خرید اقساطي تبلت سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/17 07:26:39

برند سامسونگ تبلت‌های متنوعی را طراحی و تولید کرده است. با خرید اقساطي تبلت سامسونگ از بخش کالای دیجیتال قسطی کلاب، یک خرید استثنایی را تجربه کنید.


خرید اقساطي تبلت سامسونگ


تبلت سامسونگ مدل Tab S6 SM-T865

تبلت S6 یکی از بهترین‌ محصولات سامسونگ می‌باشد که نسبت به نسل قبلی خود تفاوت‌های زیادی دارد. این تبلت در سال 2019 به بازار عرضه شده است. قابلیت خرید قسطي تبلت سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

این گجت هوشمند ابعادی برابر با 5.7 * 159.5 * 244.5  میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 428 دارد. در این تبلت می‌توانید سیم کارت خود را نصب کنید و با آن به مکالمه بپردازید. همچنین، دارای یک قلم است. جنس جلوی تبلت از شیشه و بدنه آن نیز آلومینیومی است.

مشخصات صفحه نمایش

این دستگاه هوشمند یک صفحه نمایشگر لمسی دارد که از فناوری سوپر آمولد استفاده می‌کند. سایز آن 13 اینچ است و با رزولوشنی برابر 1600 در 2560 پیکسل به خوبی عمل می‌کند. تبلت S6 قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. 

تراکم پیکسلی آن 287 پیکسل در هر اینچ است و قابلیت دریافت چندین لمس به صورت همزمان دارد. با خرید اقساطي تبلت سامسونگ تصویر را زنده و واقعی ببینید!

مشخصات سخت افزاری

این تبلت از یک تراشه 7 نانومتری با مدل کوالکوم SM8150 اسنپدراگون 855 برخوردار می‌باشد. این پردازنده هشت هسته‌ای در فرکانسی بین محدوده 1.78 تا 2.84 گیگاهرتز عمل‌می‌کند که یک پردازنده 64 بیتی است. پردازنده گرافیکی با مشخصه آدرنو 640 نیز، پردازش‌های گرافیکی را انجام می‌دهد. 

حافظه داخلی این تبلت 128 گیگابایت می‌باشد. همچنین، از 6 گیگابایت رم نیز بهره‌مند است. البته، در صورت تمایل می‌توانید از یک کارت حافظه جانبی میکرو اس دی تا ظرفیت 1 ترابایت نیز استفاده کنید.

مشخصات ارتباطی

این تبلت قابلیت مکالمه دارد و می‌توانند از شبکه‌های 4G و پایین‌تر پشتیبانی نماید. همچنین، دارای فن فناوری‌های ارتباطی وای فای، بلوتوث، EDGE و GPRS می‌باشد. به علاوه، از درگاه‌های ارتباطی مگنتیک مغناطیسی، کانکتور ریورسبل و تایپ سی نیز برخوردار است. با خرید قسطي تبلت سامسونگ همیشه متصل بمانید!

مشخصات دوربین‌ها

دوربین اول با رزولوشن 13 مگاپیکسل به خوبی عمل می‌کند و قادر است تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1 میکرومتر ثبت نماید. همچنین، دوربین 5 مگاپیکسلی اولترا واید قرار دارد که به خوبی عمل می‌کند. این دوربین‌ها مجهز به فناوری فوکوس خودکار می‌باشد. علاوه بر این، از flash LED به ‌عنوان فلش برخوردار است.

دوربین‌ها، قابلیتی برای ثبت موقعیت جغرافیایی عکس و فیلم‌ دارد و از فناوری فوکوس به همراه اشاره بر روی سوژه برخوردار است. قابلیت تشخیص چهره، عکاسی پانوراما و عکاسی HDR دارد.

از نظر کیفیت فیلمبرداری نیز قادر است تا با سرعت 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل فیلمبرداری نماید. علاوه بر دوربین‌های دوگانه، دوربین سلفی واید نیز، رزولوشن 8 مگاپیکسلی دارد و می‌تواند به ثبت تصاویری با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر بپردازد. کیفیت فیلمبرداری نیز با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل انجام می‌شود.

مشخصات صوتی

تبلت S6 دارای چهار بلندگو به صورت استریو می‌باشد. یک فیش 3.5 میلیمتری صدا دارد و می‌تواند با استفاده از فناوری AKG صدا را تنظیم نماید. همچنین از قابلیت دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطي تبلت سامسونگ کیفیت صدای واقعی را احساس کنید!

مشخصات نرم افزاری

این تبلت از سیستم عامل اندروید 9 نسخه پای بهره‌مند است و دارای رابط کاربری One UI می‌باشد. دارای منوی فارسی است و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

به علاوه، از قابلیت‌های نرم افزاری متعددی مانند داشتن مرورگر، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس و pdf، سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کند. همچنین، با بیشتر فرمت‌های صوتی و تصویری سازگاری است و قابلیت ضبط صدا را نیز فراهم می‌سازد.

مشخصات باتری

این دستگاه از یک باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعت برخوردار است که با یک شارژر پرسرعت 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود. با خرید اقساطي تبلت سامسونگ همیشه شارژ خواهید بود!

اقلام همراه

همراه با این دستگاه از این شارژر و دفترچه راهنما برخوردار می‌شوید.

دیگر قابلیت‌ها

این تبلت دارای ویژگی Samsung DeX و ANT+ می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ ویژگی‌های نسل جدید را امتحان کنید!

خرید تبلت سامسونگ

برای خرید این تبلت فوق‌العاده، می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این فروشگاه، تسهیلاتی برای خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی در نظر گرفته شده است. 

می‌توانید از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي تبلت سامسونگ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ با چک
یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ با طراحی شگفت انگیز، مدل s22 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ با چک به بخش...

خرید قسطي لپتاپ گیمینگ

خرید قسطي لپتاپ گیمینگ
اگر قصد خرید قسطی لپتاپ گیمینگ با شرایطی بی نظیر را دارید به بخش لپ تاپ گیمینگ در دسته بندی کالای دیجیتال...