خرید قسطی گوشی POCO X4

تاریخ انتشار:
1403/2/30 21:03:23

اگر تمایل دارید خرید قسطی گوشی POCO X4 با قیمتی عالی و شرایطی آسان انجام دهید، به سایت قسطی کلاب در بخش موبایل دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی POCO X4


راهنمای خرید گوشی POCO X4

اگر قصد خرید قسطی گوشی POCO X4 را دارید باید بدانید این موبایل در 28 فوریه سال 2022 به دنیای تکنولوژی معرفی و عرضه آن از ماه مارس همان سال آغاز شده است.  گوشی POCO X4 با 300 یورو در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد.

این موبایل جزو موبایل‌های پرطرفدار برند شیائومی می‌باشد. نمایشگر موبایل کیفیت بالایی داشته و نمایشگر آن اندازه ای حدودا برابر با 6.5 اینچ داشته و نسبت نمایشگر به کل بدنه نیز برابر با 86 درصد است. رزولوشن موبایل بسیار بالا بوده و تراکم پیکسلی آن برابر با 395 پیکسل در هر اینچ است. روشنایی صفحه نمایشگر گوشی POCO X4 می‌تواند از 600 تا 1200 نیت متغیر باشد.  

وزن گوشی تنها 205 گرم بوده و گواهی برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و همچنین پاشش آب دارد. جنس پشت و جلوی موبایل از شیشه و فریمش پلاستیکی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی POCO X4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی حافظه و پلتفرم گوشی POCO X4

گوشی POCO X4 دارای سیستم عامل موبایل اندروید 11 بوده و دارای تراشه 6 نانومتری می‌باشد. گوشی POCO X4 پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و درگاه اختصاصی برای کارت حافظه خارجی دارد. گوشی POCO X4 از نظر حافظه در دو مدل عرضه شده است. یک مدل از آن دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت بوده و مدل دیگر آن نیز حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت دارد. موبایلی که حافظه بیشتری دارد قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. با خرید قسطی گوشی POCO X4 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

بررسی مشخصات دوربین گوشی POCO X4

دوربین اصلی گوشی POCO X4 از سه لنز تشکیل شده است. لنز اصلی آن 108 مگاپیکسلی واید بوده و لنز دیگر نیز 8 مگاپیکسلی اولتراواید می‌باشد. این لنز اولتراواید  دارای توانایی پوشش 118 درجه می‌باشد و می‌تواند به شما کمک کند تا تصاویر دلخواه خود را  با کیفیت بالا ثبت کنید. همچنین لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در این دوربین قرار دارد. دوربین سلفی موبایل فقط یک لنز 16 مگاپیکسلی واید دارد. این دوربین می‌تواند به شما کمک کند تا تصاویر سلفی خود را با کیفیت زیادی ثبت کنید.

بررسی سایر مشخصات گوشی POCO X4

قبل از خرید اقساطی گوشی POCO X4 باید به طور دقیق سایر مشخصات و ویژگی‌های محصول را بررسی کنید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته و بعد خرید از موبایل خود راضی باشید.‌ باتری موبایل دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت بوده و می‌تواند برای ساعت‌‌های زیادی شارژدهی کند. این گوشی دارای اسپیکر بوده و از صدای استریو پشتیبانی می‌کند.

همچنین جک سه و نیم میلیمتری برای هدفون نیز در این گوشی قرار دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این موبایل شارژر سریع است. شارژر این موبایل 67 واتی بوده، با این شارژر، موبایل در عرض 20 دقیقه تا 70 درصد و 40 دقیقه 100 درصد شارژ می‌شود. حسگر اثر انگشت در کنار گوشی قرار دارد. گوشی POCO X4 از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند.

چگونگی خرید قسطی گوشی POCO X4

قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشی POCO X4 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت از شرکت‌های طرف قرارداد قسطی کلاب اعتبار دریافت کرده و با اعتبار دریافت شده، اقدام به خرید اقساطی موبایل کنید.

قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی گوشی اقدام به فروش قسطی انواع کالای دیجیتال نیز می‌کند. شما در این سایت معتبر علاوه بر خرید قسطی می‌توانید خرید نقدی نیز داشته باشید تا در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن کالای مورد نظر خود را تحویل بگیرید. گوشی POCO X4 در سه رنگ آبی، زرد و مشکی در تمام بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی m31

خرید قسطی گوشی m31
برند سامسونگ یکی از برترین برندهای کره‌ای است که به سادگی با برند اپل رقابت می‌کند و رقیب سر سختی به شمار می‌آید. برای خرید اقساطی...

خرید قسطی گوشی y8s هوآوی

خرید قسطی گوشی y8s هوآوی
برند هوآوی در سال‌های اخیر تنوع و فروش بالایی را برای تلفن‌های همراه خود تجربه کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی هوآوی y8s دارید ...