خرید قسطی s23 اولترا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/11 07:23:59

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ مدل s23 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی s23 اولترا با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی s23 اولترا با چک


معرفی کالای دیجیتال سامسونگ S23 اولترا 

همانطور که می‌دانید برند سامسونگ یکی از قدرتمندترین برندها در زمینه تولید کالای دیجیتال محسوب می‌شود. از جمله کالاهای دیجیتال که در جامعه هدف سامسونگ قرار می‌گیرد، تلفن همراه هوشمند است. گوشی S23 ultra یکی از بهترین پرچمداران این برند محسوب می‌شود. گفتنی است که این گوشی به دلیل امکاناتی که دارد جز گران‌ترین‌ها است. از این رو خرید نقدی آن با دشواری‌هایی همراه است و در نتیجه افراد زیادی به دنبال خرید قسطی s23 اولترا هستند. اگر شما هم به دنبال این نوع خرید هستید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.  

به جرات می‌توانیم سامسونگ S23 اولترا را یکی از بهترین گوشی‌های دنیا معرفی کنیم. اگر چه قیمت بالایی دارد ولی قیمتش نسبت به امکاناتش می‌ارزد. در ادامه به بیان ویژگی‌های این گوشی و همچنین شرایط خرید اقساطی s23 اولترا خواهیم پرداخت.

ابعاد این کالای دیجیتال 8.9×78.1×163.4 است. از این رو یک گوشی خوشدست محسوب می‌شود اما نمی‌توان برای کار کردن با آن صرفا از یک دست استفاده کرد. وزن 234 گرمی این کالای دیجیتال سبب شده که کاربر در هنگام استفاده هیچ مشکلی در حملش نداشته باشد. از نظر بدنه باید بگوییم که جنس قاب پشت و جلو از شیشه طراحی شده است. همچنین فریم از جنس آلومینیوم است. این تلفن همراه هوشمند در برابر آب مقاوم است؛ البته طبق استاندارد تا عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه.

صفحه نمایش گوشی s23 ultra

از نظر صفحه نمایش نیز باید گفت که رزولوشنی معادل 1440×3088 با تراکم پیکسلی 501 پیکسل بر اینچ دارد. نرخ بروزرسانی آن ۱۲۰ هرتز است. صفحه نمایش این گوشی مانند دیگر پرچمداران سامسونگ به تکنولوژی Super Amoled تجهیز شده است. 

دوربین‌های کالای دیجیتال S23 ultra

دوربین‌های چهارگانه‌ای که برای این دستگاه طراحی شده کیفیت خارق‌العاده‌ای دارند. رزولوشن این دوربین‌ها به ترتیب ۲۰۰+۱۰+۱۰+۱۲ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. همچنین این تلفن همراه هوشمند مجهز به یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است. یعنی حتی در بدترین شرایط هم کیفیت عکاسی بسیار خوبی دارد. برای خرید قسطی s23 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید. 

مشخصات فنی سامسونگ S23 اولترا

برای کالای دیجیتال سامسونگ S23 اولترا تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 تعبیه شده است. در کنار آن نیز پردازنده مرکزی به صورت چهارگانه قرار گرفته و نوع پردازنده 64 بیتی است. پردازنده گرافیکی‌ای که برای این دستگاه در نظر گرفته‌اند از نوع Adreno 740 GPU است. رم این دستگاه ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن 256 گیگابایت است. از این رو می‌توان سنگین‌ترین فعالیت‌ها از جمله اجرای بازی‌های روز را بر روی آن تجربه کرد. این تلفن همراه هوشمند از شبکه‌های ارتباطی 2G، 3G، 4G و 5G پشتیبانی می‌کند. برای خرید اقساطی s23 اولترا به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه  نمایید.

از این رو می‌توانید از اینترنت با بالاترین سرعت ممکن بهره‌مند شوید. از جمله فناوری‌های ارتباطی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است می‌توان به NFC، Wi-fi ،بلوتوث و GPS اشاره کرد. حسگرهای تعبیه شده در آن شامل قطب‌نما (Compass)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، مجاورت (Proximity)، فشارسنج (Barometer)، اثر انگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display) می‌شود. از نظر خروجی صدا نیز باید بگوییم که خبری از خروجی AUX نیست و برای این کار باید از پورت USB Type-C استفاده کرد. در مورد باتری آن نیز باید بگوییم که S23 اولترا به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است. همچنین قابلیت شارژ سریع با توان 45 وات و پشتیبانی از شارژ وایرلس (بی سیم) را داراست.

شرایط خرید قسطی s23 اولترا از قسطی کلاب

با وجود تمامی امکاناتی که گوشی s23 اولترا دارد، قیمت آن هرچند بالاست ولی نسبت به این ویژگی‌ها بسیار ارزنده است. حال بسیاری از افراد هستند که به دلایل مختلف قصد خرید اقساطی این گوشی هوشمند را دارند. برای تحقق این امر کافیست با مراجعه به سایت قسطی کلاب و برقراری تماس با کارشناسان این مجموعه نسبت به دریافت شرایط فروش قسطی گوشی سامسونگ s23 ultra اطلاعات لازم را کسب کنند. کارشناسان سایت قسطی کلاب به صورت 24 ساعته آماده پشتیبانی در زمینه خرید اقاسطی s23 اولترا هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ ultra

خرید اقساطی اپل واچ ultra
یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی اپل سری 8 آن می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچ ultra به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی note 10 سامسونگ

خرید قسطی note 10 سامسونگ
کمپانی سامسونگ در ابعاد و اندازه‌های متنوع به طراحی و تولید تلفن همراه می‌پردازد و رقیب جدی برند اپل است. برای خرید قسطی note 10...