خرید قسطی ps4 سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/9 09:47:18

شما می‌‎توانید برای خرید قسطی ps4 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ps4 سفته ای


نگاه کلی به بهترین کنسول سونی

خرید قسطی ps4 امروزه برای گیمر‌ها می‌تواند به عنوان یک موضوع جذاب مطرح شود. به عقیده بسیاری از افراد پلی‌استیشن 4 به عنوان بهترین کنسول سونی شناخته می‌شود. این کنسول که برای بازی سرگرمی بهترین انتخاب در میان گزینه‌های موجود است می‌تواند به صورت نقدی نیز خریداری شود. افراد باید قبل از هر نوع اقدامی در مورد خرید بهترین کنسول سونی تحقیقات لازم را به عمل بیاروند.

برخورداری از قیمت بسیار مناسب و همچنین طراحی جذاب و قدرت سخت‌افزاری سبب شده است پلی‌استیشن 4 تبدیل به بهترین کنسول سونی شود. این کنسول در ابتدا و در سال 2013 روانه بازار شده است. پس از آن در سال 2016 شرکت سونی محصول فوق را با انجام تغییرات ظاهری و با نام PS4 Slim روانه بازار کرد. نکته‌ای که وجود دارد این است که در نسخه اسلیم ابعاد محصول فوق کوچک تر و همچنین ضخامت آن کم‌تر شده است. 

playstation 4

بدنه این محصول که برای بازی سرگرمی استفاده می‌گردد از روکش مشکی مات بوده و به صورت زاویه‌دار طراحی شده و از ظاهر بسیار جذاب و زیبایی بهره‌مند می‌باشد. همچنین گفتنی است که قیمت بهترین کنسول سونی یعنی PS4 بسیار مقرون‌به‌صرفه است. قیمت این محصول که در دسته‌بندی بازی سرگرمی قرار دارد در مقایسه با محصولات دیگر بسیار مناسب‌تر می‌باشد. خرید محصول فوق خالی‌از لطف نمی‌باشد. برای خرید اقساطی ps4 با شرایطی بی نظیر به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های پلی اسیتشن 4

برخورداری از ویژگی‌های بسیار متنوع و جذاب از جمله نکاتی می‌باشد که باعث محبوبیت این کنسول شده و بسیاری از گیمر‌ها را شیفته خود کرده است. از جمله ویژگی‌های بهترین کنسول سونی می‌توان به پردازنده آن اشاره کرد که از نوع AMD x86-64 می‌باشد. برخورداری از چنین پردازنده قدرتمند و سفارشی تا حدی قدرت کنسول فوق را به رخ می‌کشد. این پردازنده از هشت هسته jaquar نیز بهره‌مند است.

این محصول که به عنوان بهترین کنسول سونی خود را مطرح کرده است دارای هارد دیسک داخلی می‌باشد. محصول فوق از نظر هارد دیسک و مقدار حافظه به چند نوع طراحی و تولید شده است. افراد می‌توانند با توجه به نیاز‌هایی که دارند اقدام به خرید پلی‌استیشن 4 با مقدار حافظه داخلی مد نظر خود کنند. برخورداری از ویژگی‌هایی مانند پورت HDMI و USB 3.0 را باید به این موارد اضافه کرد.

در مورد دسته کنترل پلی‌استیشن 4 هم باید گفت که این دسته دارای ویژگی‌ها و امکانات بسیار خارق‌العاده‌ای است. از جمله امکانات این دسته مربوط به برخورداری آن از اسپیکر، صفحه لمسی خازنی و سنسور شتاب سنج می‌باشد. موارد فوق تنها بخشی از ویژگی‌های بهترین کنسول سونی است و مربوط به تمام ویژگی‌های آن نیست. در یک جمع‌بندی کلی از ویژگی‌ها و امکانات این کنسول باید گفت که کمپانی سونی عملکرد خیره‌کننده‌ای در تولید این محصول داشته است.

قیمت این محصول از کپانی سونی چقدر است؟

قیمت بهترین کنسول سونی یعنی پلی‌استیشن 4 با توجه به پارامتر‌های مختلفی منحصر‌به‌فرد است. از جمله مواردی که سبب منحصر‌به‌فرد شدن قیمت پلی‌استیشن 4 می‌گردد مدل آن می‌باشد. پلی‌استیشن 4 در نسخه‌های متفاوتی توسط کمپانی سونی طراحی و تولید شده است. هر کدام از این نسخه‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند. به طبع هر‌چه ویژگی‌ها و قدرت سخت‌افزاری و حافظه داخلی این کنسول قدرتمند‌تر و بیش‌تر باشد قیمت آن نیز بالا‌تر خواهد بود. 

بهترین کنسول بازی

مورد دیگری که بر روی قیمت بهترین کنسول سونی تاثیر‌گذار می‌باشد قیمت ارز است. امروزه به دلیل عدم ثبات اقتصادی در کشور شاهد نوسان قیمت ارز در طول روز هستیم. این نوسان قیمت ارز بر روی قیمت پلی‌استیشن 4 نیز تاثیر‌گذار است. افراد بهتر است برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد قیمت بهترین کنسول سونی یعنی PS4 با فروشگاه‌های معتبر در ارتباط باشند. در سراسر کشور فروشگاه‌های معتبر زیادی وجود دارد که کنسول فوق را با قیمت معقولی به فروش می‌رسانند. از بین این فروشگاه‌ها می‌توان بهترین گزینه را برای دریافت اطلاع در مورد قیمت کنسول فوق انتخاب کرد.

نحوه خرید قسطی ps4 و شرایط فروش

افرادی که به دنبال خرید اقساطی ps4 هستند میتوانند از طریق مجموعه قسطی کلاب اقدام به انجام این کار کنند. خرید اقساطی این محصول در دستور کار بسیاری از افراد قرار دارد و در این شرایط جامعه هر فروشگاهی فروش اقساطی پلی‌استیشن 4 را به مشتریان خود ارائه نمی‌دهد. افراد می‌توانند با انتخاب یکی از شرایط فروش پلی‌استیشن 4 در مجموعه قسطی کلاب اقدام به خرید قسطی ps4 نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی playstation 5

خرید اقساطی playstation 5
کنسول بازی سونی جز محبوب‌ترین محصولات دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی playstation 5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی

خرید اقساطي پلی استیشن 5

خرید اقساطي پلی استیشن 5
از برترین کنسول‌های بازی سونی می‌توان به پلی استیشن 5 نامید. برای خرید اقساطي پلی استیشن 5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...