خرید گوشی poco x6

تاریخ انتشار:
1403/2/15 02:53:16

شما می‌توانید برای خرید گوشی poco x6 با شرایطی استثنایی به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.



خرید گوشی poco x6



بررسی گوشی پرفروش شیائومی!

امروزه باتوجه‌به پیشرفت روزافزون فنّاوری، تلفن‌های همراه نقش پررنگی را در زندگی ما ایفا می‌کنند. انتخاب یک گوشی هوشمند مناسب و کارآمد می‌تواند ما را در انجام بسیاری از کارها یاری کند. یک گوشی تلفن که در کنار امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد، قیمت مناسبی هم داشته باشد، مطمئناً مورد توجه همگان قرار خواهد گرفت. در ادامه ضمن معرفی این گوشی، قرار است تا شما را با شرایط خرید گوشی poco x6 آشنا کنیم. 

آشنایی با گوشی poco x6؛ سلطان بلامنازع میان‌رده‌ها

شیائومی یک شرکت سازنده محصولات الکترونیکی در چین است که جزء بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و فروش تلفن همراه است. گوشی poco x6 در تاریخ یازدهم ژانویه ۲۰۲۴ توسط شرکت شیائومی معرفی شد. این گوشی از تاریخ دوازدهم ژانویه ۲۰۲۴ در بازار به متقاضیان عرضه شد. کاربران می‌توانند همین حالا از طریق خرید گوشی poco x6 از امکانات این کالای دیجیتال بهره‌مند شوند. این تلفن همراه از دسته گوشی‌های میان‌رده است که نیازهای مخاطبان خود را به خوبی برآورده می‌سازد. همچنین گوشی poco x6 تنها گوشی میان‌رده‌ای که به موتور هوش مصنوعی داخلی مجهز شده است. 

مشخصات ظاهری گوشی poco x6

از لحاظ ظاهری، قسمت پشتی گوشی Poco X6 صاف است و یک فریم تخت دارد و دوربین آن در یک صفحه شیشه‌ای مشکی قرار گرفته است که نشان پوکو روی آن خودنمایی می‌کند. در حال حاضر، امکان خرید گوشی Poco X6 در سه رنگ مشکی، آبی و سفید فراهم گردیده است. وزن گوشی Poco X6 ۱۸۱ گرم بوده و طراحی جنس پلاستیک باعث شده تا گوشی نسبتاً سبک باشد و راحت در دستان شما قرار گیرد. توجه داشته باشید که گوشی poco x6 ضد آب نیست، پس باید مراقب باشید تا داخل آب نیفتد؛ اما در برابر قطرات آب مقاوم بوده و آسیب نمی‌بیند. دکمه‌های خاموش روشن و تنظیم صدای poco x6 در بخش کناری سمت راست آن قرار گرفته و سمت چپ کاملاً خالی است. 

صفحه‌نمایش گوشی poco x6

گوشی Poco X6 دارای یک صفحه‌نمایش به اندازه 6.67 اینچ است. بالاترین سطح روشنایی این صفحه‌نمایش به 1800 نیت می‌رسد که باعث شده تا استفاده از آن در زیر نور مستقیم خورشید آسان‌تر شود. 

بررسی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی پوکو X6 شیائومی

گوشی Poco X6 حاوی یکی از جدیدترین پردازنده‌های شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 7s Gen 2 است. این پردازنده از نسخه‌های قبلی سریع‌تر بوده و باعث ارتقاء چشمگیر این گوشی شیائومی شده است. کاربران در استفاده روزمره از این موبایل، هیچ‌گونه افت عملکرد و افزایش دما را گزارش نکرده‌اند. اگر اهل بازی‌های سنگین موبایلی هستید؛ پیشنهاد ما به شما با اطمینان، خرید گوشی poco x6 است. نگران کاهش عملکرد و داغ شدن گوشی خود نباشید؛ زیرا شیائومی عملکرد قدرتمند سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن را تضمین کرده است. 

بررسی عملکرد دوربین‌های گوشی پوکو X6

گوشی poco x6 در قسمت پشتی خود حاوی سه لنز مجزای 64 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسلی است. همچنین فلش LED را نیز باید به این مجموعه اضافه کرد. در قسمت جلو یک عدد دوربین تک لنزی 16 مگاپیکسلی برای تصاویر و ویدیوهای سلفی وجود دارد. جالب است بدانید دوربین جلو قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K و نرخ بازسازی تصویر 30 فریم در ثانیه را دارد که برای یک گوشی میان‌رده یک حسن محسوب می‌شود. 

بررسی عملکرد باتری گوشی پوکو X6

باتری گوشی poco x6 ثابت بوده و قابل جدا شدن نیست. همچنین این گوشی حاوی یک شارژر 67 واتی است که قابلیت شارژ سریع را برای تلفن همراه شما فراهم می‌کند؛ بطوریکه برای شارژ کامل باتری، شما فقط به 47 دقیقه زمان احتیاج دارید. 

خرید گوشی poco x6 از قسطی کلاب

تا به اینجا، شما را با مشخصات گوشی poco x6 آشنا کردیم. حال بیایید کمی درباره شرایط خرید گوشی poco x6 صحبت کنیم. اگر در حال حاضر نیاز به یک گوشی تلفن کاربردی دارید؛ اما قیمت‌های بالای آن امکان خرید نقدی را از شما سلب کرده است؛ همین حالا می‌توانید در طرح‌های اعتباری خرید اقساطی کالای دیجیتال قسطی کلاب شرکت کرده و محصول خود را خریداری نمایید. 

توجه داشته باشید که در حال حاضر 6 طرح اعتباری برای خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال در قسطی کلاب وجود دارند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب، شرایط هر کدام از این طرح‌های اعتباری خرید گوشی Poco X6 را مطالعه نمایید و هر کدام را که برای شما مناسب‌تر باشد را انتخاب نموده و خرید خود را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی سامسونگ a12

خرید قسطی گوشی سامسونگ a12
گوشی‌های جذاب سامسونگ جز پرفروش‌ترین موبایل‌های دنیا است که تنوع بی‌نظیری دارد. برای خرید قسطی گوشی سامسونگ a12 به بخش موبایل...

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ چکی

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ چکی
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...