خرید اقساطی دریل رو نیکس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 14:11:16

برند رونیکس برندی استثنایی و موفق در ایران است. برای خرید اقساطی دریل رو نیکس به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی دریل رو نیکس


مشخصات برجسته دریل رونیکس 

دریل‌های رونیکس (Ronix) در مدل‌های مختلف دریل بتن کن، گیربکسی، چکشی و دریل ساده به مرحله تولید می‌رسند. خرید قسطی دریل رو نیکس روشی بهینه و مقرون به صرفه برای تهیه این ابزار کاربردی است. دریل ساده رونیکس در سه مدل 2106/2110/2111 تولید و به بازار مصرف کننده عرضه می‌گردد. همچنین، دریل چکشی در مدل‌های 2120/2210/2213/2281/2211 تولید می‌گردد. علاوه بر این، دریل نوع گیربکسی در دو مدل 2220 و 2221 در سطح بازار به فروش می‌رسد. ضمنا، دریل‌های بتن کن رونیکس در سه مدل 2726/2727/2728 موجود هستند. 

برخورداری از تنوع بالا، یکی از ویژگی‌های خرید اقساطی دریل رو نیکس را رقم می‌زند. دریل‌های رونیکس با داشتن تنوع زیاد، طیف گسترده‌ای از نیازهای مشتریان و بازار داخلی را پوشش می‌دهد. محصولات تولیدی این برند در چهار دسته بندی‌های مختلف دریل برقی، بادی، دستی و دریل شارژی قرار می‌گیرند. عملکرد این ابزارها متناسب با نوع و مدل، با یکدیگر متفاوت است. همچنین، دریل‌های رونیکس از ابزارهای کارآمد در کارگاه‌ها و صنایع مختلف و مصارف خانگی به شمار می‌روند.

دریل ساده رونیکس از ابزارهای مناسب برای ایجاد سوراخ کاری در فلز و چوب به شمار می‌رود. اغلب این نوع از دریل‌ها برای کاربری‌های خانگی و سبک مورد استفاده قرار می‌گیرند. دریل ساده مدل 2106 دارای توان 350 وات و سرعت 3600 دور در دقیقه است. دریل مدل 2110 از سرعت موتور 2900 دور در دقیقه و توان 400 وات بهره می‌برد. دریل مدل 2111 از توانی برابر با 480 وات و سرعت 3000 دور در دقیقه برخوردار است.

قابلیت سوراخ کاری در سطوح سخت و ضخیم، ویژگی دیگر خرید قسطی دریل رو نیکس را در بر می‌گیرد. دریل‌های چکشی رونیکس از گزینه‌های مناسب برای سوراخ کاری مصالح ساختمانی به شمار می‌روند. در ضمن، این نوع از دریل‌ها توانایی سوراخ کاری بر روی فلز و چوب و دیوارهای بتنی را دارند. 

سایر ویژگی‌های دریل Ronix

بهره مندی از سرعت پایین و گشتاور بالا را می‌توان از دیگر مشخصات فروش قسطی دریل‌های رونیکس برشمرد. این امر در دریل‌های گیربکسی رونیکس نمود برجسته و بارز یافته است. دریل‌های گیربکسی به علت برخورداری از موتور دو سرعته، برای سوراخ کاری در بتن، قلاویز کاری و باز کردن پیچ‌ها بسیار مناسب هستند. این نوع از دریل‌ها در دو مدل 2220 و 2221 و توان 1050 وات تولید می‌شوند. همچنین، حداقل و حداکثر سرعت موتور دریل چکشی رونیکس 1100 و 3200 دور در دقیقه برآورد شده است.

ساخته شده بر اساس استاندارد CE و توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک، از دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی دریل رو نیکس به حساب می‌آید. ساختار این محصول از بالشتک‌های صنعتی و آرمیچر تشکیل شده است. همچنین، مجهز شدن دریل به سه نظام اتوماتیک، افزایش سرعت تعویض مته دستگاه را در پی داشته است.

برخورداری از بدنه ارگونومیک، کلید تنظیم کننده و قفل کن سرعت، وزن بسیار کم، دارای دسته ضد تعریق و ضد لغزش، طول عمر بسیار بالا، مجهز به کلید الکترونیک دیمردار، دارای گیره نگهدارنده جهت سهولت کار در ارتفاع و کابل بلند و استاندارد، سایر مشخصات حائز اهمیت دریل رونیکس را تشکیل می‌دهد. 

نحوه خرید قسطی دریل رو نیکس از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب (www.Ghesticlub.com) زمینه مناسب برای خرید اقساطی محصولات رونیکس را برای خریداران فراهم آورده است. در این فروشگاه مدل‌های مختلف دریل رونیکس اعم از برقی و شارژی با قیمت مقرون به صرفه، مناسب و به صورت آنلاین، در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. علاوه بر این، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید نقدی انواع ابزار برقی برای متقاضیان محقق شده است. با خرید اقساطی دریل رو نیکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اره دیسکی با چک

خرید قسطی اره دیسکی با چک
اگر قصد خرید قسطی اره دیسکی با چک برای کارگاه خود را دارید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به بخش ابزار برقی در دسته بندی...

فروش آبسردکن ایستکول قسطی

فروش آبسردکن ایستکول قسطی
طرح خرید اقساطی آبسردکن ایستکول از جمله طرح های بسیار مفید برای مدیران شرکت ها و اداره های مختلف، محسوب می شود. با مراجعه به قسمت لوازم اداری.....