خرید اقساطی گوشی s21 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/31 07:17:31

گوشی جذاب سامسونگ مدل اس 21 اولترا یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند سامسونگ است. برای خرید اقساطی گوشی s21 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s21 ultra


گوشی s21 ultra

اگر می‌خواهید یکی از بهترین و قدرتمندترین پرچمدارهای شرکت سامسونگ را تجربه کنید؛ ما به شما گوشی سامسونگ s21 ultra را پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی از جمله جدیدترین گوشی‌های شرکت سامسونگ محسوب می‌شود که در ژانویه 2021 به بازار عرضه شد. طراحی این گوشی بسیار زیبا می‌باشد و هماهنگی خوبی بین رابط کاربری و سخت افزار بوجود آمده است.

این گوشی اگرچه خوب و قدرتمند است؛ اما قیمت آن تا حدودی بالا می‌باشد. اما نگران نباشید؛ شما می‌توانید از سایت قسطی کلاب، اقدام به خرید قسطی گوشی s21 ultra کنید. پس همین الان وارد سایت شوید و این کالای دیجیتال ارزشمند را به صورت قسطی (خرید اقساطی موبایل) خریداری کنید.

طراحی شگفت انگیز این کالای دیجیتال

طراحی این کالای دیجیتال بسیار مجذوب کننده و زیبا است. پکیج دوربین از قسمت فریم جانبی کشیده شده و تا پشت گوشی امتداد یافته است. پکیج دوربین جذابیت خاصی به دستگاه بخشیده است. اما توجه داشته باشید که اگر چه طراحی دوربین ها بسیار زیبا اما همچنان مشکل نسل‌های قبلی (لَق زدن در هنگام قرارگیری بر روی یک سطح صاف) وجود دارد. این گوشی حدود 227 گرم وزن دارد و همچنین ابعاد این گوشی بسیار مناسب است. لبه‌های خمیده گوشی باعث می‌شوند تا این کالا به خوبی در دست شما قرار بگیرد و در استفاده‌های طولانی مدت دست شما را اذیت نکند.   

صفحه نمایش خیره کننده

صفحه نمایش 6.8 اینچی این کالای دیجیتال از نوع Dynamic AMOLED 2X است. این صفحه نمایش بی‌نظیر و رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل این گوشی می‌تواند ساعت‌ها چشم شما را نوازش دهد. همچنین تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به عدد 515 پیکسل می‌رسد و پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز یکی دیگر از نقاط قوت این صفحه نمایش محسوب می‌شود. از طرف دیگر این نمایشگر از فناوری‌هایی بهره می‌برد که از چشم شما محافظت می‌کنند و مانع از آسیب رسانی به این عضو حیاتی می‌شوند. برای خرید اقساطی گوشی s21 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این کالای دیجیتال از چه دوربین هایی بهره می برد؟

اگر بگوییم شما با خرید قسطی گوشی s21 ultra، صاحب یک دوربین عکاسی باکیفیت نیز شده‌اید؛ چنان بیراه هم نگفته‌ایم. این گوشی از 3 دوربین (در اصل 4 دوربین) بهره می‌برد. اما یکی از لنزها در اصل دو لنز مجزا را درون خود جای داده است. لنز اصلی این گوشی از یک سنسور 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. لنز تله فوتو اس 20 اولترا 10 مگاپیکسل کیفیت دارد که یک زوم اپتیکال 10 برابری را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این گوشی از یک لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 3 برابری اپتیکال و یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید بهره می‌برد که قادر به ثبت عکس‌های بسیار خوبی هستند.

سخت افزار و نرم افزار این کالای دیجیتال

سیستم عامل این کالای دیجیتال از اندروید 11 و ONE UI 3.1 بهره می‌برد که کار کردن و همچنین تنظیم محیط شخصی سازی آن بسیار مطلوب و راحت است. از طرف دیگر این گوشی از یک پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 2100 استفاده می‌کند که عملکرد بسیار روان و پایداری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این پردازنده در کنار پردازنده گرافیکی Mail-G78 MP14 بسیار قدرتمند است و می‌تواند داده‌های دریافت شده از سنگین‌ترین اپلیکیشن‌ها را در عرض چند هزارم ثانیه بخواند و پردازش کند.

رم این دستگاه در دو مدل 12 و 16 گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین از نظر حافظه داخلی به سه مدل 128، 256 و 512 گیگابایت تقسیم بندی می‌شوند. توجه داشته باشید که s21 ultra فاقد درگاه کارت حافظه است (یکی از بزرگترین نقص‌های این گوشی). با خرید اقساطی گوشی s21 ultra از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

باتری و دیگر قابلیت‌ها

این کالای دیجیتال از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. با استفاده از این باتری می‌توانید یک روز کامل را بدون نیاز به شارژ سپری کنید. توجه داشته باشید که درون جعبه s21 ultra خبری از آداپتور شارژر نیست! این گوشی دارای گواهی ip68 است و می‌توانید آن را به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب قرار دهید. 

نحوه خرید قسطی گوشی s21 ultra

برای خرید اقساطی گوشی s21 ultra، بهترین کار، وارد شدن به سایت قسطی کلاب می‌باشد. سایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که در زمینه فروش قسطی گوشی سامسونگ فعالیت دارد. وارد سایت شوید و حساب کاربری خود را با دقت بسازید. سپس وارد فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شوید و محصولات مدنظر خود را خریداری کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایفون 11 پرو

خرید اقساطی ایفون 11 پرو
کمپانی اپل یکی از پرفروش‌ترین محصولات خود را در سال 2020 روانه بازار کرد که آیفون 11 نام داشت. برای خرید اقساطی ایفون 11 پرو به بخش...

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس چکی

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...