مقایسه لوازم خانگی اسنوا با جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/8 03:17:19

در این مقاله قصد داریم دوتا از بهترین برندهای ایرانی را با یکدیگر مقایسه کنیم. شما می‌توانید برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا و یا خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


مقایسه لوازم خانگی اسنوا با جی پلاس


اسنوا بخریم یا جی پلاس؟

با توجه به وضعیت تورمی کشور، تغییرات بالای قیمت‌ها، شرایط کرونا، تغییر فضای داخلی و همچنین کم ارزش شدن پول داخلی، زیاد مقرون به صرفه نیست تا از کالاهای وارداتی خارجی در این شرایط استفاده کنید. بنابراین بهتر است برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همچنین لوازم خانگی ایرانی حتی اگر بهترین محصولات جهان نباشند، اما از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. همچنین، برندهای ایرانی سعی می‌کنند تا با مدرن‌ترین متدهای تولید دنیا و روش‌های ساخت جهانی تولید آشنا شوند. 

اسنوا و جی پلاس دو برند مطرح داخلی هستند که هر دو محصولات متتوعی در حوزه لوازم خانگی خانگی تولید می‌کنند. در ادامه قصد داریم تا محصولات این دو شرکت فوق‌العاده ایرانی را با یکدیگر مقایسه کنیم.

برند جی پلاس

تمركز برند جی پلاس بر روی طراحی محصولات است. این شركت می‌كوشد تا با توجه به نیاز مشتریان به تولید محصولات باكیفیت اقدام نماید. همان‌طوری كه می‌دانید جی‌پلاس، مسئولیت مونتاژ قطعات لوازم خانگی برند كره‌ای ال جی را بر عهده داشت و در گلدیران نیز به خوبی به ارائه خدمات پس از فروش محصولات این برند، می‌پرداخت. 

در اواخر سال 1397 بود كه به خاطر اعمال تحریم‌ها و شرایط نرخ ارزی اقدام به تاسیس یک خط تولیدی داخلی نمود و جی‌پلاس را به عنوان نمایندگی تولید محصولات ایرانی ال جی معرفی كرد.

سابقه و خوشنامی شرکت گلدیران سبب اعتماد به خرید محصولات جی پلاس خواهد شد. خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با قیمتی استثنایی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد.

بیشترین فعالیت این كمپانی بر روی ساخت تلویزیون‌های جی پلاس است. در این حوزه جی پلاس نیازمند پنل تلویزیون است كه چند تامین كننده محدود قول همكاری با این برند را تضمین كرده‌اند. 

این نكته نویدبخش آن است كه كیفیت محصولات جی‌پلاس نیز همانند ال‌جی فوق‌العاده می‌باشد. به زودی كارخانجات تولیدی محصولات تلویزیون جی‌پلاس در دو پلن مختلف جغرافیایی سیرجان و قزوین احداث می‌شوند كه بهتر است بدانید که خط تولید سیرجان به تازگی شروع به فعالیت کرده است.

از دیگر محصولات تولیدی این برند می‌توان به یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، گوشی هوشمند، دستگاه تصفیه هوا، مانیتور، لوازم صوتی مانند ساندبار، پخش كننده دی‌وی‌دی و اسمارت‌برد‌ها اشاره كرد.

 این محصولات نیز با همكاری تامین‌كنندگان خارجی تولید می‌شوند. ناگفته نماند که خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است.

برند اسنوا

برند اسنوا عمری 14 ساله دارد و در این مدت به خوبی توانسته است تا در بازار ایران و منطقه جایگاه خود را تثبیت نماید و حتی محصولاتش را به دیگر كشورها صادر نماید. خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا در سایت قسطی کلاب با تخفیفات بسیاری همراه است.

این برند در سال 1384 با تولید محصولاتی مانند كولر و اجاق گاز آغاز نمود. محل فعالیت این برند، كارخانه‌ای در مورچه خورت اصفهان بود. سپس به تولید محصولات دیگری مانند یخچال فریز، ماشین لباسشویی و ظرفشویی نیز پرداخت.

اسنوا برگرفته از عبارت "اركان ساختار نوین ایرانیان"می‌باشد كه از زیرمجموعه‌های گروه مشهور صنعتی انتخاب است. این برند نیز در تولیدات خود از فناوری‌های نوین روز استفاده می‌كند و در ایران و خاورمیانه نیز دارای بازار فروش مناسبی است. 

از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به انواع یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی، مایكروفر و آورن توستر، تلویزیون، كولرآبی، هود و سینک و جاروبرقی اشاره كرد. همین طور كه می‌بینید در حال حاضر، تنوع تولیدات این كارخانه كمی بیشتر از برند جی‌پلاس می‌باشد.

یكی از نكات بی‌نظیر این كارخانه، وجود شعب متفاوت در كشورهای مختلف دنیا می‌باشد. این شعب در كشورهایی مانند كره جنوبی، تركیه، روسیه، امارات متحده عربی، چین و ایتالیا موجود است. 

داشتن دو ویژگی كیفیت مناسب و قیمت پایین این محصولات، سبب شده است تا بازار كشورهای گوناگون از محصولات اسنوا استقبال كنند. برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نتیجه مقایسه دو برند!

در مجموع می‌توانیم این گونه محصولات این دو شركت فوق‌العاده داخلی را با هم مقایسه نماییم. هر دو برند از كیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردارند. با این وجود اسنوا از سابقه كار بیشتر و تنوع محصولات بیشتری بهره‌مند است.

البته در تولیدات صوتی و تصویری جی‌پلاس نسبت به اسنوا تولیدات باكیفیتی دارد،ريال ولی در تولید لوازم خانگی، برند اسنوا با توجه به سابقه صادراتش، جایگاه ویژه‌ای دارد. البته با توجه به ادامه فعالیت، احتمال دارد تا جی‌پلاس تازه نفس، گوی سبقت را از رقیب داخلی خویش یعنی اسنوا برباید!

 برای خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی سرخ کن بدون روغن

خرید اقساطی سرخ کن بدون روغن
سرخ کن بدون روغن فیلیپس جز بهترین سرخ کن‌های دنیا است که برای سلامتی ضروری می‌باشد. برای خرید اقساطی سرخ کن بدون روغن به بخش...

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 65

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 65
برند اسنوا برندی استثنایی و مشهور در ایران است. برای خرید قسطی تلویزیون اسنوا 65 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...