خرید اقساطی تبلت با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 23:52:12

یکی از بهترین وسایل مهم در دنیای امروز بی شک تبلت می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت با چک می‌توانید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تبلت با چک


تبلت سامسونگ

در این مطلب قصد داریم در مورد تبلت سامسونگ و خرید قسطی تبلت با چک در فروشگاه قسطی کلاب سخن بگوییم. کسانی که قصد خرید این کالای دیجیتال را دارند می‌توانند آن را با بهترین شرایط از قسطی کلاب خریداری کنند. برای آشنایی با جزئیات بیشتر و مشخصات محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

همانطور که می‌دانید سامسونگ یکی از محبوب‌ترین برندهای کالای دیجیتال در بین افراد می‌باشد. سامسونگ با ارائه انواع مدل‌های گوشی، تبلت و اثبات کیفیت آن‌ها به افراد مصرف کننده توانسته طرفداران خود را روز به روز بیشتر و بیشتر کند.

تبلت سامسونگ یکی از محصولات شرکت سامسونگ می‌باشد که همانند دیگر کالاهای آن از کیفیت بالایی برخوردار است. کسانی که قبلا برای خود یا فرزندان خود تبلت خریداری کرده‌اند، حتما می دانند که کیفیت و برند خوب در خرید تبلت حرف اول را می‌زند.

تبلت سامسونگ یکی از بهترین تبلت‌ها برای استفاده افراد محسوب می‌شود که در انواع مدل‌ها در قسطی کلاب موجود می‌باشد. فراهم آوردن شرایط خرید اقساطی تبلت با چک، خبر خوب قسطی کلاب برای مشتریان عزیز خود می‌باشد. 

انواع تبلت سامسونگ در قسطی کلاب

انواع تبلت سامسونگ موجود در قسطی کلاب عبارتند از:
تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب A 8.0 2019 LTE SM-T295
تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب A 7  10.4  SM-T505
تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب A 7  LITE  SM-T225
تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب S6 LITE  SM-P615 LTE
تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب S6 LITE

بسیاری دیگر از انواع مدل تبلت سامسونگ که در فروشگاه قسطی کلاب موجود می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانند آن‌ها را در سایت مشاهده کنند و در صورت نیاز اقدام به خرید و سفارش کنند. به عنوان مثال مشخصات تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite را برایتان توضیح می‌دهیم. مشخصات تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite عبارتند از:

•تولید سال2020
•دارای ظرفیت داخلی 64 و 128 گیگابایتی
•سیستم عامل اندروید10
•قابلیت بروز رسانی سیستم عامل اندروید 10 به بالا
•خوش دست بودن و روان بودن آن
•دارای وزن حدود 470 گرم
•پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen
•دارای نمایشگر 10.4 اینچی
•دارای باتری 7040 میلی آمپری فست شارژ
•دارای لنز دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی با کیفیت خوب
•پشتیبانی از تمامی نرم افزارها
•کیفیت بالا و قیمت مناسب

برای خرید قسطی تبلت سامسونگ می‌توانید انواع مدل آن را در فروشگاه قسطی کلاب مشاهد کنید و با خیال راحت خرید قسطی تبلت با چک مورد علاقه خود را به صورت آنلاین انجام دهید. شرایط خرید اقساطی تبلت با چک در فروشگاه قسطی کلاب بسیار آسان و در اختیار تمامی مشتریان عزیز می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است خرید قسطی تبلت با چک در انواع مدل‌ها در فروشگاه قسطی کلاب برای افراد فراهم آورده شده است. 

قیمت و شرایط خرید اقساطی تبلت با چک یا سفته

قیمت تبلت سامسونگ با توجه به مدل و مشخصات آن متغیر می‌باشد. قیمت تبلت سامسونگ در قسطی کلاب از 3 میلیون و 485 هزار تا 13 میلیون و 999 هزار تومان موجود می‌باشد. مشتریان عزیز می توانند با خیال راحت خرید قسطی تبلت سامسونگ و یا نقدی آن را در فروشگاه انجام دهند.

فروشگاه قسطی کلاب دارای بهترین قیمت انواع تبلت سامسونگ و فروش قسطی آن‌ها با شرایط ویژه و آسان می‌باشد. مشتریان گرامی می‌توانند قیمت تبلت‌های موجود در فروشگاه را با دیگر فروشگاه‌ها مقایسه کنند و کاملاً مطمئن از فروشگاه خریداری کنند. خرید قسطی تبلت سامسونگ و انواع کالای دیجیتال در قسطی کلاب تا سقف 2304 میلیون تومان با شرایط آسان امکان پذیر می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس ویژه کارمندان

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس ویژه کارمندان
گوشی ایفون یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت اپل است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی پوکو x3

خرید قسطی گوشی پوکو x3
گوشی‌های شیائومی جز برترین گوشی‌های سال 2021 هستند. اگر تمایل به خرید قسطی گوشی پوکو x3 دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای...