خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/21 02:12:12

برای خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن با ارز دیجیتال به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن با ارز دیجیتال


یخچال ایکس ویژن رقیبی قدرتمند در بازار لوازم خانگی

شرکت مادیران در سال 1369 با هدف تولید و عرضه تجهیزات کامپیوتری و ماشین‌های اداری تأسیس شد. این شرکت در طول سال‌ها فعالیت خود، به یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید و عرضه لوازم دیجیتال و لوازم خانگی در ایران تبدیل شده است. برند ایکس ویژن در سال 1385 توسط شرکت مادیران با هدف تولید و عرضه محصولات صوتی و تصویری با کیفیت و قیمت مناسب به بازار ایران معرفی گردید. این برند در ابتدا با تولید تلویزیون‌های LED و LCD فعالیت خود را آغاز کرد و به مرور زمان، سبد محصولات خود را گسترش داد. محصولاتی چون مانیتور، دستگاه‌های گیرنده دیجیتال و لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر ایکس ویژن را به تولیدات خود اضافه کرد. 

محصولات ایکس ویژن با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و با کیفیت بالا تولید می‌شوند و همچنین از خدمات پس از فروش گسترده‌ای در سراسر ایران برخوردار هستند. ایکس ویژن با تولید لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب، نقش مهمی در ارتقای سطح کیفی محصولات ایرانی و افزایش قدرت انتخاب مصرف‌کنندگان داشته است. همچنین این برند با ارائه خدمات پس از فروش گسترده، رضایت مشتریان خود را جلب نموده و بنابراین می¬توان گفت خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن، تجربه لذت بخشی جهت تهیه این محصول می‌باشد. در ادامه در مورد مشخصات و ویژگی¬های این محصول با کیفیت صحبت خواهیم کرد.

مشخصات و ویژگی‌های یخچال ایکس ویژن

یخچال‌های ایکس‌ویژن در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف و با ویژگی‌های متفاوت عرضه می‌شوند. برخی از رایج‌ترین ویژگی‌های این گروه از لوازم خانگی عبارتند از:

سیستم سرمایش نوفر

سیستم سرمایش نوفر در این گروه از لوازم خانگی، از ایجاد برفک در داخل یخچال جلوگیری می‌کند، که نیاز به یخ زدایی دستی را از بین می‌برد.

سیستم جریان هوای چندگانه

این سیستم به گردش هوای سرد در داخل یخچال کمک می‌کند تا در این گروه از لوازم خانگی دمای یکنواختی حفظ شود. با خرید اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

آب سردکن و یخ ساز

این ویژگی به شما امکان می‌دهد آب سرد و یخ تصفیه شده را بدون نیاز به باز کردن درب یخچال دریافت کنید.

قفسه‌های قابل تنظیم

این قفسه‌ها به شما امکان می‌دهند فضای داخلی یخچال را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

کشوهای میوه و سبزیجات با رطوبت کنترل شده

این کشوها به حفظ تازگی میوه‌ها و سبزیجات برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کنند.

روشنایی LED

این ویژگی در این گروه از لوازم خانگی روشنایی داخلی و کارآمدی را فراهم می‌کند.

پایانه‌های قابل تنظیم

این پایه‌ها به شما امکان می‌دهند یخچال را تراز کنید تا حتی روی سطوح ناهموار هم تراز باشد. به بررسی و معرفی دو مدل از یخچال فریزرهای پر طرفدار می‌پردازیم. برای خرید اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

XVision مدل TS665

لوازم خانگی ساید بای ساید دارای ظرفیت 30 فوت مکعب است. این مدل دارای سیستم جریان هوای چندگانه، آب سردکن و یخساز، قفسه‌های قابل تنظیم، کشوهای میوه و سبزیجات با رطوبت کنترل شده، روشنایی LED و پایه‌های قابل تنظیم است.

XVision مدل TF541

یخچال چهار درب، دارای ظرفیت 28 فوت مکعب است. علاوه بر این، دارای سیستم خنک کننده نوفر و سیستم جریان هوای چندگانه، روشنایی LED و پایه‌های قابل تنظیم است. این گروه از لوازم خانگی با گارانتی یک ساله ارائه می-شوند. قیمت یخچال‌های ایکس ویژن بسته به مدل و ویژگی‌های آن متفاوت است. 

چرا خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن؟

همانطور که می‌دانیم، امروزه خرید یخچال فریزر و استفاده از تکنولوژی‌های جدید این گروه از لوازم خانگی جز ضروریات زندگی هر فرد محسوب می‌شود. با توجه به هزینه رو به افزایش این گروه از لوازم خانگی و عدم توانایی پرداخت نقدی هزینه آن، خرید این محصول، به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.

بنابراین می‌توان گفت خرید اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن، راهی مقرون بصرفه برای تهیه این محصول است. پیشنهاد ما به شما فروشگاه معتبر قسطی کلاب، با سابقه درخشان در فروش اقساطی محصولات می‌باشد. این فروشگاه با در نظرگرفتن طرح‌های متنوع فروش قسطی، به شما کمک می‌کند تا با هر بودجه‌ای که در نظر دارید بتوانید با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. برای خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن، پیشنهاد جذاب برای افرادی است که علاقه‌مند به خرید این محصول هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پرداخت، شرایط خرید اقساطی و سایر سوالات خود با پشتیبانان و کارشناسان فروشگاه قسطی کلاب ارتباط بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباسشویی سام

خرید اقساطی لباسشویی سام
برند سام یکی از بهترین برندهای ایرانی و موفق است. برای خرید اقساطی لباسشویی سام به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری8

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری8
ایکس ویژن در تولید تلویزیون در ایران بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری8 به بخش تلویزیون در...