خرید اقساطی لپتاپ legion 5

تاریخ انتشار:
1403/2/29 06:21:23

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دنیا بی شک مدل لژیون 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی لپتاپ legion 5 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لپتاپ legion 5


برجسته ترین مشخصات لپ تاپ legion 5

برخورداری از ظاهر جذاب و منحصر به فرد، اولین ویژگی خرید قسطی لپتاپ legion 5 شرکت لنوو را در بر می‌گیرد. این نوع لپ تاپ گیمینگ به پشتوانه بهره مندی از امکانات و بخش سخت افزاری قوی، از بهترین گزینه‌ها برای انجام بازی، امور گرافیکی و مهندسی به شمار می‌رود. بدنه و ساختار legion 5 از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. در فضای داخلی لپ تاپ گیمینگ لنوو صفحه کلید چهار بخشی دستگاه با چراغ‌های SRGB خودنمایی می‌کند. در بخش درب لپ تاپ یک دیواره پلاستیکی صاف و برای بخش‌های داخلی از روکش پلاستیکی استفاده شده است.

صفحه نمایش Legion 5

لپ تاپ گیمینگ سری LEGION 5 به یک نمایشگر 15.6 اینچی نوع IPS LCD مجهز شده است. به پشتوانه وجود این پنل، تصاویر و محتوای تصویری با رزولوشن 1080×1920 FHD به کاربران ارائه می‌گردد. برخورداری از روشنایی 330 نیت، در کنار روکش مات، مانع از بازتاب نور و متعاقب آن آسیب وارد شدن به چشم فرد می‌شود. در قسمت بالای نمایشگر دستگاه یک وب کم تعبیه شده است. وب کم لپ تاپ امکان تصویربرداری با کیفیت اچ دی را برای کاربر محقق می‌سازد. ضمنا، به منظور امنیت بیشتر، یک کلید فیزیکی کشویی بر روی دوربین لپ تاپ تعبیه شده است.

کیبورد، تاچ پد و میکروفون

کیبورد و تاچ پد خاص را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی لپتاپ legion 5 لنوو قلمداد نمود. سطح دکمه‌های کیبورد به صورت خمیده طراحی شده است. همچنین، استفاده از پلاستیک نرم در ساخت این بخش، راحتی کاربر را به همراه داشته است. در بخش مرکزی و بالای کیبورد، دکمه پاور دستگاه قرار گرفته است. تاچ پد دستگاه نیز به صورت خوب و حرفه‌ای طراحی شده است. در ضمن، انتقال صدای این مدل لپ تاپ گیمینگ از طریق دو میکروفون موجود در زیر نمایشگر صورت می‌گیرد. 

پردازنده مرکزی و گرافیکی

برای بخش پردازنده لپ تاپ گیمینگ لنوو سری legion 5 از پردازنده نسل دهم اینتل (Core i7 10750H ) استفاده شده است. پردازنده دستگاه از یک حافظه اختصاصی با ظرفیت 6 گیگا بایت و ماکزیمم فرکانس 5 گیگا هرتز برخوردار است. پردازنده مرکزی دستگاه در اجرای بازی‌های سنگین خوب، روان و پایدار عمل می‌کند. در بخش پردازنده گرافیکی از پردازنده انویدیا مدل GTX 1660 TI استفاده گردیده است. در پرتو وجود این پردازنده گرافیکی، امکان تجربه بازی‌های مختلف با تنظیمات Ultra و High به راحتی میسر می‌شود.

عملکرد باتری legion 5

برخورداری از باتری مناسب و بهینه، دیگر ویژگی خرید قسطی لپتاپ legion 5 را رقم می‌زند. شرکت لنوو برای این مدل لپ تاپ از یک باتری سه سلولی با ظرفیت 60 وات ساعت بهره برده است. با بررسی‌های به عمل آمده، باتری دستگاه در حالت وبگردی، حدود هفت ساعت و نیم دوام دارد. فرآیند شارژ کردن کامل باتری لپ تاپ از طریق یک شارژر 230 واتی انجام می‌شود. در پایان باید اشاره نمود که نمایشگر خوب و باکیفیت، کیبورد منحصر به فرد، پردازنده قوی و قدرتمند و کارت گرافیک خوب، از نقاط قوت لپ تاپ گیمینگ لنوو سری LEGION 5 محسوب می‌شود. 

نحوه خرید قسطی لپتاپ legion 5

طرح فروش قسطی لپ تاپ‌‍‌های برند لنوو، با قیمت مقرون به صرفه و به صورت غیر حضوری، توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. خریداران می‌توانند به منظور کسب اطلاعات کامل تر از جزئیات و شرایط این طرح با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایند. ضمنا، در این فروشگاه آنلاین، قابلیت خرید نقدی انواع کالای دیجیتال نیز برای خریداران فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی airpods pro با چک

خرید قسطی airpods pro با چک
اگر شما به دنبال داشتن یک هندزفری استثنایی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی airpods pro با چک از بخش هدفون در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی آنر 9X

خرید قسطی گوشی آنر 9X
برند آنر یکی از زیر شاخه‌های کمپانی هوآوی بوده است که به تازگی امتیاز خود را از این کمپانی خریداری کیدره است و به صورت مجزا فعالیت ...