خرید قسطی آیفون 14 سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/7 15:01:57

اگر تمایل به خرید قسطی آیفون 14 با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی آیفون 14 سفته ای



گوشی iphone 14

اپل در ساخت محصولات خود همواره مدل‌های مختلفی را ارائه می‌دهد تا کاربران حرفه‌ای این شرکت بتوانند از ویژگی‌های فنی بالای آنها بهره‌مند شوند. بر این اساس اپل گوشی آیفون 14 را به عنوان بهترین گوشی آیفون با مشخصات فنی بسیار بالا به بازار عرضه و در اختیار طرفداران خود قرار داده است. ما در این مقاله سع ی داریم ضمن بررسی مشخصات این گوشی و بررسی قیمت گوشی آیفون 14 در خصوص روش خرید قسطی آیفون 14 توضیحاتی را خدمتتان ارائه نماییم. 

مشخصات ظاهری بهترین گوشی آیفون

از لحاظ شکل ظاهری آیفون 14 به عنوان بهترین گوشی آیفون در سال‌های اخیر، بسیار خوش دست بوده و از متریال بسیار با کیفیتی در ساخت آن استفاده شده است. این گوشی دارای طراحی بی‌نظیر، صغحه‌ای تخت با لبه‌های تیز می‌باشد که در هنگام استفاده کاربر به راحتی بتواند گوشی را در دستان خود نگه دارد. قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه براق بوده که محل قرارگیری دوربین‌های گوشی در قابی به شکل مربع است. با خرید اقساطی آیفون 14 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

فریم بهترین گوشی آیفون از جنس فلز آلومینیوم مات بوده که در قسمت راست گوشی جای قرار گرفتن دکمه پاور است. همچنین قسمت پایین جای‌گاه اسپیکر و درگاه لایتنینگ می‌باشد. در نهایت باید بدانید در سمت چپ آن دکمه سایلنت انحصاری اپل، دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و خشاب سیم کارت قرار گرفته‌اند. در نمای جلوی صفحه نمایش، ناچ بزرگ دوربین سلفی و سنسور FaceID  در قسمت بالای نمایشگر قرار گرفته است. اپل برای محافظت از صفحه نمایش و قاب پشتی از سرامیک شیلد ساخت انحصاری خود استفاده کرده که مقاومت بالایی در برابر خط‌و‌خش دارد. از دیگر مشخصات بهترین گوشی آیفون می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

•برخورداری از باتری 7932 میلی آمپر لیتیوم یونی با شارژر 20 واتی
•پشتیبانی از فناوری Power Delivery 2
•برخورداری از شارژ سریع بی سیم 7.5 وات Qi و 15 وات در صورت استفاده از MagSafe
•دارای درگاه اتصال  Lightning USB 2.0
•برخورداری از حسگرهای تشخیص چهره سه‌بعدی، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب‌نما و فشارسنج هوا
•دارای بلوتوث 5.3 با قابلیت پشتیبانی از A2DP از نوع کم مصرف یا LE
•دارای گواهی IP68  با امکان قرار گرفتن در عمق ۶ متری آب برای 30 دقیقه
•دارای ابعادی در حدود 146.7 ×71.5 × 7.8 میلی‌متر  و وزنی معادل 172 گرم
•تولید در رنگ‌های مشکی، بنفش، کرم، آبی و قرمز 

مشخصات صفحه نمایشگر آیفون 14

در ساخت بهترین گوشی آیفون از نمایشگر 6.1 اینچیSuper Retina XDR OLED  با رزولیشن 1170 در 2532 پیکسل استفاده شده که دارای نرخ به روز رسانی 60 هرتز و تراکم پیکسلی 460 پیکسل در اینچ است. همچنین این صفحه نمایش دارای روشنایی برابر 800 نیت و قابلیت دالبی ویژن HDR10 می‌باشد که می‌تواند با کمک آنها تصاویر را با روشنایی مناسب، کیفیت و جزئیات بالا به نمایش گذارد. برای خرید قسطی آیفون 14 با قیمتی عالی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد.

بررسی عملکرد دوربین‌های آیفون 14

دوربین اصلی بهترین گوشی آیفون دارای لنز واید 12 مگاپیکسلی 26میلی‌متری با فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال، تصویری از نوع سنسور شیفت، سایز سنسور1/1.7  اینچ با سایز پیکسل 1.9 میکرومتر و دیافراگم f/1.5 می‌باشد. در کنار آن یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید با پوشش 120 درجه و دریچه‌ دیافراگم f/2.4 قرار دارد.

همچنین لنز واید 23 میلی‌متری 12 مگاپیکسلی دوربین سلفی بهترین گوشی آیفون دارای مشخصاتی مانند فوکوس خودکار با تشخیص فاز، سایز  سنسور 1/3.6  اینچ و دیافراگم f/1.9 می باشد که دارای حسگر SL 3D تشخیص عمق و بیومتریک است. تمامی دوربین‌های این گوشی قابلیت ضبط تصاویری با کیفیت 4k، سرعت 60 فریم بر ثانیه با قابلیت اکشن مود، ثبت تصاویر با جزئیات بالا و کمترین نویز را دارند. با خرید اقساطی آیفون 14 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

پردازنده‌‌های آیفون 14

آیفون 14 به عنوان بهترین گوشی آیفون دارای پردازنده Apple A15 Bionic با فرآیند ساخت 5 نانومتر است. بر روی این پردازنده، تراشه گرافیکی 5 هسته‌ای Apple GPU قرار دارد که تصویری با کیفیت در هنگام اجرای نرم‌افزارهای سنگین به نمایش می‌گذارد. این محصول دارای رم 6 گیگابایت با حافظه داخلی از نوع Nvme  با ظرفیت‌های 128، 256 یا 512 گیگابایت می‌باشد که از سیستم عامل iOS 16 استفاده می‌کند. لازم به ذکر است این سیستم عامل تا 5 سال آینده احتمال آپدیت و دریافت نرم‌افزارهای جدید را دارد.

بهترین گوشی آیفون دارای قابلیت لاک اسکرین و شخصی‌سازی ویجت‌های گوشی را داشته که پس از پایین کشیدن صفحه نمایش، می‌توانید صفحه شخصی سازی خود را مشاهده کنید. امکان تعویض بک گراند صفحه نمایش با توجه به قرار گرفتن در وضعیت کارخانه یا ورزش از قابلیت‌های رابط کاربری این گوشی محسوب می‌شود.  همچنین قابلیت تشخیص وضعیت تصادف، استفاده از تلفن ماهواره‌ای در جایی که آنتن‌دهی وجود ندارد برای ارسال پیغام امداد و نجات از دیگر قابلیت‌های پردازشگرهای این گوشی می‌باشند. 

شرایط خرید قسطی آیفون 14 از قسطی کلاب

به طور حتم قیمت بالای بهترین گوشی آیفون سبب گردیده بسیاری از افراد به جای خرید نقدی تمایل داشته باشند این گوشی را به صورت اقساطی از شرکت‌های معتبر فروش قسطی محصولات آیفون خریداری نمایند. در این راستا می‌توانید به سایت مجموعه قسطی کلاب به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های خرید اقساطی کالاهای  دیجیتال مراجعه نمود و گوشی آیفون 14 را از بین طرح‌های مختلف خرید اقساطی آیفون 14 تهیه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی

خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی
اگر تمایل دارید خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی را انجام دهید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی لپ‌تاپ ایسوس

خرید قسطی لپ‌تاپ ایسوس
لپتاپ‌های بسیاری توسط کمپانی‌های معتبر طراحی و تولید شده‌اند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها برند ایسوس است. برای خرید قسطی لپ‌تاپ...