خرید اقساطی a52

تاریخ انتشار:
1403/2/24 17:54:09

کمپانی سامسونگ در سال 2021 از گوشی‌های جدید خود با رنگبندی پاستیلی رونمایی کرد. برای خرید اقساطی a52 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی a52


شرایط خرید قسطی a52

افزایش قیمت گوشی‌ها و تمایل مردم به خرید محصولات برندهای معروف سبب شده که اکثر مردم به خرید و فروش اقساطی تمایل پیدا کنند. گوشی a52 در ماه‌های اخیر توجه همه را به خود جلب کرده است. از سوی دیگر، رنگیندی این گوشی میان رده باعث شده که طرفداران این نوع گوشی تمایل به خرید اقساطی a52 پیدا کنند.

آنچه از خرید اقساطی a52 باید بدانید!

یک فروشنده همیشه نمی‌تواند به دنبال مشتریان نقدی برای محصولات گران قیمت باشد. قسطی کلاب با خرید و فروش نقدی و اقساطی خواسته‌های شما را برآورده می‌کند. با خرید قسطی a52 شما از مزایایی نیز برخوردار خواهد شد. با خرید قسطی این گوشی جذاب شما به راحتی صاحب محصول دلخواه خود می‌شوید. از سوی دیگر از زیر فشار خرید نقدی موبایل آسوده خواهید شد، همچنین شما می‌توانید هزینه کامل را در چندین قسط به راحتی پرداخت کنید. 

بررسی تخصصی گوشی جذاب سامسونگ

گلکسی a52 یکی از پر طرفدارترین گوشی‌های میان رده سامسونگ است که توجه همه را به خود جلب کرده است. این گوشی فوق‌العاده در تاریخ 11 مارس 2021 در بازار عرضه شده و اکنون می‌توانید با خرید قسطی a52 به راحتی صاحب این گوشی جذاب شوید.

صفحه نمایشگر گلکسی a52 از نوع Super AMOLED می‌باشد که بسیار تحسین برانگیز است. ابعاد صفحه نمایش 6.5 اینچ می‌باشد و رزولوشن این صفحه نمایش نیز زبانزد همگان است، زیرا کیفیتی برابر 1080 در 2400 پیکسل دارد که تصاویر و فیلم‌ها را به کیفیت بسیار بالایی به نمایش می‌گذارد. 

روشنایی صفحه نمایش گلکسی به طور تقریبی 800 نیت است. برای آن دسته از افرادی که ابعاد و وزن گوشی برایشان حائز اهمیت می‌باشد، بهتر است که گوشی گلکسی a52 را با ابعاد 159.9 * 75.1 * 8.4 میلی متر را خریداری نمایند، از سوی دیگر وزن این گوشی سامسونگ نیز 189 گرم است. 

این گوشی فوق العاده به مدت 30 دقیقه در زیر آب مقاومت می‌کند، همچنین گوشی به صورت تک سیم کارت و دو سیم کارت در بازار موجود می‌باشد، با این وجود شما می‌توانید با خرید اقساطی a52 از قسطی کلاب به این گوشی دست یابید. 

سیستم عامل گلکسی a52 از نوع اندروید 11 و دارای تراشه 8 نانومتری می‌باشد. پردازنده مرکزی گلکسی a52 نیز 8 هسته‌ای است. همچنین پردازنده گرافیکی این گوشی سامسونگ Adreno 619 می‌باشد. حافظه گوشی موبایل برای تمامی افراد مهم است و درگاه حافظه موبایل mircoSDXC است. ناگفته نماند که اندازه حافظه داخلی 128 گیگابایتی و RAM آن 6 گیگابایت است.

یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر بفرد گوشی گلکسی دوربین‌های زیادی است که دارد. این گوشی دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی و دو دوربین 5 مگاپیکسل دیگر به صورت مجزا دارد، البته دوربین سلفی این گوشی میان رده 32 مگاپیکسلی است.

گوشی گلکسی A52 حالت‌های دوربین زیادی را برای آزمایش دارد، از جمله حالت Single Take که کلیپ‌ها و عکس‌های مختلفی را از صحنه می‌گیرد تا بتوانید بهترین حالت را برای استفاده انتخاب کنید. 

حالت‌های دیگر دوربین شامل حالت food، حالت ماکرو و حالت شب است. حالت شب برای درخشش صحنه می‌باشد و فیلم را می‌توان با رزولوشن 4K در 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری کرد. شاید خرید نقدی این گوشی با کیفیت برای شما غیر ممکن باشد، اما ما به شما خرید قسطی a52 را از قسطی کلاب پیشنهاد می‌کنیم.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به فلش LED، پانوراما و HDR اشاره کرد. باتری موبایل از مهم‌ترین گزینه‌ها است و باتری گوشی گلکسی از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. این نوع باتری‌ها غیر قابل تعویض هستند و باتری گوشی 4500 میلی آمپر در ساعت است.

نگاهی به قدرت باتری A52

باتری 4500 میلی آمپری به این معنی است که شما از این گوشی می‌توانید استفاده طولانی مدت کنید. با دو ساعت یک ویدیو با روشنایی کامل باتری تلفن 14 درصد افت می‌کند، یعنی در کل بیش از 14 ساعت دوام دارد. سرعت شارژ باتری یکی دیگر از دغدغه‌های طرفداران گوشی موبایل است. 

گوشی گلکسی دارای سرعت شارژ 25 واتی است و در مدت زمان 30 دقیقه شارژ گوشی را به 50 درصد می‌رساند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی میان رده می‌توان به حسگر اثر انگشت و قابلیت‌های جانبی مانند قطب نما و شتاب سنج نیز اشاره کرد. این گوشی در رنگ‌های آبی، سفید، مشکی و بنفش در بازار عرضه می‌شود. برای باز کردن قفل گوشی می‌توانید از بین گذرواژه، پین، الگو ، باز کردن قفل صورت یا اثر انگشت یکی را انتخاب کنید.

سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش قابل اعتماد است. در نهایت اگر ویژگی‌های این گوشی توجه شما را جلب کرده و توان خرید این محصول را ندارید، ما به شما خرید اقساطی a52 را از طریق www.ghesticlub.com پیشنهاد می‌کنیم، البته ناگفته نماند که قسطی کلاب نیز از خرید نقدی استقبال می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیپد ایر

خرید قسطی آیپد ایر
اگر شما هم علاقه مند به محصولات لوکس شرکت اپل هستید، به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید اقساطی کامپیوتر فونیکس

خرید اقساطی کامپیوتر فونیکس
برند فونیکس برندی شناخته شده در ایران است . 15 سال است که این برند در بازار ایران وجود دارد و مدیران این برند افراد با سابقه بالا هستند که این ...