خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 75 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/18 00:10:49

برند اسنوا نوآوری در تولیدات خود داشته است و محصولاتی مدرن و باکیفیت دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 75 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 75 اینچ


تلویزیونی به وسعت 75 اینچ

برند اسنوا یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که سبد محصولاتی کامل و متنوعی دارد. شرکت اسنوا جز موفق‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد و محصولاتی با کیفیت بالا و متریال عالی را به مشتری‌های خود تقدیم می‌کند. 

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند اسنوا که تلویزیون می‌باشد، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. شرکت اسنوا تلویزیون‌های با کیفیت بالا و متنوعی را طراحی و تولید کرده است که حتی سایز آن تا 75 اینچ نیز می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 75 اینچ دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

کاربرد تلویزیون‌های بزرگ در دنیای امروز!

به طور معمول با توجه به متراژ خانه‌ها تلویزیون‌هایی با سایز نهایت 55 اینچ مورد استقبال قرار می‌گیرد. تلویزیون‌هایی که سایز بزرگتری دارند، بیشتر مناسب‌های متراژ بالا و مکان‌های تجاری و عمومی مانند فرودگاه‌ها و مراکز تفریحی هستند. همان طور که می‌دانید هر چقدر اندازه تلویزیون بزرگ‌تر باشد، نیاز به فاصله بیشتر با بیننده دارد. بنابراین هیچگاه برای خانه‌هایی با متراژ 100 تا 200 متر تلویزیون‌های با سایز 75 را خریداری نکنید.

اگر خانه یا سالن اصلی شما دارای متراژ بالایی است به سادگی می‌توانید از تلویزیون‌های سایز 75 استقاده نمایید. تلویزیون اسنوا 75 اینچ مانند یک سینمای خانگی باکیفیت برای شما عمل می‌کند و کیفیت بسیار خوبی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 75 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نگاهی مختصر و کلی به ویژگی‌های تلویزیون 75 اینچ اسنوا

شرکت اسنوا با بهترین تجهیزات کارخانه‌ای و متریال عالی به طراحی و تولید محصولات خود می‌پردازد و یکی از برندهای ایرانی قابل اعتماد بین مردم است. تلویزیون 75 اینچ اسنوا قدمی بزرگ و پیرفتی چشمگیر در حوزه لوازم خانگی بود و بهتر است بیشتر با ویژگی‌های این تلویزیون استثنایی ایرانی آشنا شوید. ویژگی‌های تلویزیون اسنوا 75 اینچ عبارتند از:

_ پنل باکیفیت نوع A+

_ پردازنده 4 هسته‌ای

_ کیفیت رزولوشن 4K

_ 8 گیگابایت حافظه داخلی

_ پشتیبانی از HDR10

_ 1.5 گیگابایت حافظه RAM

_ توان خروجی صدا 30وات

_ سیستم عامل اندروید 9

همان طور که مطالعه کردید، تلویزیون اسنوا 75 اینچ دارای ویژگی‌های کاربردی و مدرنی می‌باشد که هر خریداری را جذب خود می‌نماید. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 75 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی ساده و شیک

تلویزیون 75 اینچ اسنوا دارای طراحی ساده و زیبایی است، همچنین اگر شما علاقه‌مند به طراحی‌های مینیمال و ساده هستید، بهترین انتخاب برای شما تلویزیون 75 اینچ اسنوا می‌باشد. تلویزیون جدید اسنوا را باید با فصله 3 تا 3.5 متری تماشا کرد، به این دلیل که چشمان شما دچار آسیب فراوانی خواهد شد و کیفیت تصویر را به خوبی مشاهده نخواهید کرد. تلویزیون امروزه به یکی از وسایل تزیینی برای خانه تبدیل شده است و شما می‌توانید از این تلویزیون جذاب برای زیبایی منزل خود نیز استفاده کنید. 

ناگفته نماند که برندهای خارجی تلویزیون با این سایز را به قیمت بسیار بالا به فروش می‌رسانند، ولی برند اسنوا با قیمتی متناسب به فروش محصولات خود می‌پردازد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 75 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 75 اینچ بدون ضامن

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش آنلاین کالا در ایران می‌باشد که دارای محصولات متنوعی است و شما تمام محصولات ایرانی و خارجی را می‌توانید از این سایت به صورت نقدی یا اقساطی خریداری کنید. اگر به دنبال دریافت وام خرید اقساطی بدون ضامن هستید به سایت قسطی کلاب بیایید و یک خرید دلچسب را تجربه کنید. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 75 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

                                                     

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین لباسشویي اسنوا

ماشین لباسشویي اسنوا
برند اسنوا یکی از دوستاشتنی‌ترین برندهای ایرانی است که در شهر اصفهان تاسیس شده است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویي اسنوا به ...

فروش اقساطی لوازم خانگی هیمالیا

فروش اقساطی لوازم خانگی هیمالیا
لوازم خانگی هیمالیا با قدمت افزون بر نیم قرن، گام مهم و تاثیر گذاری در تحقق تولید داخلی فریزر و یخچال برداشته است. سوابق مهم و موفق برند هیمالیا...