خرید قسطی گوشی نوت 20 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/21 06:51:39

جدیدترین و پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ نوت 20 اولترا نام دارد که بسیار استثنایی طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی گوشی نوت 20 اولترا به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی نوت 20 اولترا


نوت کهکشانی سامسونگ

به طور قطع این دستگاه هوشمند، یکی از مدرن‌ترین و با کیفیت‌ترین تلفن‌هایی است که شرکت سامسونگ به بازار عرضه کرده است. ابعادی برابر با 164.8x77.2x8.1 میلی‌متر مکعب دارد و وزنش در حدود 208 گرم است. 

در سه رنگ زیبا و اصیل مشکی، سفید و مسی فریبنده تولید شده است. هر چند که این دستگاه، در نسخه‌های متفاوتی تولید شده است، ولی در ایران با رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی به فروش می‌رسد. 

نسبت صفحه به بدنه در این گوشی برابر با 92.5 درصد می‌باشد. قابلیت خرید قسطی گوشی نوت 20 اولترا در قسطی کلاب فراهم شده است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش از نوع داینامیکی آمولد دو ایکس است که با کیفیت QHD تصاویر را نشان می‌دهد. رزولوشن تصویر نیز 1440 در 3088 پیکسل می‌باشد. به علاوه، نرخ تازگی صفحه 120 هرتز است. صفحه نمایش یک صفحه 6.9 اینچی است که از قابلیت HDR10 پلاس بهره‌مند می‌باشد. 

این قابلیت به نمایش بهتر رنگ‌ها کمک می‌کند. یک لایه گوریلا گلس ویکتوس نیز برروی صفحه و همچنین پشت گوشی قرار گرفته و به آن مقاومتی ویژه را هدیه کرده است. به لطف این محافظ، دستگاه شما در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است.

کارایی

این اسمارت فون از اندروید نسخه 10 و رابطه کاربری One UI 2.5 برخوردار است. از جمله ویژگی‌های خاص این دستگاه، قابلیت نوشتن بر روی pdf و تبدیل آن به ورد و پاورپوینت است. این قابلیت را مدیون همکاری با شرکت مایکروسافت می‌باشد. 

از دیگر قابلیت‌های جدید این گجت، قابلیت اتصال به تلفن هوشمند بدون نیاز به کابل است. این ویژگی به وسیله Dex انجام می‌شود. با خرید قسطی گوشی نوت 20 اولترا قابلیت‌هایی جدید را تجربه کنید!

یکی دیگر از قابلیت‌های خاص این گوشی، استفاده از هوش مصنوعی در عملکرد زنده در بازی‌های آنلاین است. از دیگر مشخصه‌های مهم این گوشی، داشتن قلم لمسی است که امکانات فوق العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

برای مثال می‌توانید با استفاده از قلم، دستور عکس گرفتن را بدهید و یا با آن موزیک گوشی را خاموش کنید. این گوشی، قادر است تا به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب سالم بماند! با خرید اقساطی گوشی نوت 20 اولترا تفاوت را احساس کنید!

دوربین‌ها

در این دستگاه از سه دوربین در یک ماژول مستطیلی شکل استفاده شده است که در زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و از نوع پریسکوپی و گسترده می‌باشد. یک دوربین تله فوتوی 12 مگاپیکسلی وجود دارد که به زوم 5 برابری اپتیکال کمک می‌کند. 

در کنار این دو دوربین، یک دوربین 12 مگاپیکسل فوق گسترده نیز قرار دارد. این دوربین‌ها قادرند تا با کیفیت 8K و سرعت 24 فریم در ثانیه فیلم بگیرند. 

به علاوه دارای فلش LED هستند. امکان عکاسی پانوراما و قابلیتHDR نیز موجود می‌باشد. با خرید قسطی گوشی نوت 20 اولترا رویایی فیلم بگیرید!

سیستم صوتی

این دستگاه با استفاده از میکروفون خود، به فیلتر صدا می‌پردازد. همچنین، از یک بلندگوی استریو نیز برخوردار است. با خرید اقساطی گوشی نوت 20 اولترا بدرخشید!

باتری

وجود یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی که از یک شارژر 25 واتی استفاده می‌کند، سبب می‌شود تا شما از نظر شارژ هیچ نگرانی نداشته باشید. همچنین، قابلیت شارژ بی سیم با تکنولوژی Qi نیز وجود دارد. به علاوه، می‌توانید از شارژ بی‌سیم معکوس 9 واتی نیز استفاده نمایید. با این امکانات شما از خرید پاوربانک، بی‌نیاز خواهید بود. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی نوت 20 اولترا کیفیت را تجربه کنید.

خرید گوشی نوت 20 اولترا

برای تهیه این محصول جدید می‌توانید به قسطی کلاب، مراجعه نمایید و از خدمات فوق‌العاده‌ این تامین کننده کالاهای دیجیتال، بهره‌مند شوید. در این وب سایت می‌توانید از هر دو شیوه خرید نقدی و غیر نقدی استفاده نمایید. 

این شرایط را دارید تا این گوشی را به صورت غیرنقدی خریداری کنید. قبل از این کار، باید از این فروشگاه، درخواست اعتبار نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی نوت 20 اولترا می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید موبایل اقساطی سامسونگ

خرید موبایل اقساطی سامسونگ
موبایل سامسونگ از برند های پر طرفدار و با کیفیت موبایل در سراسر جهان است که به دلیل قابلیت هایی که ارائه می دهد از قیمت بالایی نیز برخودار است...

خرید قسطی هدفون پایونیر

خرید قسطی هدفون پایونیر
هدفون های پایونیر را می توان جزء بهترین هدفون های موجود در بازار نام برد که به نسبت قابلتیت هایی که دارند، از قیمت مناسبی نیز برخودارند. برای...