یخچال فریزر امرسان قسطي

تاریخ انتشار:
1403/2/24 10:06:06

برند معتبر امرسان یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید و طراحی یخچال فریزر می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان با قیمتی مناسب به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


یخچال فریزر امرسان قسطي


یخچال امرسان

شرکت امرسان با سابقه تولید بیش از 40 سال، توانسته است جایگاهی مناسب در تولیدات با کیفیت داخلی پیدا کند. این محصولات مطابق با زندگی بومی ایرانیان ساخته می‌شوند. شعار زیبا، پیشرو، مطمئن همواره در حافظه ایرانیان جای گرفته است.

این شرکت، در زمینه تولید محصولاتی چون اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، جارو برقی، ماشین لباسشویی و یخچال فریزر فعالیت دارد. شرکت امرسان تلاش می‌کند تا با ارائه قیمت‌هایی رقابتی در برابر رقبایی مانند الکترواستیل، هیمالیا، اسنوا، ال جی و سامسونگ به رقابت بپردازد.

یخچال فریزرهای جدید امرسان در رنگ‌های جذاب و بی‌نظیری تولید شده است و به بازار عرضه می‌شود و همین امر موجب شده است تا مشتریان زیادی نسبت به آنها خرید آنها استقبال نشان دهند. 

در ادامه سعی داریم تا به معرفی یکی از پرطرفدارترین محصولات یخچال امرسان بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر امرسان در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال امرسان مدل RH15D/TP

این یخچال یکی از باکیفیتترین تولیدات داخلی است و به راحتی می‌توان آن را همراه با فریزر خود ست کرد. فضای داخلی یخچال ابعاد مناسبی دارد و از فضایی بزرگ در جهت سرمایش و انجماد موادغذایی برخوردار می‌باشد.

بر روی بدنه یک پنل دیجیتالی قرار دارد که با آن می توانید به تنظیماتی مثل دما بپردازید. یکی از خصوصیات ویژه این پنل آن است که در ارتفاع بالایی قرار داده دارد و بنابراین کودکان نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. 

این محصول به قفل کودک نیز مجهز می‌باشد. بنابراین مادران با خیال راحت می‌توانند این محصول را در خانه استفاده نمایند. با خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان با اطمینان عمل کنید!

از دیگر مزایای این یخچال وجود آبریز خارجی است که برای استفاده از آن نیز نیازی به بستن درب یخچال نمی‌باشد. آبریز به صورتی دستی پر می‌شود و محفظه آن نیز به صورت داخلی قرار گرفته است.

 ظرفیت این یخچال در حدود 155 فوت است. از دیگر قابلیت‌های این یک دستگاه، وجود انجماد و سرایش سریع می‌باشد که برای به حداقل رساندن دما در زمان مورد نیاز به کار می‌رود. این محصول از نمودار مصرف انرژی A برخوردار است.

وزن این دستگاه در حدود 163 کیلوگرم می باشد و 350 لیتر نیز گنجایش دارد. دارای ارتفاعی برابر با 1810 میلی متر است و از عمقی برابر با 680 میلی متر برخوردار است. همچنین پهنای آن نیز 1200 میلی متر می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر امرسان جای مناسب و فضای کافی دارید!

این یخچال دارای 7 طبقه مختلف می‌باشد. این هفت طبقه به صورت زیر هم قرار گرفته‌اند. یک محفظه جداگانه نیز برای نگهداری سبزیجات و میوه‌جات تازه قرار دارد که به حفظ رطوبت آنها کمک می‌کند.

یخچال دارای جا تخم مرغی و چهار محفظه جداگانه دیگر برای بطری‌های شیر، آبمیوه، دوغ و نوشابه می‌باشد. همچنین، دارای پایه‌های چرخ دار و قابل تنظیم است که به جابجایی این وسیله کمک می‌کند. طبقات این یخچال به صورت شیشه نشکن می‌باشد. با خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان زیبایی را احساس کنید!

هرچند این یخچال ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد، ولی فاقد سیستم هشدار باز ماندن درب و اتصال به شیر آب است! میزان صدای تولیدی این دستگاه در حدود 43 دسیبل می‌باشد.

این صدا بسیار مناسب است و موجب آزار و اذیت نخواهد شد. کلاس آب و هوای داخل این یخچال از نوع معتدل است. به علاوه، دارای سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، سیستم بدون برفک و سیستم گردش هوای اجباری است. 

همراه با این یخچال از یک ضمانت 36 ماهه امرسان بهره‌مند می‌شوید. این یخچال از نوع یخچال فریزر دوقلو محسوب می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر امرسان از تولیدات باکیفیت داخلی حایت نمایید. 

خرید یخچال امرسان

اگر مایلید تا این یخچال فریزر امرسان را تهیه نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این وبسایت تامین کننده لوازم خانگی ایرانیان بهره‌مند شوید.

در این وبسایت می‌توانید از خدمات نقدی و اقساطی استفاده نمایید. در صورت نیاز به خرید غیرنقدی باید به یکی از چهار روش گفته شده در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان از اين سايت است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ماشین ظرف شویی اسنوا

فروش اقساطی ماشین ظرف شویی اسنوا
ماشین ظرفشویی جز برترین اختراعات بشر محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی ماشین ظرف شویی اسنوا به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی...

خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا سفته ای

خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا سفته ای
برند اسنوا جز برترین برندهای ایرانی موفق است که تنوع محصولاتی بالایی دارد. برای خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا یا سفته الکترونیکی یا چک به...