه فروش قسطی ساعت هوشمند سامسونگ است و از سال‌ها تجربه موفق در رابطه با فروش قسطی کالاها و محصولات دیجیتال برخوردار است و شما با انتخاب این مجموعه از مزایای فراوانی بهره‌مند خواهید شد. فروشگاه قسطی کلاب بهترین گزینه خرید اقساطی galaxy watch می‌باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مرود دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی ال جی

خرید گوشی ال جی
برند ال جی جز برترین و محبوب‌ترین کمپانی‌های دنیا می‌باشد که محصولات آن در ایران فروش بالایی دارد. برای خرید اقساطی گوشی ال جی به بخش ...

خرید تبلت سامسونگ قسطی

خرید تبلت سامسونگ قسطی
در دنیای امروز تبلت ها جز محبوب ترین تکنولوژی ها هستند که از سنین کوچک تا بزرگسال طرفدار این کالای دیجیتال هستند. برای خرید با شرایط.................