خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو با چک

تاریخ انتشار:
1403/3/1 06:28:30

اگر به دنبال خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو با چک هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.


خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو با چک


گوشی ردمی نوت 11 پرو 

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو به دلایل مختلف یک گزینه مناسب برای بسیاری از کاربران است. این محصول شرکت شیائومی دوربین 108 مگاپیکسلی با کیفیتی دارد. طراحی بدنه گوشی مناسب است و کاربران اغلب از نمایشگر 1080 سوپر امولد آن رضایت دارند. باتری گوشی ردمی نوت 11 پرو دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت است و حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره دارد. 

حس خوب طراحی بدنه گوشی ردمی نوت 11 پرو    

یکی از جذابیت‌های خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 پرو مربوط به طراحی خوب بدنه دستگاه است. طراحی، کیفیت ساخت و جنس بدنه این گوشی در تمام رده‌های قیمتی یکسان است. جنس بدنه پلاستیکی است؛ ولی مورد پسند اغلب کاربران قرار می‌گیرد. پشت بدنه گوشی از جنس شیشه است که در بین گوشی‌های میان رده یک ویژگی ممتاز محسوب می‌شود. در قسمت چپ قاب پشتی گوشی، چهار لنز و فلش تعبیه شده است. یادآوری می‌شود که اثر انگشت روی بدنه گوشی باقی می‌ماند؛ ولی به دلیل رنگ‌های استفاده شده در بدنه زیاد دیده نمی‌شود. 

نمایشگر باکیفیت گوشی شیائومی نوت 11 پرو

یکی دیگر از ویژگی‌های مورد توجه در خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو نمایشگر 67/6 اینچی و باکیفیت دستگاه است. صفحه نمایش این محصول شیائومی، از جنس Super AMOLED است و از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. وضوح تصاویر در این نمایشگر 2400 در 1080 پیکسل است که وضوح مناسبی در بین گوشی‌های میان رده به شمار می‌رود. گوشی ردمی نوت 11 پرو کنتراست عالی و بی‌نقصی دارد و این ویژگی موجب درخشش بالای رنگ‌ها در نمایشگر می‌شود. با این گوشی به راحتی می‌توانید در نور شدید هم کار کنید؛ چرا که حداکثر روشنایی آن 1200 نیت است.

ثبت تصاویر زیبا و باکیفیت با دوربین‌های گوشی ردمی نوت 11 پرو

با خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 پرو می‌توانید تصاویر زیبایی را تهیه کنید؛ چرا که دوربین‌های این محصول عکس‌هایی با جزئیات عالی برای شما تهیه می‌کنند. فیلم‌هایی که با ردمی نوت 11 پرو تهیه می‌شود دارای وضوح 1080 پیکسل است؛ که برای گوشی‌هایی با این قیمت، وضوح مناسبی به شمار می‌آید. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی نوت 11 پرو نیز تصاویر باکیفیتی نسبت به گوشی‌های میان رده ثبت می‌کند. 

امنیت بالای ردمی نوت 11 پرو

گوشی ردمی نوت 11 پرو امنیت خوبی دارد. در این گوشی حسگر اثر انگشت بدون هیچ مشکلی عمل می‌کند و شما می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین حالت ممکن قفل گوشی خود را باز کنید. حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور قرار دارد و با یک بار لمس دکمه، قفل گوشی باز می‌شود. در این محصول حسگر تشخیص چهره نیز وجود دارد که آن هم به خوبی عمل می‌کند. به این ترتیب مشخص می‌شود که امنیت این گوشی در حد مناسبی در بین نمونه‌های مشابه قرار دارد.

باتری خوب با طول عمر بالا

در خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو با یک باتری خوب سروکار دارید. باتری این محصول ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و در استفاده‌های سنگین به مدت یک روز دوام می‌آورد. باتری این گوشی در مدت زمان 40 دقیقه تقریبا شارژ می‌شود که مدت زمان مناسبی است. 

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 پرو

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی پیشگام در زمینه عرضه و فروش قسطی انواع مایحتاج مردم، فروشگاه قسطی کلاب است. قسطی کلاب بسیاری از اقلام مورد نیاز مردم از جمله: کالای دیجیتال، لوازم خانگی، وسایل نقلیه، لوازم اداری و وسایل بازی و سرگرمی را به صورت قسطی و نقدی به فروش می‌‎رساند. همه اقشار مردم به خصوص حقوق بگیران هم با خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز، می‌توانند مدیریت بهتری روی منابع مالی خود داشته باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی iphone 13 pro max

خرید اقساطی گوشی iphone 13 pro max
اگر تمایل دارید بهترین گوشی برند اپل را با قیمتی عالی خریداری کنید. به سایت قسطی کلاب بیایید و خرید اقساطی گوشی iphone 13 pro max از...

خرید قسطی اپل واچ ویژه کارمندان

خرید قسطی اپل واچ ویژه کارمندان
اگر شما هم جز علاقه مندان به برند اپل و استفاده از محصولات آن هستید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید و...