خرید قسطی tab s6

تاریخ انتشار:
1403/2/18 06:25:22

اگر قصد خرید یک تبلت عالی و با کیفیت دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال وارد شوید و خرید قسطی tab s6 را به سادگی انجام دهید.


خرید قسطی tab s6


خرید تبلت tab s6 خرید یک پرچمدار اندرویدی

خرید قسطی tab s6 با وجود رویکرد جدید دنیای دیجیتال و گوشی‌های تاشو باز هم یک خرید جذاب است. شرکت سامسونگ سعی کرده با نوآوری‌های خود در تبلت اس 6 فروش خوبی از آن به دست آورد. این محصول توانسته است در رقابت با آیپد پرو امتیاز خوبی کسب کند؛ زیرا امکانات tab s6 متنوع و مناسب می‌باشد. قلم اس پن، اسپیکرهای استریو و صفحه نمایشی با اندازه 5/10 اینچ برخی از امکانات این محصول سامسونگ است. طراحی شیک و مدرن این محصول با بدنه آلومینیومی و ضخامت کم، ظاهری جالب و محبوب به آن داده است. 

tab s6 و طراحی جذاب بدنه آن

شما با خرید اقساطی tab s6 صاحب یک تبلت زیبا و خوش ساخت آلومینیومی می‌شوید. ضخامت بدنه این محصول از نسل قبلی آن 4/1 میلی متر و در مقایسه با آیپد پرو 2018 معادل 2/0 میلی متر کمتر شده است. در بخش پشتی تب اس 6 یک جفت دوربین به صورت عمودی تعبیه شده و در بخش پایینی آن قلم اس پن جهت اتصال به شارژ قرار می‌گیرد. وزن تبلت اس 6 نسبت به نسل قبلی خود کاهش داشته است. باتوجه به توضیحات ارائه شده می‌توان گفت حمل و نقل تبلت مذکور آسان تر شده و ارگونومی بدنه آن نیز بهبود یافته است.

tab s6 با صفحه نمایش 5/10 اینچی سوپر آمولد

خرید قسطی tab s6 شما را با امکانات جدید و امروزی این نوع کالای دیجیتال آشنا می‌کند. صفحه نمایشگر این تبلت 5/10 اینچ بوده و دارای تکنولوژی سوپر آمولد است. اگر به کناره‌های تب اس 6 دقت کنید متوجه کوچکتر شدن اندازه آن نسبت به نسل قبلی می‌شوید. حسگر اثر انگشت این محصول که سریع‌ترین نمونه اپتیکال در محصولات کمپانی سامسونگ بوده نیز در بخش انتهایی نمایشگر قرار دارد. عملکرد سنسور مذکور خوب بوده و در بیشتر موارد به درستی عمل کرده است.  

درباره ویژگی‌های باتری tab s6

خرید اقساطی tab s6از نظر شارژدهی و کیفیت باتری نیز یک خرید خوب و مناسب محسوب می‌شود؛ چرا که باتری این محصول دارای ظرفیت 7040 میلی آمپر است. یعنی این باتری برای امور عادی تب اس 6 تا دو روز و برای بازی آنلاین و وبگردی تا یک روز شارژدهی دارد. لازم به ذکر است که جهت شارژ کامل باتری باید آن را حدود دو ساعت و نیم با آداپتور فست شارژ 15 واتی به پریز برق متصل کنید. با توجه به توضیحات مشخص می‌شود که سامسونگ در مورد کیفیت باتری این محصول بسیار خوب عمل کرده است. 

tab s6 همراه با دوربین باکیفیت

اغلب تبلت‌ها دوربین‌های باکیفیتی ندارند، ولی دوربین tab s6 دارای کیفیت بالایی است. خرید قسطی tab s6 شما را با دوربینی دارای دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی اولترا واید آشنا می‌کند. عکس‌هایی که با سنسور 13 مگاپیکسلی آن ثبت می‌شود از نظر کیفیت، کنتراست و شفافیت خوب هستند؛ اما در مورد سنسور 5 مگاپیکسلی این طور نیست. برای خرید قسطی tab s6 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مطالبی در مورد امنیت تب اس 6

تبلت اس 6 از نظر امنیت نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. شرکت سامسونگ در این محصول دو سنسور اثر انگشت و تشخیص چهره تعبیه کرده است که هر دوی آنها سرعت و عملکرد قابل قبول و خوبی دارند. بنابراین خیال شما در خرید اقساطی tab s6 از نظر امنیت نیز آسوده است.

فروش قسطی تبلت در سایت قسطی کلاب

امروزه به دلیل افزایش چند برابری قیمت لوازم دیجیتال، بسیاری از مردم توان خرید نقدی این محصولات را ندارند. به همین جهت این قشر کم درآمد به دنبال مرکزی برای خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز خود هستند. سایت قسطی کلاب یکی از این مراکز معتبر است که بسیاری از اقلام ضروری مردم را به صورت قسطی عرضه می‌کند. در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب علاوه بر لوازم دیجیتال می‌توانید انواع وسایل اداری، لوازم خانگی، وسایل بازی و سرگرمی و وسایل نقلیه را به صورت اقساطی بخرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی لپتاپ ایسوس

فروش قسطی لپتاپ ایسوس
فروش قسطی لپتاپ ایسوس، یک فرصت ویژه و مناسب برای تهیه این محصول باکیفیت و مرغوب به شمار می رود. از آنجایی که امروزه کالاهای ...

خرید قسطی شیائومی نوت 11

خرید قسطی شیائومی نوت 11
یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی شیائومی بی شک مدل ردمی نوت 11 می‌باشد. برای خرید قسطی شیائومی نوت 11 به بخش موبایل در دسته...