خرید نقدی تبلت اچ پی

تاریخ انتشار:
1403/1/28 18:20:00

تبلت اچ پی یکی از بهترین تبلت‌های دنیا می‌باشد که از کیفیت بی‌نظیری برخوردار است. برای خرید اقساطی تبلت اچ پی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی تبلت اچ پی


کمپانی اچ پی 

شرکت اچ پی یا به عبارتی کامل‌تر شرکت هیولت پاکارد، توسط دو دوست به نام‌های بیل هیولت و دیوید پاکارد احداث گردیده‌ است. این دو دوست از دانشجویان دانشگاه استنفورد آمریکا بودند که پس از فارغ التحصیلی خود، پایه ریز این شرکت موفق در حوزه فن‌آوری اطلاعات شدند. 

شرکت اچ پی از اولین شرکت‌های تولید کننده چاپگر‌های رایانه و لپ‌تاپ بود و نه تنها در این زمینه توانست پیشگام باشد، بلکه در زمینه احداث شرکت‌های نوپا یا به عبارتی دیگر استارتاپی نیز پیشتاز واقع گشت.

همچنین این شرکت از اولین شرکت‌های سیلیکون ولی آمریکا نیز می‌باشد که بسیار موفق عمل کرده است. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی تبلت اچ پی با ما همراه باشید. 

شکل‌گیری برند اچ پی 

بیل هیولت و دیوید پاکارد در گاراژ کوچکی شرکت خود را راه اندازی کردند. این شرکت که از اولین شرکت‌های سیلیکون ولی، مهد استارتاپی آمریکا می‌باشد، تنها با ۵۳۸ دلار سرمایه شخصی کار خود را آغاز کرد و امروزه نزدیک به صد میلیارد دلار سرمایه خالص شرکت است.

 تمام این اقدامات تنها در طی هفتاد سال اتفاق افتاد و حالا گاراژی به آن کوچکی تبدیل به امپراتوری به بزرگی شرکت اچ پی شده است. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت اچ پی با ما همراه باشید. مدیریت این شرکت توسط این دو دوست به دقت انجام می‌شد. 

این دو همواره سعی می کردند تا به صورت اتفاقی و طی روزهای نامشخص به بخش‌های مختلف شرکت خود سر زده و از نزدیک با کارمندان و کارگران خود در تعامل باشند تا بتوانند نیاز افراد خود را فهمیده و در رفع آن بکوشند. 

تولیدات شرکت اچ پی 

این شرکت را می‌توان از اولین شرکت‌های تولید کننده لپ‌تاپ و دستگاه چاپگر رایانه دانست. در ادامه فعالیت‌های این شرکت می‌توان به تولید تبلت، سرور، گوشی‌های همراه هوشمند و همچنین نرم‌افزارهای مدیریت شبکه اشاره کرد. در ادامه برای خرید اقساطی تبلت اچ پی با ما همراه باشید. 

تبلت اچ پی 

از جدیدترین تبلت‌های ساخته شده توسط کمپانی اچ پی می‌توان به تبلت اچ پی مدل اسلیت ۸ اشاره کرد. صفحه نمایش این تبلت ۷.۸۶ بوده، تک سیم کارته می‌باشد. نوع صفحه نمایشگر آن لمسی خازنی است و دارای قابلیت تشخیص ۱۶ میلیون رنگ می‌باشد. 

تا ۱۰ انگشت امکان تشخیص لمس دست را دارد. سیستم عامل آن اندروید v4.4.4 می‌باشد. پردازنده این مدل از تبلت اچ پی چهار هسته‌ای 2.3 گیگاهرتز Krait 400 است. 

تا ۳۲ گیگابایت درگاه حافظه خارجی دارد و حافظه داخلی آن  در دو نوع ۱۶ گیگ و ۳۲ گیگ در نظر گرفته شده ‌است. همچنین رم آن نیز ۲ گیگ می‌باشد. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت اچ پی همراه ما باشید. 

خرید تبلت اچ پی 

این نوع از تبلت، مبلغ بالایی ندارد و شما قادر خواهید که به راحتی آن را خریداری نمایید، ولی اگر می‌خواهید که از شرایط خرید اقساطی یا ماه به ماه بهره ببرید، می‌توانید به راحتی به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود، طی مدت زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی تبلت اچ پی مطلع گردید. 

خرید نقدی یا اقساطی تبلت اچ پی 

برای خرید تبلت اچ پی، شما می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و اگر تمایل به خرید اقساطی دارید، باتوجه به شرایط ویژه‌ای که وجود دارد، یکی از روش‌های خرید اقساطی با لیزینگ یا خرید اقساطی با بای چک را انتخاب کنید.

در این شیوه شما به راحتی قادر خواهید بود در ازای پرداخت مبلغ اولیه بسیار کم، تمام محصولات خود را اقساطی خریداری نمایید. محصولات شرکت قسطی کلاب شامل کالاهای دیجیتال و همچنین لوازم منزل می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هارد اکسترنال سیلیکون پاور

خرید هارد اکسترنال سیلیکون پاور
برای نگه‌داری از خاطرات خود نیاز به یک هارد قدرتمند دارید تا با خیالی آسوده عکس‌ها و فیلم‌های خود را ذخیره کنید. برای خرید اقساطی هارد ...

خرید قسطی گوشی Mi 9T Pro

خرید قسطی گوشی Mi 9T Pro
برند شیائومی تنوع محصولاتی بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید گوشی دلخواه خود را از این برند استثنایی انتخاب کنید. برای خرید اقساطی گوشی ...