خرید قسطی سرخ کن بدون روغن فیلیپس

تاریخ انتشار:
1403/2/22 17:17:12

اگر به دنبال مصرف غذاهای سالم و ترکیبات غذایی بدون روغن هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی سرخ کن بدون روغن فیلیپس بدون ضامن از بخش سرخ کن در دسته بندی لوازم خانگی است.


خرید قسطی سرخ کن بدون روغن فیلیپس


سرخ کن فیلیپس سرخ کن سلامتی!

برند فیلیپس، یکی از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است که در شهر آمستردام هلند قرار دارد. یکی از محصولات پر فروش این شرکت، سرخ کن است که از لحاظ قدرت و حرارت جزو بهترین محصولات موجود در بازار است. همچنین سرخ‌کن‌های فیلیپس مواد غذایی را تا 2 کیلوگرم سریع آماده می‌کنند. این محصول توانایی پخت انواع کیک، مافین، پیتزا و بسیاری از غذاهای دیگر را دارد. برای خرید قسطی سرخ کن بدون روغن فیلیپس بدون ضامن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سرخ کن فیلیپس دارای تنوع بالا

سرخ کن فیلیپس دارای 2 سری Avance Collection وViva Collection هستند. سری محصولات Viva مناسب خانواده‌های کم جمعیت است و خرید اقساطی آن بسیار مقرون به صرفه می‌شود. حجم محفظه روغن آن‌ها 2.2 لیتر است، اما سری Avance برای خانواده‌های پر جمعیت و مهمانی‌ها مناسب است. حجم محفظه روغن این سری تا 3 لیتر افزایش پیدا کرده است. مدل‌های سری Viva دارای کلید چرخشی هستند که دما و زمان پخت و پز را کنترل می‌کنند. در سری Avance کنترل پخت و پز به صورت دیجیتالی بر روی نمایشگر انجام می‌شود. با خرید اقساطی سرخ کن بدون روغن فیلیپس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9216

این مدل از سرخ کن فیلیپس مناسب افرادی است که رژیم غذایی دارند، زیرا به گونه‌ای ساخته شده است که با روغن بسیار کم می‌توانید مواد مورد نیازتان را سرخ کنید. این لوازم خانگی دارای کلید ولومی است که دما را می‌توانید از 80 تا 220 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. سرخ کن فیلیپس مدل HD9216 یک تکنولوژی جدید برای سرخ کردن انواع گوشت و سبزیجات بدون نیاز به روغن زیاد است. برای خرید قسطی سرخ کن بدون روغن فیلیپس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9220

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به درجه تنظیم زمان و درجه تنظیم حرارت اشاره کرد. همچنین می‌توان تمام اجزا این دستگاه را جدا کرد و به راحتی شست. این محصول پس از سرخ شدن مواد غذایی، به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود و بدنه آن به دلیل عایق بندی پلاستیکی خنک می‌ماند. یکی دیگر از ویژگی مهم این لوازم خانگی این است که هر چقدر از روغن کمتری استفاده شود، مواد غذایی بهتر پخته می‌شود.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9238

این مدل را هم می‌توان به عنوان سرخ کن بدون روغن استفاده کرد و هم می‌توان برای کسانی که غذای چرب دوست دارند، مواد غذایی را با روغن بیشتری سرخ کرد. مخزن روغن این دستگاه 2 لیتر ظرفیت دارد و برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. این محصول با دو رنگ قرمز و مشکی تشکیل شده است. برای خرید اقساطی سرخ کن بدون روغن فیلیپس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سرخ کن فیلیپس مدل HD92318

این سرخ کن جزو لوازم خانگی معمولی به حساب می‌آید. مدت زمان پخت آن از اجاق گاز بیشتر است و با روغن کمی مواد غذایی را سرخ می‌کند. قابلیت تفکیک قطعات را دارد و حتی می‌توان آن‌ها را در ماشین ظرفشویی شست. همچنین سیستم قطع کن خودکار دارد و پس از پخت غذا به صورت اتوماتیک دستگاه خاموش می‌شود. 

نحوه خرید قسطی سرخ کن بدون روغن فیلیپس در قسطی کلاب

شرکت معتبر قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی لوازم خانگی فعالیت دارد. قسطی کلاب با توجه به شرایط اقتصادی مردم این شرایط را فراهم آورده است که به جای خرید نقدی بتوانند قسطی خرید کنند و آنلاین پرداخت کنند. شما می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. تمام محصولات دارای گارانتی می‌باشد و می‌توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. قسطی کلاب تضمین سلامت کالا را به شما می‌دهد و در هر کجای ایران که باشید آن را به دست شما می‌رساند. با خرید اقساطی سرخ کن بدون روغن فیلیپس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي ظرف شویی جی پلاس

خرید اقساطي ظرف شویی جی پلاس
برند جی پلاس برندی استثنایی و موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید اقساطي ظرف شویی جی پلاس به بخش ماشین ظرفشویی در دسته...

خرید قسطی ماشین ظرف شویی کنوود

خرید قسطی ماشین ظرف شویی کنوود
از بهترین ماشین ظرفشویی‌‌های موجود در بازار می‌توان به مارک کنوود اشاره کرد. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی کنوود به بخش ماشین...