خرید redmi note 8 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/28 15:16:00

برند شیائومی یکی از بهترین و برترین برندهای چینی است که در سال‌های اخیر تنوع بالایی به محصولات خود داده است. برای خرید اقساطی redmi note 8 pro به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید redmi note 8 pro


مشخصات کلی

این تلفن هوشمند در سپتامبر 2019 وارد بازار شده است و در رنگ‌های جذابی مانند مشکی، قرمز، سفید، آبی دریا، آبی تیره، آبی کهربایی و نارنجی روشن به فروش می‌رسد. دارای ابعادی برابر 8.8*76.4*161.3 میلی متر مکعب است و وزنی در حدود 200 گرم دارد.

 از نظر طراحی بدنه قسمت جلو و پشت این گوشی از جنس شیشه گوریلاگلاس 5 می‌باشد و قادر است تا دو سیم کارت را به صورت هم‌زمان، پشتیبانی نماید.

در این گوشی از سیستم عامل اندروید 9 یا پای و رابط کاربری MIUI 10 استفاده شده است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی redmi note 8 pro در قسطی کلاب فراهم شده است.

نمایشگر

نمایشگر این اسمارت‌فون یک صفحه 6.53 اینچی است که نسبت نمایشگر به بدنه در حدود 85 درصد می‌باشد و از یک لایه محافظ گوریلاگلس 5 پوشیده شده است. رزولوشن تصویر در این صفحه نمایش 2340*1080 پیکسل است. 

در این صفحه از تکنولوژی LCD و IPS استفاده شده است. صفحه لمسی خازنی 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش می‌دهد. با خرید اقساطی redmi note 8 pro فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید!

مشخصات سخت‌افزاری

همچنین تراشه اصلی یک پردازنده هشت هسته‌ای است که دو هسته آن با 2.06 هستی دیگر با سرعت دوگاهه عمل می‌کند پردازنده گرافیک نسخه ملی می‌باشد.

این اسمارت فون در 4 نسخه مختلف روانه بازار شده است در یک نسخه از رم 16 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 یا 128 و در نسخه دیگر از رم 8 با حافظه 128 و 256 استفاده شده دو نسخه اخیر مربوط به کشورهای هند و چین می‌باشند.

از یک اسلات حافظه اضافه به صورت مشترک با سیم کارت دوم نیز اسفاده شده است. با خرید اقساطی redmi note 8 pro سرعت، دقت و کارایی را تجربه کنید!

دوربین‌های چهارگانه

قسمت پشتی این گوشی دارای چهار دوربین است. دوربین اصلی یک دوربین 64 مگاپیکسلی می‌باشد و از نوع لنز واید است که قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز را دارا می‌باشد. در کنار دوربین اصلی از یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. 

دو دوربین 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارند که یکی مخصوص عکاسی ماکرو است و دیگری دارای سنسور تشخیص و عمق می‌باشد. این دوربین‌ها قادرند با استفاده از فلاش دوگانه LED عمل کنند و همچنین دارای قابلیت عکاسی HDR و پانوراما می‌باشند.

از نظر فیلم برداری نیز دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر و ژیروسکوپ هستند و قادرند تا با کیفیت 4K و قابلیت 30 فریم در هر ثانیه به فیلمبرداری و عکاسی بپردازند. از طرفی دوربین سلفی نیز یک دوربین قدرتمند 20 مگاپیکسلی است و از لنز واید استفاده می‌کند.

باتری قدرتمند

این دستگاه از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری استفاده می‌کند که ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی دارد و شما قادر هستید تا با شارژ‌ سریع 18 واتی آن را به سرعت شارژ نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی redmi note 8 pro نگران دشارژ شدن نباشید!

سنسورها و قابلیت‌های اتصال

در این گوشی از حسگرهای شتاب سنج، اثر انگشت، قطب نما، ژیروسکوپ، سنسور مجاورتی، مادون قرمز یا ریموت کنترل استفاده شده است. همچنین قابلیت اتصال به وای فای دو بانده، هات اسپات و بلوتوث را دارد.

این گوشی مجهز به تکنولوژی GPS، NFC، رادیو اف ام است و همچنین، قابلیت ضبط برنامه‌های رادیویی را نیز دارا می‌باشد. از طرفی دارای USB نوع C، کانکتور ریورسبل و پشتیبانی از OTG است. با خرید اقساطی redmi note 8 pro از قابلیت‌هایی بی‌نظیر بهره‌مند شوید!

خرید گوشی redmi note 8 pro

اگر دوست دارید تا گوشی redmi note 8 pro را خريداری نماييد، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید.

برای خرید غيرنقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید نقدی یا اقساطی redmi note 8 pro است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس مدل max

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس مدل max
امروزه قیمت لپ‌تاپ‌ها بسیار افزایش پیدا کرده است و خرید اقساطی بهترین گزینه می‌باشد. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس مدل max به بخش ...

خرید قسطی گوشی S22 اولترا سامسونگ

خرید قسطی گوشی S22 اولترا سامسونگ
خرید قسطی گوشی s22 اولترا یک دغدغه مهم در بین جوانان است. برای خرید اقساطی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...