خرید قسطي ویدئو پروژکتور

تاریخ انتشار:
1403/2/5 16:01:02

در بسیاری از سمینارها و کنفرانس‌ها ویدئو پروژکتور جز مهم‌ترین وسایل کاربردی است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ویدئو پروژکتور با قیمتی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطي ویدئو پروژکتور

معرفی ویدئو پروژکتور

امروزه در محیط‌های آموزشی مثل دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها، مدارس و حتی مهدکودک‌ها از ویدیو پروژکتور استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها کمک می‌کنند تا تصاویر در سایزی بزرگتر از نسخه اصلی به نمایش گذاشته شود. 

از جمله ویژگی‌های فوق‌العاده ویدیو‌پروژکتور آن است که دستگاه‌های مختلفی به عنوان ورودی به آن متصل می‌شود. برای مثال انواع سی‌دی‌ها، دی‌وی‌دی‌ها، دوربین‌های فیلم برداری، کامپیوتر، لپ‌تاپ، فلش مموری و دیگر دستگاه‌ها به پروژکتور متصل می‌شوند. قابلیت خرید اقساطي ویدئو پروژکتور در قسطی كلاب فراهم شده است.

تکنولوژی مورد استفاده توسط ویدیو پروژکتور

بهتر است در انتخاب یک ویدیو‌پروژکتور مناسب باید به نکات زیر توجه داشته باشیم: 

برای تولید تصاویر از سه تکنولوژی مختلف استفاده می‌شود. گاهی از یک پنل LCD استفاده می‌شود که تصاویر سه بعدی را تولید می‌کند و کیفیت و رزولوشن بالایی دارد. شرکت‌های مشهوری چون اپسون از این فناوری در محصولات ویدیو‌پروژکتور خود بهره‌مند هستند.

در این فناوری امکان نفوذ گرد و غبار به پنل LCD وجود دارد. و این مسئله به مرور زمان به کدر شدن تصاویر می‌انجامد. وجود فیلترهای جاسازی شده در مدل‌های جدید، مانع از این اتفاق خواهد شود و در این صورت می‌توانید فیلترها را به طور مرتب عوض کنید. با خرید نقدی یا اقساطی ویدئو پروژکتور اپسون كیفیت را تجربه كنید!

در فناوری DLP، تصاویر با کمک تعدادی آینه که ابعاد کوچکی دارند و یک تراشه به نام DMD تولید می‌شوند. هرچند کیفیت تصاویر در این فناوری کمتر است، ولی کنتراست بالاتری دارد.

ضمن آنکه قیمت آن نیز مقرون به صرفه‌تر است. نوعی ویدیوپروژکتو نیز وجود دارد که با ترکیب دو فناوری بالا ساخته می‌شود و متاسفانه با مقبولیت زیادی همراه نشده است.

میزان روشنایی در یک پروژکتور نیز یکی از فاکتورهای بسیار مهم است. لومن، واحد اندازه گیری روشنایی می‌باشد که برابر با روشنایی یک شمع در مساحت یک متر مکعب و در تاریکی مطلق است. رزولوشن کمک می‌کند تا جزئیات تصویر به خوبی به نمایش گذاشته شود. با خرید قسطي ویدئو پروژکتور جزئیات را به خوبی مشاهده نمایید.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم، بیشترین و کمترین فاصله پروژکتور تا پرده نمایش و یا به اصطلاح Throw Distance است. هر چه این میزان فاصله بیشتر باشد، در فاصله بیشتری تا پرده، تصویر دچار افت نور نمی‌شود. 

فاکتور مهم بعدی بزرگنمایی تصویر و یا زوم می‌باشد. تصحیح حالت ذوزنقه‌ای و یا Keystone نیز از جمله فاکتورهایی است که کمک می‌کند تا زاویه تصویر تصحیح شود.

در یک ویدئو پروژکتور بهتر است از لامپی استفاده شود که حالت مصرف اقتصادی دارد تا با کاهش شدت روشنایی، عمر آن ماندگار باشد. با خرید اقساطي ویدئو پروژکتور دروس علمی خود را به خوبی بیاموزید!

گذرگاه‌های ورودی و خروجی نیز، یکی از مهمترین فاکتورهای خرید یک ویدئو پروژکتور می‌باشند. وجود این گذرگاه‌ها سبب می‌شود تا صدا و تصویر به خوبی منتقل شود. 

داشتن کابل‌های HDMI و USB به عنوان فاكتوری مهم در خرید یک ویدیو پروژکتور محسوب می‌شود. ویدئو پروژکتورهای امروزی دارای حافظه‌های جانبی و قابلیت‌های بی‌سیم می‌باشند.

برند نیز از جمله مهمترین عوامل در خرید یک ویدئو پروژکتور است. با خرید قسطي ویدئو پروژکتور به تمامی تجهیزات مورد نظر خود متصل شوید.

ویدیوپروژكتورهای اپسون

شرکت ژاپنی اپسون در زمینه تولید چاپگر، اسکنر، ویدیوپروژکتور و دیگر دستگاه‌های چندرسانه‌ای فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1942 میلادی در شهر سوآی ژاپن متولد شد. ویدئو پروژکتورهای برند اپسون با اهداف آموزشی، خانگی و موارد دیگر به عنوان یکی از بهترین پروژکتورها تولید شده‌اند. 

کیفیت و قیمت مناسب آنها سبب شده است تا با فروش بی‌نظیری همراه باشند. داشتن گذرگاه‌های مناسب و گارانتی خوب نیز از جمله عوامل فروش این دستگاه‌ها بوده است. با خرید قسطي ویدئو پروژکتور تفاوت را نظاره كنید!

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون مدل CB-530

این ویدیوپروژکتور سفید رنگ از برند اپسون دارای ابعادی معادل 94 * 314 * 344 میلیمتر مكعب و وزنی برابر با 3.7 کیلوگرم است. همچنین، قابلیت اتصال به دیوار را دارد و طول عمر لامپ آن نیز 6000 ساعت می‌باشد. به علاوه، قادر است تا در فاصله بین 1 تا 7 متری پرده تصاویر را به نمایش بگذارد.

خرید ویدئو پروژکتور اپسون

برای تهیه این محصول فوق‌العاده می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. حتی می‌توانید محصول خود را به صورت اقساطی تهیه فرمایید. فقط کافی است تا به یكی از چهار روش موجود در این فروشگاه وام بگیرید و طی سه الی پنج روز بعد، کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي ویدئو پروژکتور از قسطی كلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی a22 سامسونگ

خرید اقساطی a22 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و عالی برند سامسونگ مدل A22 می‌باشد. برای خرید اقساطی a22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس با چک

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس با چک
اگر تمایل خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس با چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید....