خرید قسطی سرفیس پرو 8 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/11 01:49:29

شما می‌توانید برای خرید قسطی سرفیس پرو 8 با چک به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.


خرید قسطی سرفیس پرو 8 با چک


سرفیس پرو 8

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی در حوزه کالای دیجیتال، کمپانی‌های مختلف همواره در تلاش برای تولید کالاهای جدید و به روز برای مخاطبان خود هستند. این رقابت جذاب باعث شد که امروز با یکی از جدیدترین مدل‌های تبلت مایکروسافت یعنی سرفیس پرو 8 همراه شما باشیم. در این متن می‌خواهیم نگاهی به ویژگی‌های این تبلت بیندازیم. همچنین شرایط خرید قسطی سرفیس پرو 8 را بررسی کنیم.

معرفی کلی سرفیس پرو 8

سرفیس‌ها از همان ابتدای رونمایی جای خود را دل طرفداران کالای دیجیتال باز کردند. در واقع سرفیس‌ها اولین دستگاه‌هایی بودند که هم ویژگی‌های تبلت‌ها را داشتند و هم می‌توانستند انتظارات ما را به عنوان یک کامپیوتر همراه برطرف کنند. 

ویژگی‌های ظاهری سرفیس پرو 8

سرفیس پرو 8 که یکی از محبوب‌ترین کالاهای رونمایی شده از کمپانی مایکروسافت است، از نظر کیفیت ساخت و متریال در رده بالایی در میان رقیبان خود قرار دارد. سرفیس پرو 8 هم مانند تمامی سرفیس پروهای دیگر دارای تیک استند است که تا 175 درجه قابلیت خم شدن دارد. این قابلیت برای طراحان بسیار مهم است چرا که این درجه بهترین موقعیت برای طراحی می‌باشد. برای خرید اقساطی سرفیس پرو 8 با چک به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

برای متریال ساخت امسال مایکروسافت به جای آلیاژ منیزیوم از آلومینیوم برای ساخت این کالای دیجیتال استفاده کرده است. محصول امسال مایکروسافت در عین زیبایی بیشتر کمی سنگین‌تر از مدل‌های قبلی است. این کالای دیجیتال دارای یک دوربین جلو و یک دوربین در پشت دستگاه است که بهترین تجربه وب کم را برای شما فراهم می‌کند. یکی از مهمترین ویژگی‌های سرفیس پرو 8 قلم و جای شارژ قلم دستگاه است. جای قلم دقیقا زیر کیبورد واقع شده که در همان جا شارژ هم می‌شود. با این قابلیت قلم شما همیشه از شارژ 100% برخوردار است.  

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش این کالای دیجیتال 120 هرتزی می‌باشد که در بین مابقی سرفیس پروها حرفی برای گفتن دارد. نسبت صفحه نمایش آن سه به دو است که کاملا متناسب و قابل قبول است.

یکی از بزرگترین امتیازهای این کالای دیجیتال صفحه نمایش 13 اینچی آن است که نسبت به مدل قبلی کمی بزرگتر است. کیفیت تصویر 3K می‌باشد که sharpness و رزولوشن بسیار عالی دارد. به طور کلی باید بگوییم که سرفیس پرو 8 یک سر و گردن بالاتر از سرفیس‌های هم رده خودش است. پردازنده بسیار قوی که توسط مایکروسافت در این سرفیس کار گذاشته شده، تجربه‌ای بدون نقص و باگ را برای شما رقم می‌زند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه خرید قسطی سرفیس پرو 8 آشنا شویم.

نحوه خرید اقساطی سرفیس پرو 8 از قسطی کلاب  

همانطور که شاید خیلی از شما هم بدانید، خرید دو کالای دیجیتال با کاربری های متفاوت به صورت نقدی ممکن است امری سخت و هزینه بر باشد. از همین رو قسطی کلاب خرید اقساطی سرفیس را به شما پیشنهاد می‌دهد. شما با خرید قسطی سرفیس پرو 8 در واقع یک تبلت و یک لپ‌تاپ را یکجا می‌خرید.

فروش قسطی که توسط قسطی کلاب به شما معرفی می‌شود دارای تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش است. شما به راحتی می‌توانید با سرچ در بین کالاهای موجود در بلاگ‌های قسطی کلاب و مقایسه این کالاها با هم، کالای دیجیتال مورد نظر خودتان را پیدا کنید و برای خرید اقساطی از این مجموعه اقدام کنید. همچنین کارشناسان قسطی کلاب در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هستند. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی تلفنی یا آنلاین با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و سوال‌هایتان درباره شرایط خرید اقساطی سرفیس پرو 8 را بپرسید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشی آیفون 15 با چک

خرید اقساطي گوشی آیفون 15 با چک
در این متن شما را با خرید قسطی گوشی آیفون 15 از بهترین و مطمئن ترین ارائه دهندگان آشنا می‌سازیم. قبل از آن لازم است که با کیفیت و...

مانیتور سامسونگ

مانیتور سامسونگ
مانیتور سامسونگ یکی از برترین کالاهای دیجیتالی دنیا است که محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید اقساطی مانیتور سامسونگ به بخش...