خرید ps5 اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/20 15:02:38

کنسول بازی پلی اسیتشن 5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی در دنیا می‌باشد که توسط شرکت سونی تولید شده است. برای خرید اقساطی ps5 به بخش بازی سرگرمی در دسته کنسول بازی مراجعه کنید.

خرید ps5 اقساطی
playstation 5

در این مقاله به معرفی یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی می‌پردازیم، که افراد زیادی در هر رده سنی به انجام بازی با این محصول هیجان انگیز علاقمند هستند. 

بله درست حدس زدید! کنسول بازی سونی مدل Playstation 5، همان محصول اعجاب انگیزی hsj که حتی اگر یکبار با آن مشغول بازی شوید، دل بریدن از آن برای شما دشوار خواهد بود. پس اگر شما در فکر خرید قسطی ps5 هستید، در این مقاله با ما همراه باشید، تا شما را با ویژگی‌های این کنسول بازی آشنا نماییم. 

معرفی کنسول بازی سونی مدل Playstation 5

کنسول بازی نسل نهم سونی، مدل Playstation 5 دارای طراحی خاصی بوده و بلندقامت‌ترین کنسولی می‌باشد که تا به امروز ساخته شده است. از آنجایی که این کنسول در حالت ایستاده احتمال افتادن دارد، شرکت سونی برای حفظ تعادل آن یک پایه مخصوص نیز طراحی کرده است. با اتصال دقیق تمامی کابل‌ها و روشن نمودن کنسول فقط 21 ثانیه زمان می‌برد تا به رابط کاربری ps5 متصل شوید. تنظیمات اولیه کنسول و login کردن هم بسیار آسان انجام می‌شود. 

پس از login شدن توسط حساب کاربری سابق خود و یا ساختن یک حساب جدید، با رابط کاربری جدید ps5 رو به رو می‌شوید. فضای این رابط کاربری برای شما آشنا خواهد بود، اما دستخوش تغییرات مثبتی نیز شده است و طراحی جدیدی دارد. برای خرید اقساطی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

به طور مثال، تب بازی و اپلیکیشن‌ها از هم جدا شده‌اند و بین این دو می‌بایست یکی را انتخاب نمایید. یکی دیگر از تغییراتی که شاید کمی زمان ببرد به آن عادت کنید، محل قرارگیری جدید آیکون تنظیمات می‌باشد که به بالای صفحه و به سمت راست منتقل شده است.

از رابط کاربری که گذر کنیم، می‌رسیم به بررسی سخت افزار و بازی‌هایی که قرار است آینده طولانی مدت آن را ضمانت کند. عملکرد سخت افزاری کنسول بازی سرگرمی ps5 نسبت به نسل‌های پیشین خود ارتقا یافته است و همین امر موجب بارگذاری سریع سنگین‌ترین بازی‌ها می‌شود.

با خرید اقساطی ps5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید. با خرید قسطی ps5 شما به یک حافظه 825 گیگابایتی دسترسی خواهید داشت. که متاسفانه تنها 667 گیگابایت آن قابل استفاده می‌باشد. 

مشخصات فنی کنسول بازی سونی مدل Playstation 5

ابعاد: 390 * 104 * 260 میلی متر

_ وزن: 4.5 کیلوگرم

_ درایو بازی: Ultra HD Blu-ray, up to 100GB/disc

_ WIFI: دارد

_ بلوتوث: دارد

_ خروجی USB: دارد

_ تعداد دسته همراه: یک عدد

_ هارد دیسک: دارد

_ ظرفیت هارد دیسک: 825 گیگابایت

_ ظرفیت RAM: 16GB GDDR6/256-bit

_ تعداد پورت شبکه (LAN): یک عدد

_ بازی: ندارد

_ پردازشگر گرافیکی: Ray Tracing Acceleration Up to 2.23 GHz (10.3 TFLOPS)

_ پردازشگر اصلی: AMD Ryzen Zen 8 Cores

_ کارت گرافیک: AMD Radeon RDNA 2-based graphics engine

_ تکنولوژی صدا: Tempest

_ خروجی صدا: HDMI

_ خروجی تصویر: HDMI با پشتیبانی از فرمت‌های HDR، 4K 120Hz TVs

_ دیگر قابلیت‌ها: Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T)، IEEE 802.11 a/b/g/n/ac/ax

_ لوازم جانبی قابل اتصال: دوال شاک 4، کنترلر MOVE، هدست گلد، دوال سنس، مدیا ریموت 

جمع بندی

اگر به دنبال خرید قسطی ps5 هستید، به یک جمع بندی مختصر از نقاط ضعف و قوت این دستگاه می‌پردازیم:

_ نقاط قوت: ارتقا چشمگیر Dual Sense با ویژگی‌های بسیار خاص و جذاب، تقویت ssd که موجب بارگذاری سریع‌تر و اجرای روان‌تر بازی‌ها می‌شود.

_ نقاط ضعف: بهره برداری تنها 667 گیگابایت از ظرفیت 825 گیگابایتی کنسول

شرایط خرید اقساطی ps5

وب سایت قسطی کلاب، بزرگترین و معتبرترین پلتفرم موجود برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 می‌باشد. البته، همواره خرید نقدی به صرفه تر می‌باشد، چرا که مجبور به پرداخت اقساط در مدت زمانی مشخص نخواهید بود. خرید ps5 اقساطی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد.

اگر شما هم جز دوستداران کنسول‌های بازی سرگرمی هستید و شرایط خرید به صورت نقد را ندارید، این وب سایت سه روش برای فروش قسطی کنسول بازی فراهم نموده است: درخواست اعتبار و خرید اقساطی، به واسطه بای چک، لیزینگ صنعت و معدن و لیزینگ پارسیان امکان پذیر شده است. شما با انتخاب هر یک از این سه روش، می‌توانید مدارک خود را تکمیل و هم اکنون اقدام به خرید این محصول جذاب و پر طرفدار نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی

 خرید قسطی کنسول بازی
کنسول بازی با مدل‌ها و طرح‌های متنوعی در بازار وجود دارد. برای خرید قسطی کنسول بازی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت...

خرید اقساطی کنسول بازی با سفته

خرید اقساطی کنسول بازی با سفته
کنسول بازی یکی از وسیله‌های پرکاربرد در دنیای امروز است. برای خرید اقساطی کنسول بازی با سفته به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب...