خرید قسطی سرفیس دوئو مایکروسافت

تاریخ انتشار:
1403/2/17 05:38:54

اگر شما جز علاقه مندان به محصولات برند مایکروسافت دارید، می‌توانید خرید قسطی سرفیس دوئو مایکروسافت را از بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی سرفیس دوئو مایکروسافت


طراحی و کیفیت ساخت 

در سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی سرفیس دوئو مایکروسافت برای کاربران فراهم شده است. کمپانی مایکروسافت معتقد است که گوشی موبایل سرفیس دوئو با استفاده از یک صفحه نمایش دوگانه، حس بهره وری بیشتری را به کاربران منتقل خواهد کرد. این گوشی مجموعه‌ای از ابزارهای مایکروسافت نظیر Microsoft 365 را در اختیار داشته و به واسطه سیستم عامل اندروید، دریچه‌ای جدید را به روی کاربران می‌گشاید. در ادامه قصد داریم به بررسی گوشی موبایل سرفیس دوئو مایکروسافت و شرایط فروش قسطی آن بپردازیم. 

شرکت مایکروسافت معتقد است که پژوهش‌های جدید بیانگر این موضوع هستند که بهره وری افراد به واسطه گوشی‌های فعلی کاهش پیدا کرده است. همچنین برای افزایش بهره وری، بهتر است گوشی‌هایی با چند صفحه نمایشگر تولید شوند. بنابراین این کمپانی تصمیم گرفت برای رفع این ایراد گوشی‌های امروزی، خودش نسبت به تولید گوشی مناسب اقدام کند. البته مایکروسافت اصرار دارد که به جای نام گوشی هوشمند، این کالای دیجیتال را سرفیس بنامد.

این سرفیس بسیار باریک است و به راحتی می‌توان آن را در جیب قرار داد. در حالت تا شده بر روی بدنه این گوشی اثری از ماژول دوربین یا هیچ طرح دیگری بجز لوگوی مایکروسافت نیست. بدنه این کالای دیجیتال براق است، اما رنگ سفید آن اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند. همچنین صفحه نمایش و پشت این گوشی به وسیله Gorilla Glass 5 پوشانده شده است. لولاها و محل اتصال سرفیس دوئو از جنس فلز است. در صورتی که برای ساخت باقی قسمت‌ها از پلاستیک استفاده شده است. برای خرید اقساطی سرفیس دوئو مایکروسافت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سخت افزار سرفیس دوئو

پس از معرفی گوشی سرفیس دوئو انتقادات زیادی نسبت به پردازنده آن مطرح شد. زیرا انتظار می‌رفت که کمپانی مایکروسافت از پردازنده Snapdragon 865 برای تولید این تلفن هوشمند استفاده کند. در صورتی که این کمپانی به استفاده از پردازنده Snapdragon 855 راضی شده است. رم این دستگاه نیز 6 گیگابایت می‌باشد و حافظه داخلی 128/256 گیگابایت برای آن در نظر گرفته شده است. پردازنده‌ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شده، یک پردازنده جدید به حساب نمی‌آید. با این حال می‌توان روی توان پردازشی آن حساب ویژه‌ای باز کرد. به شکلی که این گوشی قادر است بازی‌ها را به طور کاملا روان اجرا نماید. 

صفحه نمایش

شرکت مایکروسافت برای سرفیس دوئو از دو نمایشگر 5.6 اینچی ترکیبی AMOLED استفاده کرده است. وضوح این صفحه نمایشگر 1800 × 1350 پیکسل است و در کنار هم یک نمایشگر 8.1 اینچی را به وجود می‌آورند. ابعاد این صفحه نمایشگر سبب می‌شود که به راحتی بتوان مانند یک تبلت از آن استفاده نمود. اما استفاده به عنوان گوشی در این حالت می‌تواند دشوار باشد. زیرا نمی‌توان با یک دست به راحتی با سرفیس دوئو کار کرد. با خرید قسطی سرفیس دوئو مایکروسافت از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دوربین

سرفیس دوئو از یک ماژول دوربین جلو و پشت بهره مند شده است که در زمان کنونی حتی بر روی کاغذ نیز حرف خاصی برای گفتن ندارد. با این حال، این گوشی قادر است که امکان فیلمبرداری با رزولوشن 4K را با نرخ fps60 را در اختیار کاربران خود قرار دهد. پس بهتر است روی دوربین این محصول حساب زیادی باز نکنید و صرفا برای عکس برداری‌های معمول و با کیفیت متوسط از آن استفاده نمایید. 

باتری و شارژدهی سرفیس دوئو

سرفیس دوئو به وسیله یک باتری با ظرفیت 3577 میلی آمپر انرژی لازم برای فعالیت دو صفحه نمایش را تامین می‌کند. با این حال در استفاده‌های روزمره می‌توانید روی شارژدهی برای یک روز کامل، روی این محصول حساب کنید. 

خرید اقساطی سرفیس دوئو مایکروسافت

اگر قصد خرید گوشی موبایل سرفیس دوئو مایکروسافت را دارید، می‌توانید برای خرید نقدی این محصول به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. همچنین در صورتی که قصد خرید اقساطی این گوشی را دارید، می‌توانید از شرایط خرید قسطی سرفیس دوئو مایکروسافت که توسط مجموعه قسطی کلاب در نظر گرفته شده است، استفاده نمایید. در صورت ایجاد هرگونه سوال یا ابهام پیرامون خرید اقساطی سرفیس دوئو مایکروسافت می‌توانید از کارشناسان این مجموعه مشاوره دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سامسونگ s20 اولترا

خرید قسطی سامسونگ s20 اولترا
جدیدترین نسل تلفن همراه با برند سامسونگ به بازار ارائه شده است که اولترا نام دارد. برای خرید اقساطی سامسونگ s20 اولترا به بخش کالای ....

خرید گوشی poco m6 pro

خرید گوشی poco m6 pro
اگر تمایل به خرید گوشی poco m6 pro با قیمتی ارزان دارید به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب ...