خرید تبلت سامسونگ قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:40:06

در دنیای امروز تبلت ها جز محبوب ترین تکنولوژی ها هستند که از سنین کوچک تا بزرگسال طرفدار این کالای دیجیتال هستند. برای خرید تبلت های سامسونگ به صورت قسطی به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید تبلت سامسونگ قسطی

شرکت سامسونگ 

شرکت سامسونگ در سال 1969 به عنوان صنایع الکتریکی سامسونگ در کره جنوبی با نام سامسونگ الکترونیک تاسیس شد. سامسونگ اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود را در سال 2009 منتشر کرد و می توان اعتبار آن را با راه اندازی اولین تبلت اندرویدی در سال 2010 معرفی کرد. این شرکت از بزرگترین رقبای بازار تلفن های هوشمند در جهان است. 

اگر شما قصد خرید تبلت دارید ما به شما خرید تبلت سامسونگ قسطی را پیشنهاد می کنیم. به تازگی تلفن های هوشمندی با سیستم عامل Tizen سیستم عامل جایگزین تلفن های هوشمند مبتنی بر Android خود را توسعه داده است. 

آخرین عرضه تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 LTE است. این تبلت در تاریخ 1 اوت 2019 به بازار عرضه شد. این تبلت دارای صفحه نمایش لمسی 10.50 اینچی است. تعداد تبلت های اندرویدی زیادی وجود دارد ، اما تعداد کمی از آنها مجهز به iPad هستند.  

طراحی منحصر به فرد تبلت سامسونگ 

به غیر از طراحی فوق العاده باریک و نمایشگر زیبا ، Tab S دارای تعدادی ویژگی نرم افزاری است که هر تبلتی ندارد. شما می توانید این تبلت را از فروشگاه های خرید قسطی کالای دیجیتال از جمله قسطی کلاب فراهم کنید.

آخرین طراحی تبلت دارای حسگر اثر انگشت سامسونگ در آیکون Home است. از آن جا که سامسونگ با PayPal همکاری کرده است، می توانید به جای تایپ کردن رمز عبور، اثر انگشت خود را برای تأیید استفاده کنید. نرم افزار سامسونگ به شما امکان می دهد بیش از یک برنامه را به صورت جانبی اجرا کنید. می توانید دو برنامه را باز کنید و آنها را در کنار یکدیگر در صفحه اصلی اجرا کنید. 

این همان قابلیت چند پنجره تبلت است که بسار کارآمد است. می توانید گوشی هوشمند خود را به طور مستقیم از تبلت کنترل کنید. با خرید تبلت قسطی سامسونگ هرچه زودتر دسترسی خود را به این فناوری ها آسان کنید.

ویژگی SideSync سامسونگ، به شما اجازه می دهد تلفن خود را از طریق خرید تبلت قسطی سامسونگ کنترل کنید، تنها درصورتی که گوشی هوشمند Galaxy S4 ، Galaxy S5 یا Galaxy Note 3 داشته باشید، ارتباط بین تبلت و گوشی امکان پذیر می شود. این ویژگی به گونه ای طراحی شده است که انتقال پرونده ها بین تلفن و تبلت شما آسان تر است. 

نحوه برقراری ارتباط گوشی همراه و تبلت سامسونگ

با خرید تبلت سامسونگ قسطی شما می توانید از تبلت خود نیز برای برقراری یا پاسخ دادن به تماس های تلفنی استفاده کنید. برقراری تماس از تبلت شما کمی ناخوشایند به نظر می رسد، اما ایده این است که اگر تلفن شما در اتاق دیگری قرار دارد، می توانید بلافاصله بدون نیاز به آن، به تماس پاسخ دهید.

 خرید تبلت قسطی سامسونگ و بررسی مزایای این تبلت سامسونگ ادعا می کند که تبلت های جدید آن بسته به نحوه استفاده از تبلت می تواند میزان رنگ، وضوح و کنتراست آن را تنظیم کند. به عنوان مثال، اگر در حال تماشای یک فیلم هستید و سپس تصمیم به خواندن کتاب الکترونیکی دارید، تبلت سامسونگ تنظیمات نمایش را به طور خودکار تنظیم می کند. 

نرم افزار سامسونگ مجموعه کاملی از گزینه های Quick Settings را ارائه می دهد، به این معنی که می توانید با کشیدن انگشت از بالای صفحه، روشنایی صفحه را تنظیم کرده و بلوتوث را روشن یا خاموش کنید. اپل با بالا کشیدن از پایین صفحه تنظیمات مشابهی را ارائه می دهد، اما با خرید تبلت سامسونگ قسطی شما دسترسی به گزینه های بیشتری دارید.

کنترل کودک با تبلت سامسونگ 

با خرید تبلت سامسونگ قسطی شما می توانید کامپیوتر خود را از طریق تبلت با استفاده از برنامه Remote PC آن کنترل کنید. نگرانی اکثر خانواده ها استفاده بد کودکان و نوجوانان از تبلت است. شما با خرید تبلت سامسونگ قسطی می توانید این نگرانی را رفع کنید. شما می توانید حالت Kids Mode را فعال کنید.

در جدید ترین سری های تبلت سامسونگ یک حالت کودکان و نوجوانان وجود دارد که به والدین امکان می دهد در هنگام استفاده کودکان از تبلت، پدر و مادر بتوانند، نظارت و کنترل کنند.با خرید تبلت سامسونگ قسطی فقط با کشیدن پایین صفحه اصلی می توانید به یک مجموعه کامل از تنظیمات دسترسی پیدا کنید. 

خرید تبلت سامسونگ قسطی از قسطی کلاب

شما به راحتی با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب می توانید خرید قسطی تبلت سامسونگ مد نظر خود را انجام دهید. در صورت نیاز می توانید با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاص فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

دي جي کالا

دي جي کالا
هنگامی که بحث خرید اینترنتی پیش می آید، اولین فروشگاه آنلاینی که به یاد اغلب افراد جامعه می آید سایت دي جي کالا است. این مساله نشان از موفقیت...

خرید اقساطی گوشی a53

خرید اقساطی گوشی a53
جدیدترین گوشی جذاب برند سامسونگ با نام a53 روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی a53 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...