خرید قسطی اره رومیزی ماکیتا

تاریخ انتشار:
1403/1/28 17:58:00

اره رومیزی یکی از ابزارهای مهم و اساسی برای فعالیت‌های ساخت و تولید می‌باشد. برای خرید قسطی اره رومیزی ماکیتا به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی اره رومیزی ماکیتا
خرید قسطی اره رومیزی ماکیتا از فروشگاه قسطی کلاب!

اگر قصد خرید اقساطی اره رومیزی ماکیتا را دارید، قبل از هر اقدامی بهتر است تا حدودی با ویژگی‌ها و مشخصات این محصول آشنا شوید. بد نیست همچنین در مورد فروشگاه‌هایی که قرار است از آنها خرید کنید، هم اطلاعاتی داشته باشید. ما در این مقاله هم به بررسی اره رومیزی ماکیتا و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت و هم در رابطه با فروشگاه قسطی کلاب با شما صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با اره برقی مارک ماکیتا

ماکیتا یکی از برندهای مشهور جهان در زمینه تولید لوازم برقی صنعتی است. این برند ژاپنی به دلیل کیفیت بسیار بالا، طراحی دقیق و مناسب لوازم برقی صنعتی، دارا بودن استانداردهای بین المللی، عمر طولانی، در اکثر کشورهای دنیا محبوبیت بالایی دارد. ماکیتا علاوه بر تولید ابزارهای سیمی برقی، ابزارهای شارژی بسیار با کیفیتی را هم روانه بازار کرده است. همچنین گارانتی محصولات این کمپانی یکی دیگر از امتیازات برجسته تولیدات ماکیتا است. 

خرید قسطی اره رومیزی ماکیتا

خرید اقساطی اره رومیزی ماکیتا این فرصت را به شما خواهد داد تا با شرایط بهتری بتوانید از کیفیت این ابزار، بهره مند شوید. اره برقی هم یکی از تولیدات با کیفیت ماکیتا است. اره برقی‌های ماکیتا دارای تنوع در مدل بوده و با کمک هر کدام از آنها می‌توان برشی دقیق و دلخواه را انجام داد. کار با اره برقی بیشتر مناسب حال افرادی است که با چوب سروکار دارند.

انواع اره برقی ماکیتا

شما با کمک خرید اقساطی ابزار برقی می توانید مدل‌های بیشتری از این ابزار را داشته باشید. تفاوت این مدل‌ها براساس نوع برش و ماده‌ای که برش می‌زند، است. اگر بخواهیم انواع اره برقی ماکیتا را نام ببریم می‌توانیم مثلا به اره دیسکی چوب بری، یا اره دیسکی سنگ بری و یا فلزبری، اره فارسی بر برای برش‌های مختلف چوب، اره عمودبر، اره رومیزی، اره مویی، اره افقی بر، اره شیارزن و اره زنجیری اشاره کنیم. مدل‌های اره برقی ماکیتا زیاد است و شما باید در ابتدا هدف نهایی خود از خرید این ابزار را معین نمایید.

مشخصات اره رومیزی و خرید قسطی اره رومیزی ماکیتا

فروش قسطی اره‌های ماکیتا در فروشگاه‌های آنلاین زیادی در حال حاضر صورت می‌گیرد. یکی از بهترین و با تجربه‌ترین این فروشگاه‌ها، فروشگاه آنلاین قسطی کلاب است. اگر تصمیم دارید اره رومیزی بخرید، ما به شما ویژگی‌های اره رومیزی ماکیتا را خواهیم گفت. در انتها تصمیم با شما است. با اره رومیزی ماکیتا مدل MLT100، می‌توانید برش با زاویه را تجربه کنید. 

تیغه این مدل به گونه‌ای است که توانایی برش ام دی اف و چوب را دارد. با برق تغذیه کرده و دارای سرعتی معادل 43000 دور در دقیقه است. البته کاربر می‌تواند سرعت را مطابق خواست خود کنترل و تنظیم نماید و با ولتاژ 220 ولت کار می‌کند. این دستگاه توانی معادل 1500 وات دارد.

خرید اقساطی اره رومیزی ماکیتا، می‌تواند بهترین پیشنهاد برای نجاران عزیز و کسانی که با چوب سروکار دارند، باشد. این اره دارای سیستم ترمز الکترونیکی، سیستم مکش گردوخاک، کنترل استارت، میز برش قابل تنظیم، گونیا برای تعیین زاویه برش است. قطر تیغه آن 255 میلیمتر بوده و تا عمق 91 میلیمتر را می تواند برش بزند.  

خرید اقساطی ابزار برقی

شرایط فروش قسطی انواع ابزار آلاتی شبیه اره رومیزی و دیگر لوازم اداری در فروشگاه قسطی کلاب به این شکل است که می‌توانید وارد سایت شوید و پروفایل کاربری خود را بسازید. با کمک اعتبار لیزینگی می‌توانید خرید خود را انجام دهید. البته شرایط خرید نقدی هم در این فروشگاه برای خریداران مهیا شده است. شما با امکانات فراهم شده در این فروشگاه می‌توانید هر چیزی را که نیاز دارید، خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی دریل شارژی رونیکس با چک

خرید قسطی دریل شارژی رونیکس با چک
اگر تمایل به خرید قسطی دریل شارژی رونیکس با چک دارید، به بخش ابزار برقی در دسته بندی اوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و یک...

خرید قسطی پرینتر

خرید قسطی پرینتر
در هر محیط کاری پرینترها یکی از اقلام ضروری هستند که برای پیشبرد سریع کارها لازمند. از این رو قسطی کلاب در بخش لوازم اداری خود امکان مشاهده و خرید...