خرید قسطی موبایل a72 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/6 16:50:38

گوشی‌های سامسونگ از شهرت بی نظیری در سرارس دنیا برخوردار هستند. برای خرید قسطی موبایل a72 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی موبایل a72 سامسونگ


این روزها خیلی‌ها به دنبال خرید قسطی موبایل a72 سامسونگ هستند، شما چطور؟

یکی از جدیدترین مدل‌های گوشی، گوشی a72 است. شاید در ذهن خود به خرید قسطی گوشی a72 فکر کرده باشید. اما حتما با خود گفته‌اید که این امکان وجود ندارد، پس بهتر است آن را فراموش کنم. البته که این امکان برای خیلی از خریداران، از جمله شما عزیزان وجود دارد و باید با شنیدن این خبر، خوشحال شوید. در ادامه، بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

فعلا به گوشی a72 و امتیازاتی که این گوشی دارد، فکر کنید. این محصول که در گروه کالای دیجیتال قرار گرفته، یکی از تاپ‌ترین گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شود. شرکت سامسونگ، همیشه با ارائه بهترین گوشی‌های همراه، مشتریان خود را شگفت زده می‌کند. این بار هم این کار را انجام داده و با عرضه این گوشی عالی، نگاه‌های زیادی را به سمت آن جذب نموده است.

با گوشی A72 بیشتر آشنا شوید!

پیش از اینکه بخواهید به خرید اقساطی موبایل a72 سامسونگ بپردازید، لازم است تا کمی هم با این گوشی آشنا شوید. خوب است بدانید این گوشی از دوربین 64 مگاپیکسل برخوردار بوده و می‌توانید با آن، عکس‌های باکیفیت و دلخواه بگیرید. دوربین این گوشی، لرزشگیر هم دارد. بنابراین نیاز نیست نگران تار شدن عکس و فیلم‌های خود در اثر لرزش باشید. 

ضمنا این گوشی محبوب در سه رنگ آبی، مشکی و بنفش تولید شده که مطابق با سلیقه و نیاز می‌توانید آنها را انتخاب کنید. صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی، یک دید عالی را به شما می‌دهد. این صفحه نمایش از قابلیت‌های super AMOLED و FULL HD برخوردار بوده و دارای وضوح و رزولوشن بالا است. بنابراین از تماشای، عکس، فیلم و هر محتوای دیگر در این گوشی، لذت خواهید برد. 

خرید قسطی موبایل a72 سامسونگ با بهترین شرایط

امتیاز دیگری که در این محصول وجود داشته و حتما توجه شما را جلب خواهد کرد، منحنی‌های ظریف است. این منحنی‌ها، یک گوشی با طراحی ظریف را پیش روی چشمانتان ظاهر می‌سازند. اگر نگران این هستید که گوشی مورد نظر، در نور کم، عملکرد خوبی ندارد؛ این نگرانی بی مورد است. چرا که گوشی a72 حتی در فضاهای همراه با نور کم هم عکس‌های باکیفیت تحویل می‌دهد.

دوربین فوق عریض گوشی a72 هم میدان دید وسیع تری را به هنگام عکسبرداری و فیلمبرداری به شما خواهد داد. یعنی این گوشی مثل چشم عمل کرده و تمام منظره را در عکس ظاهر می‌سازد. دارای دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی هم بوده و در نتیجه سوژه‌ها را با جزئیات به شما نشان می‌دهد. 

اگر می‌خواهید سلفی های شفاف را با این گوشی بیندازید، موفق به این کار خواهید شد. چرا که دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی آن، این امکان را به شما می‌دهد. برای خرید اقساطی موبایل a72 سامسونگ

و اما ویژگی دیگر گوشی a72 که این بار هم شما را شگفت زده خواهد کرد، مقاومت در مقابل گرد و غبار و آب است. این گوشی با برخورداری از IP67 این مشخصه را پیدا کرده است. پس اگر هر زمان آب روی گوشی تان ریخت، هول نشوید. اتفاق بدی برای آن نمی‌افتد. ضمن اینکه با بلندگوهای قوی این گوشی، حتی بدون هدفون هم می‌توانید صدای استریو را بشنوید. 

صدای سینمایی این گوشی، شما را محو در تماشای فیلم و کلیپ کرده و میخکوبتان می‌کند. باتری 5000 میلی آمپری این گوشی هم از دیگر نقاط قوت آن به شمار می‌آید. لذا بدون ترس از تمام شدن زود هنگام باتری، هر کاری که دوست دارید با گوشی انجام دهید. 

قسطی کلاب، برترین مرجع موبایل

حالا با فروشگاه قسطی کلاب می‌توانید تصور خرید قسطی موبایل a72 سامسونگ را به واقعیت تبدیل کنید. این مجموعه یکی از بزرگترین و بهترین مراکز فروش قسطی گوشی و انواع دیگر لوازم دیجیتال و خانگی به شمار می‌آید. با آن می‌توانید خیلی راحت به خرید اقساطی گوشی پرداخته و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید. این روزها خیلی‌ها توان خرید نقدی گوشی را ندارند. 

به همین دلیل فروشگاه قسطی کلاب با راه اندازی سایت فروش، این امکان را برای همه خریداران فراهم کرده تا بتوانند با خیال راحت، محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند. پس اگر به دنبال خرید اقساطی موبایل a72 سامسونگ بودید و جایی را پیدا نمی‌کردید، همین حالا بهترین فروشگاه روبروی شما قرار گرفته است. با قسطی کلاب، بهترین شرایط اقساطی برای شما عزیزان در نظر گرفته شده و دیگر خرید گوشی دلخواه، سخت نیست.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی شیائومی lite 12

خرید قسطی گوشی شیائومی lite 12
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی شیائومی lite 12 با شرایطی عالی به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال ...

خرید قسطي گوشی ایفون 13 پرومکس

خرید قسطي گوشی ایفون 13 پرومکس
اگر قصد خرید قسطي گوشی ایفون 13 پرومکس با قیمتی مناسب را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...