خرید قسطی تلویزیون بویمن از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/25 09:45:46

شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون بویمن به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

خرید قسطی تلویزیون بویمن از قسطی کلاب

تلویزیون بویمن

تلویزیون پنجره‌ای رو به سرزمین عجایب است، جایی که هر تخیلی به واقعیت می‌پیوندد. در شرایط اقتصادی امروز داشتن تلویزیونی با امکانات پیشرفته و قابلیت‌های متفاوت شما را مجبور به پرداخت هزینه‌های سرسام‌آوری می‌کند، اما خرید اقساطی از فشار این مخارج می‌کاهد. خرید قسطی تلویزیون بویمن فرصتی پیش رویتان قرار می‌دهد تا از امکانات نمایشگری خوش‌قیمت و باکیفیت بهره‌مند شوید، در‌حالی‌که فقط قسمتی از هزینه‌اش را پرداخت کرده‌اید. در این مقاله شما را با تعدادی از تلویزیون‌های برند بویمن آشنا می‌کنیم تا با انتخاب بهترین‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های مورد‌علاقه‌تان را در قابی با کیفیت تصویر بالا تماشا کنید و لذت ببرید. 

تلویزیون بویمن مدل 43KAE6800FWS؛ خوش‌سایز و باکیفیت

حضور این تلویزیون در میان لوازم خانگی، چیدمان محیط را به طرز چشمگیری زیبا‌تر می‌کند. طراحی بی‌نظیر و متریال بادوام از ویژگی‌های بارز این مدل است. نمایشگر LED، پنل IPS، کیفیت تصویر Full HD و سایز مناسب، این تلویزیون را به گزینه خوبی برای انتخاب تبدیل می‌کند. به کمک رابط هوشمند اندروید 11 در این تلویزیون، می‌توانید به دنیایی از سرگرمی‌های متفاوت متصل شوید و برنامه‌های مورد‌علاقه‌تان را به صورت آنلاین ببینید. پردازنده 4 هسته‌ای، قفل کودک و فناوری‌های ارتباطی وای‌فای و بلوتوث به همراه پورت HDMI از مزیت‌های دیگر این تلویزیون هوشمند است. برای خرید اقساطی تلویزیون بویمن با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تلویزیون بویمن مدل 55AE6800UWS؛ بادوام و دوست‌داشتنی

این مدل با سایز 55 اینچی خود برای بسیاری از فضا‌ها مناسب است. وضوح بالا و ارائه تصاویر تا کیفیت 4K از مزیت‌های این تلویزیون است. صفحه‌ نمایش LED این مدل با پنل IPS دیدن تصاویر را لذت‌بخش‌تر می‌کند. دو بلندگو با توان 10 وات در این تلویزیون، صدای پرقدرتی تولید می‌کنند. خروجی صدای اپتیکال این محصول و استاندارد‌های صوتی Dolby و Surround وضوح و کیفیت صدا را بسیار بالا برده‌است. سیستم‌عامل به‌کار‌رفته در این مدل Android TV9 است که دسترسی به فضای مجازی به کمک این تلویزیون هوشمند را آسان می‌کند. ضبط تصاویر در حافظه خارجی، اجرای انواع زیر‌نویس، گیرنده دیجیتال، پردازنده 4 هسته‌ای و قفل کودک از دیگر امکانات این مدل از تلویزیون‌های بویمن است. با خرید قسطی تلویزیون بویمن از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

مدل 70KAE3150UW؛ غولی در میان لوازم خانگی شما

اگر فضای کافی دارید، تلویزیونی با ابعاد بزرگ در میان لوازم خانگی‌تان به چیدمان محیط رنگ و روحی تازه و متفاوت می‌بخشد. این مدل 70 اینچی برند بویمن گزینه مطمئنی است که کیفیت را به همراه طراحی جذاب برای شما به‌ارمغان می‌آورد. این محصول با نمایشگر LED و رزولوشن 2160×3840 و ارائه تصاویر تا کیفیت 4K انتخاب مطمئن و بی‌نظیری است. برای خرید اقساطی تلویزیون بویمن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سه درگاه HDMI، دو درگاه USB و فناوری وای‌فای گزینه‌های مختلفی برای اتصال به این تلویزیون پیش رویتان می‌گذارند. سیستم‌عامل اندروید 11 در این تلویزیون هوشمند، دریای بیکرانی از داده و تصویر در اختیار‌تان قرار می‌دهد. دو بلندگو در پایین قاب این تلویزیون، صدایی واضح و قدرتمند ایجاد می‌کنند. خروجی هدفون، قابلیت اتصال به ساندبار و اسپیکر، خروجی صدای اپتیکال و پردازنده 4 هسته‌ای از دیگر امکانات این محصول است. خرید قسطی تلویزیون بویمن لذت استفاده از امکانات این کالای هوشمند را دو‌چندان کرده و بسیار به‌صرفه است. 

فروش قسطی در قسطی کلاب

وقتی می‌خواهید از میان صد‌ها محصول موجود در بازار کالایی را انتخاب کنید باید هوشمندانه و باحوصله عمل کنید، چرا که کوچک‌ترین اشتباهی به هدر رفتن وقت و انرژی‌تان منجر می‌شود. ما در قسطی کلاب با فروش قسطی و نقدی کالا‌های مختلف در کنار شما هستیم و بهترین‌ها را در کوتاه‌ترین زمان برایتان فراهم می‌کنیم. خرید اینترنتی فرصتی است تا محصولات مختلفی را در مدت کمی بررسی کرده و از میان‌شان انتخاب کنید. برای خرید اقساطی تلویزیون بویمن و سایر کالا‌ها تنها کافی است در قسطی کلاب حساب کاربری خود را ایجاد و خرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش شرایط خرید اقساطی سایت مراجعه و خریدی به‌صرفه و دلچسب را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم خانگی

فروش اقساطی لوازم خانگی
ما در چند سال اخیر شاهد نوسانات زیادی در حوزه لوازم خانگی بویم با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت ها خصوصا در ماه های اخیر قدرت خرید...

خرید اقساطی گوشی هواوی y5

خرید اقساطی گوشی هواوی y5
برند هوآوی یکی از برندهای موفق چینی است که دارای محصولات باکیفیتی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی هواوی y5 به بخش...