خرید اقساطی عینک واقعیت مجازی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 11:53:35

امروزه دنیای مجازی جزئی از زندگی واقعی ما شده است. برای خرید اقساطی عینک واقعیت مجازی و تجربه دنیای مجازی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی مراجعه نمایید.


خرید اقساطی عینک واقعیت مجازی


هیجان عینک واقعیت مجازی

در این مطلب می‌خواهیم در مورد خرید قسطی عینک واقعیت مجازی یکی از تکنولوژی‌های روز دنیا که هیجان را به بازی‌های ویدیویی آورده است سخن بگوییم. به کسانی که علاقمند به خریداری و آشنایی با این محصول هستند، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این متن با ما همراه باشند. همچنین در این متن قصد داریم شرایط خرید قسطی واقعیت مجازی در قسطی کلاب را خدمتتان توضیح دهیم. 

عینک واقعیت مجازی چیست؟

عینک واقعیت مجازی با استفاده از هوش مصنوعی توانسته دنیای بازی را به دنیای واقعی تبدیل کند. توسط عینک واقعیت مجازی می‌توان با حرکات بدن میدان محیط را تغییر داد، به طوری که کاملا به صورت واقعی و قابل باور بتوانید خود را در آن محیط تصور کنید.

کاربرد عینک مجازی

در صورت علاقه مند بودن به این کالای هیجان انگیز می‌توانید به راحتی خرید اقساطی عینک واقعیت مجازی را در قسطی کلاب انجام دهید. عینک مجازی همانطور که گفته شد برای بازی‌های ویدیویی و یا فیلم‌های مخصوص به آن کاربرد دارد. این عینک محیط نمایشی از بازی‌ها را به محیط واقعی و قابل درک تبدیل می‌کند. عینک واقعیت مجازی، هیجان بی‌اندازه‌ای را به بازی‌ها می‌دهد. علاوه بر اینکه خود بازی‌ها هیجان انگیز و سرگرم کننده هستند، عینک واقعیت مجازی نیز هیجان آن‌ها را چند برابر می‌کند.

اگر شما در خانه خود این عینک واقعیت مجازی را ندارید، حتما آن را در ویدیوها و شهربازی‌ها مشاهده و یا امتحان کرده‌اید و هیجان بی‌نظیر آن را به عینه دیده‌اید که طرفداران زیادی از این طریق به خود جذب کرده است. خبر خوب این است که قسطی کلاب شرایط خرید قسطی عینک واقعیت مجازی را برای مشتریان عزیز خود و خریداران فراهم آورده است. برای آشنایی بیشتر با این جزئیات تا آخر با ما همراه باشید.

انواع عینک واقعیت مجازی

هدست واقعیت مجازی و یا عینک واقعیت مجازی نیز دارای انواع آن می‌باشد که عبارتند از:

•عینک واقعیت مجازی گوشی موبایل
•عینک واقعیت مجازی گوشی آیفون
•عینک واقعیت مجازی کامپیوتر
•عینک واقعیت مجازی دارای سیستم عامل و به صورت مستقل

در ابتدا عینک واقعیت مجازی به همراه پلی استیشن 4، مورد استفاده افراد قرار گرفت و به تدریج طرفداران زیادی به خود جذب کرد. 

هدست واقعیت مجازی

انواع مدل‌ها و مارک‌های عینک واقعیت مجازی در بازار موجود می‌باشد که به برخی از مدل آن‌ها که در فروشگاه قسطی کلاب به همراه شرایط خرید اقساطی عینک واقعیت مجازی موجود می‌باشند اشاره می‌کنیم:

عینک واقعیت مجازی سونی مدل  playstation VR
عینک واقعیت مجازی سونی مدل playstation VR Bundle
هدست واقعیت مجازی osvr
هدست واقعیت مجازی ال جی مدل VR 360
هدست واقعیت مجازی سامسونگ مدل Gear VR oculus 2018 R325
عینک واقعیت مجازی سامسونگ مدل oculus 2017
هدست واقعیت مجازی وی آر باکس به همراه ریموت

خرید قسطی عینک واقعیت مجازی در تمامی مدل‌ها در فروشگاه قسطی کلاب امکان پذیر می‌باشد. به عنوان مثال مشخصات عینک واقعیت مجازی سامسونگ ۲۰۱۷ را خدمتتان توضیح می دهیم:

دارای لنز HD به همراه ۱۰۱درجه زاویه دید
دارای گیم پد مخصوص
دارای وزن 345 گرم
جنس پلاستیک ای بی اس
دارای حسگر های ژیروسکوپ و مجاورت
سازگار با انواع گوشی های سامسونگ

جهت خرید اقساطی عینک واقعیت مجازی می توانید به آسانی به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید و عینک دلخواه خود را انتخاب کنید. قسطی کلاب فروش قسطی تمامی کالاهای دیجیتال موجود در فروشگاه را برایتان فراهم آورده است.

نحوه خرید قسطی VR

خرید اقساطی و یا خرید قسطی عینک واقعیت مجازی یکی از این خبر های خوب برای مشتریان می باشد که میتوانند عینک خود را خریداری کنند و سپس هزینه آن را به طور اقساطی پرداخت کنند. نحوه خرید و پرداخت اقساطی آسان با جزئیات آن در سایت برای شما عزیزان قرار داده شده است. همچنین مشتریان عزیز می توانند خرید نقدی یا خرید قسطی واقعیت مجازی یا هر کالای دیجیتال دیگر را در فروشگاه قسطی کلاب انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی سونی

خرید قسطی کنسول بازی سونی
یکی از سرگرمی‌ های مورد علاقه نوجوانان و حتی بزرگسالان کنسول بازی سونی است که با توجه به واردتاتی بودن آن از قیمت بالایی نیز برخوردار است. برای...

خرید قسطی دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو

خرید قسطی دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو
برای فیلمبرداری مسابقات ورزشی مانند فوتبال نیاز است که از یک دوربین خوب و با کیفیت استفاده شود. برای مشاهده و خرید قسطی انواع دوربین ورزشی...