خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/16 00:25:17

شما می‌توانید برای خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم با ارز دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم با ارز دیجیتال



پلی استیشن 5 اسلیم

در دنیای امروزی افراد علاقه زیادی به بازی سرگرمی دارند و بازی‌های ویدیویی جایگاه ویژه‌ای به عنوان تفریح پیدا کرده‌اند. خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم یک فرصت عالی برای کسانی است که به دنبال یک کنسول بازی حرفه‌ای هستند. پلی استیشن 5 اسلیم فضای ذخیره‌سازی بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بازی‌های مختلف را نصب و بازی کنید. گیمر‌ها با انواع پلی استیشن‌ها آشنایی دارند و همیشه به دنبال تهیه جدیدترین مدل‌های آن هستند. این کنسول بازی دارای اندازه کوچک و سبک است که در هر محیطی قابل استفاده خواهد بود. شرکت سونی این کنسول را به تازگی وارد بازار کرده و قیمت آن نسبت به نسخه قبل افزایش پیدا کرده است. برای آشنایی بیشتر با این محصول شگفت انگیز و خرید اقساطی آن در ادامه با ما همراه باشید. 

بررسی طراحی و مشخصات ظاهری پلی استیشن 5 اسلیم

در زمان خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم به طراحی و ویژگی‌های خاص آن نیز باید توجه داشته باشید. در طراحی پلی استیشن مشاهده می‌کنید که دارای ظاهر دو تیکه با رنگ مشکی و سفید است. جنس قسمت بالایی پلی استیشن براق بوده و در قسمت پایین مات می‌شود. بخش براق و سیاه رنگ این کنسول بازی در برابر خط و خش مقاومت بالایی ندارد. لکه‌های آب و اثر انگشت روی این قسمت براق باقی خواهند ماند. برای قرار دادن این کنسول به صورت افقی دو پایه در نظر گرفته شده تا به راحتی آن را در هر محلی قرار بدهید.

البته توجه داشته باشید که این سری از کنسول بازی پایه عمودی ندارد و در صورت نیاز باید آن را جداگانه خریداری کنید. استند به کار رفته در این پلی استیشن ظاهر بسیار جذابی دارد و مانند سری‌های قبل از پلاستیک ساخته نمی‌شود. وزن پلی استیشن اسلیم نسبت به سری‌های قبل حدود 30 درصد کاهش پیدا کرده است. ساخت این پلی استیشن با ابعاد کوچک باعث استفاده آسان‌تر از آن شده است. وزن پلی استیشن استاندارد اسلیم حدود 3.2 کیلوگرم و وزن پلی استیشن دیجیتال اسلیم حدود 2.6 کیلوگرم است. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قابلیت‌ها و امکانت ویژه ابزار بازی سرگرمی پلی استیشن 5 اسلیم

برای بازی سرگرمی باید بهترین کنسول‌های بازی را انتخاب و خریداری کنید. ظرفیت حافظه زیاد یک مزیت بزرگ در پلی استیشن 5 اسلیم به شمار می‌رود. مجموعه سونی در این محصول خود حافظه یک ترابایتی در نظر گرفته است. در نسخه‌های قبل و سری فت از حافظه 667 و 825 مگابایتی استفاده شده بود که در سری اسلیم این حافظه افزایش پیدا می¬کند. میزان دمای کنسول بازی اسلیم در صورت استفاده از بازی‌های گرافیکی سخت تا حدود 62 درجه افزایش خواهد کرد. کمپانی سونی برای محصولات خود از بهترین فن‌های خنک‌کننده استفاده می‌کند. فن به کار رفته در پلی استیشن صدای بسیار کمی دارد که در استفاده طولانی مدت و به مرور زمان ممکن است این صدا افزایش پیدا کند. با خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

میزان مصرف برق این کنسول بازی زیاد نبوده و همانند سری‌های قبل نباید نگران میزان مصرف برق بالا باشید. قابلیت مهمی که در پلی استیشن اسلیم وجود دارد امکان جدا‌سازی درایو بلوری است. در صورت نیاز می‌توان درایو بلوری را جدا و تعویض نمود. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید پلی استیشن را به نسخه دیجیتال یا استاندارد تغییر بدهید. پلیت‌های متصل به دستگاه به آسانی باز می‌شوند. در زمان تعویض پلیت باید دقت بالایی داشته باشید تا آسیبی به دستگاه وارد نشود. حافظه داخلی دستگاه 16 گیگابایت است که دارای پهنای باند 448 مگابایت بر ثانیه خواهد بود. 

خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم از فروشگاه قسطی کلاب

در خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم علاوه بر قیمت به کیفیت ساخت نیز توجه داشته باشید. خرید نقدی پلی استیشن کار آسانی نیست و با خرید اقساطی می‌توان آن را به راحتی خریداری کرد. فروشگاه قسطی کلاب کار فروش قسطی انواع پلی استیشن را انجام می‌دهد. در خرید اقساطی می‌توانید با پرداخت دوره‌ای محصول مورد نظر را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. شرایط پرداختی قسطی کلاب به گونه‌ای در نظر گرفته شده تا شما نگرانی بابت پرداخت اقساط نداشته باشید. بدون ضامن و تنها با استفاده از چک صیادی می‌توانید خرید خود را ثبت کنید. برای مشاوره در زمینه خرید می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps5 با سفته

خرید اقساطی ps5 با سفته
کنسول بازی پلی اسیتشن 5 جدیدترین و قدرتمندترین محصول سونی است. برای خرید اقساطی ps5 با سفته به بخش کنسول بازی در دسته بندی...

خرید کنسول ps4 اقساطی

خرید کنسول ps4 اقساطی
از مهم ترین ویژگی های فروش کنسول ps4 اقساطی کیفیت مطلوب و پردازش مناسب تصاویر می باشد. بر این اساس، علاوه بر برخورداری از وضوح تصویر ...