خرید قسطی اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک

تاریخ انتشار:
1403/2/4 18:14:16

اگر به دنبال خرید اقساطی اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک با شرایطی عالی هستید، به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک


اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک 

دستگاه جوش از ابزارهای برقی کاربردی و پر استفاده محسوب می‌شود. این دستگاه در مدل‌ها و انواع مختلفی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. اینورتر جوشکاری قابلیت جوش دادن انواع فلزات به یکدیگر را به راحتی فراهم می‌آورد. اینورتر جوشکاری صبا الکتریک از تجهیزات باکیفیت و کارآمد برای انجام فرآیند جوش فلزات می‌باشد. با خرید قسطی اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک امکان جوش دادن فلزات مختلف به سادگی فراهم می‌گردد.  

طراحی جمع و جور و وزن پایین، از ویژگی‌های برجسته خرید اقساطی اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک به شمار می‌رود. برخورداری از وزن پایین، امکان جابجایی و حمل و انتقال راحت دستگاه به محل مورد نظر را فراهم ساخته است. برد و اجزای الکتریکی دستگاه با عایق‌های قوی و باکیفیت پوشش داده شده است. این ویژگی امکان استفاده از اینورتر جوشکاری صبا را در شرایط جوی مختلف فراهم آورده است. همچنین، کیفیت جوش بسیار بالای دستگاه، انجام جوشکاری‌های تحت آزمایش و حساس را آسان و راحت نموده است.

ساخته شده بر اساس فناوری IGBT، از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک به حساب می‌آید. تکنولوژی IGBT، در افزایش کیفیت فرآیند جوشکاری و کاهش میزان اتلاف انرژی، تاثیر مطلوبی برجای می‌گذارد. علاوه بر این، دستگاه جوش صبا الکتریک به سیستم قطع کن حفاظتی مجهز گردیده است. 

این سیستم افزایش ضریب ایمنی و امنیت دستگاه، به ویژه در مواقع اضافه بار را رقم زده است. ضمنا، برای اینورتر جوشکاری برند صبا الکترونیک، یک مدار حفاظت در نظر گرفته شده است. این مدار حفاظتی در برابر افزایش بیش از حد دما و جریان، از اجزا و قطعات دستگاه محافظت به عمل می‌آورد. 

سایر ویژگی‌های اینورتر جوشکاری Saba Electric

طراحی بر اساس فناوری‌های روز دنیا و استانداردهای کیفی IEC/CE/ISO را می‌توان از دیگر مشخصات خرید اقساطی اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک قلمداد نمود. میزان مصرف برق دستگاه جوش صبا پایین و بهینه برآورد شده است. جریان خروجی دستگاه بسیار پایدار و یکنواخت می‌باشد. بهره‌مندی از قابلیت جبران سریع نوسانات برق ورودی شبکه، از نقاط عطف دستگاه جوشکاری صبا الکتریک تلقی می‌گردد. در ضمن، ظاهر دستگاه بسیار زیبا، مستحکم و ارگونومی طراحی شده است.

دستگاه Saba Electric Inverter Welding Machine، توانایی جوش انواع فلزات رنگین، فولاد سخت، فولادی آلیاژی و فولاد ضدزنگ را دارد. همچنین، بر روی بدنه دستگاه یک صفحه دیجیتالی آمپر متر تعبیه شده است. با کمک این صفحه دیجیتالی امکان تنظیم آمپر خروجی دستگاه برای کاربر میسر می‌گردد. در ضمن، این مدل اینورتر جوشکاری، امکان کار با انواع مختلف الکترودها را دارد. برای خرید قسطی اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این دستگاه جوش از قدرت ذوب فوق العاده‌ای بهره می‌برد. استفاده در صنایع فلزی، جوشکاری کارگاهی و خانگی، صنایع پتروشیمی، خودروسازی و پروژه‌های سیار، برخی از موارد کاربرد اینورتر جوشکاری صبا قلمداد می‌گردد.  

کیفیت بالای قطعات، کارایی مطلوب و ابعاد بهینه دستگاه، نیازهای جوشکاران در حوزه های سبک و نیمه سنگین را به خوبی برآورده می‌سازد. دارای نشانگر اخطار، ماژول تغییر جریان و شدت بازده، مجهز به فن خنک کننده، صفحه نمایش دیجیتال اندازه گیری جریان الکتریکی، دارای انبر، امکان جوشکاری در دو حالت آرگون و الکترود، ولوم مخصوص تنظیم جریان خروجی و کیفیت ساخت بالا، سایر ویژگی‌های مهم اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک را رقم می‌زند. 

نحوه خرید اقساطی اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب طرح خرید اقساطی ابزار برقی مانند اینورتر جوشکاری صبا الکتریک را به مرحله اجرا درآورده است. متقاضیان برای اطلاع از جزئیات و شرایط این طرح می‌توانند به سایت www.Ghesticlub.com مراجعه کنند. ضمنا، در این فروشگاه، امکان خرید نقدی انواع لوازم اداری و برقی برای خریداران پیش بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلفن بی سیم گیگاست

خرید قسطی تلفن بی سیم گیگاست
وجود یک تلفن بی سیم از یک برند معتبر مانند گیگاست در هر شرکتی می تواند به تسهیل کارها کمک کند. برای مشاهده و خرید اقساطی انواع تلفن های بی سیم...

خرید قسطی کمپرسور هوا رونیکس

خرید قسطی کمپرسور هوا رونیکس
برای خرید قسطی کمپرسور هوا رونیکس با شرایطی عالی و قیمتی استثنایی به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه...