خرید قسطی PS4 PRO

تاریخ انتشار:
1403/2/27 12:12:56

کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو بهترین مدل نسل این کنسول بازی است. برای خرید قسطی PS4 PRO به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی PS4 PRO


معرفی مشخصات فنی PS4 Pro

پلی‌استیشن 4 پرو یکی از پرطرفدار‌ترین کنسول‌های بازی در ایران و جهان است و تاکنون افراد بسیاری برای خرید آن اقدام کرده‌اند و از عملکرد خیره کننده این کنسول بازی سرگرمی در زمینه اجزای بازی‌های سنگین و گرافیکی شگفت زده شده‌اند.

PS4 Pro از نظر طراحی ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز می‌باشد و کمپانی سونی بدنه این محصول را بهتر از بدنه PS3 طراحی کرده این عامل باعث شده است تا افراد بسیاری برای خرید قسطی PS4 PRO اقدام کنند.

این محصول در تاریخ 10 نوامبر 2016 میلادی به بازار‌های جهانی عرضه شده است و این کنسول بازی سرگرمی نسخه‌ ارتقا یافته‌ PS4 محسوب می‌شود و تمامی بازی‌های ارائه شده برای PS4 قابلیت اجرا بر روی هر دو کنسول را دارند. این کنسول بازی قدرتمند دارای یک پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای از نوع AMD Jaguar با قدرت پردازش 2.1 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی AMD Radeon و 8 گیگابایت رم از نوع GDDR5 می‌باشد.

جزئیات گرافیکی بازی‌ها در این کنسول نسبت به سایر ورژن‌های PS4 بیشتر است و این عامل باعث شده تا تمایل علاقه‌مندان به کنسول‌های بازی برای خرید اقساطی PS4 PRO به میزان قابل توجهی افزایش یابد. این محصول زیبا دارای ابعاد 295*55*327 میلی‌متر است و وزن آن در حدود 3.3 کیلوگرم می‌باشد و کمپانی سونی ادعا می‌کند که میزان حرارت تولید شده توسط این کنسول در در بازه‌ 5 تا 35 درجه سانتی‌گراد قرار دارد و این میزان گرما مشکلی را برای اجزای داخلی این کنسول قدرتمند ایجاد نخواهد کرد. 

بطور کلی، چنانچه قصد خرید اقساطی کنسول بازی را دارید و نمی‌دانید که باید برای خرید کدام کنسول اقدام کنید، PS4 Pro پیشنهاد ما به شما می‌باشد و بدون شک انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. 

تفاوت PS4 Pro با سایر ورژن‌های پلی استیشن 4

PS4 برای اولین بار در سال 2013 روانه بازار شد و در آن هنگام تنها یک نسخه از آن وجود داشت که حافظه‌ داخلی آن 500 گیگابایت بود. با این حال، در طول این سال‌ها ورژن‌های مختلفی از پلی استیشن 4 روانه بازار شدند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پلی استیشن 4 اسلیم و پلی استیشن 4 پرو اشاره کرد که مدل‌های 500 گیگابایتی و 1 ترابایتی آن‌ها همچنان در بازار موجود هستند. 

تفاوت اصلی PS4 Pro با سایر ورژن‌های این کنسول پرطرفدار و پرفروش در بالاتر بودن قدرت پردازش آن و پشتیبانی این کنسول از رزولوشن 4K و تکنولوژی HDR می‌باشد و این ویژگی‌های مهم باعث شده‌اند تا میزان خرید قسطی PS4 PRO توسط علاقه‌مندان بیشتر شود. 

همچنین، چنانچه تلویزیون شما از این تکنولوژی‌ها پشتیبانی نمی‌کند بهتر است که همچنان PS4 Pro را از میان ورژن‌های مختلف پلی استیشن 4 خریداری کنید، زیرا این محصول از قدرت پردازش بیشتری برخوردار است و جزئیات نمایش داده شده توسط پلی استیشن 4 پرو بسیار بیشتر و با کیفیت‌تر هستند. 

بطور کلی، اگرچه پلی استیشن 4 بعد از نمایش خیره کننده پلی استیشن 5 کمی به حاشیه رانده شده است، ولی همچنان به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین کنسول‌های بازی در جهان شناخته می‌شود و خرید اقساطی PS4 PRO با توجه به کاهش قیمت این محصول پس از معرفی پلی استیشن 5 به بازار منطقی و به صرفه است. 

کدام فروشگاه برای خرید قسطی PS4 PRO بهترین گزینه است؟

بدون تردید قسطی کلاب بهترین گزینه برای خرید اقساطی PS4 PRO می‌باشد و خرید اقساطی کنسول بازی از این مجموعه مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب از شهرت و اعتبار بسیار بالایی در میان مشتریان برخوردار است و این مجموعه موفق و قدیمی فروش محصولات خود را با بهترین شرایط انجام می‌دهد و این مسئله موجب گردیده است تا به بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای خرید قسطی پلی استیشن 4 تبدیل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اعتبار خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کنسول بازی مایکروسافت

خرید اقساطی کنسول بازی مایکروسافت
بازی و سرگرمی را می توان یکی از نیاز های اساسی کودکان و نوجوانان نام برد. از این رو شرکت های بزرگی چون مایکروسافت کنسول های بازی تولید کرده اند....

خرید قسطی کنسول بازی ps4

خرید قسطی کنسول بازی ps4
با توجه به تغییر سبک زندگی در دنیای ماشینی و رو به رو رشد امروزی و هم چنین تحولات شگفت انگیزی.....