خرید قسطی ماشین ظرفشویی هیمالیا

تاریخ انتشار:
1403/2/17 06:41:53

شرکت ایرانی و موفق هیمالیا سبد محصولات خود را گسترش داده است و سوپرایزی برای دوستداران برند خود در نظر گرفته است. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی هیمالیا به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین ظرفشویی هیمالیا


هیمالیا بر قله زیبایی‌ها!

برند هیمالیا یکی از بهترین و موفق‌ترین برندهای ایرانی در حوزه تولید لوازم خانگی است. شرکت هیمالیا در دهه 50 وارد عرصه تولید شد و فعالیت خود را آغاز کرد. برند هیمالیا ابتدا فقط به تولید یخچال فریزر می‌پرداخت، ولی در سال‌های اخیر حوزه فعالیت خود را گسترش داده و سبد محصولاتی خود را بزرگ کرده است. 

شاید همه ما برند هیمالیا را فقط به خاطر یخچال فریزرهایش بشناسیم، به همین سبب لازم می‌دانم که شما را با محصولات جدید برند هیمالیا آشنا کنم. محصولات برند هیمالیا شامل: تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر می‌باشد. اگر قصد خرید اقساطی ماشین ظرفشویی هیمالیا را دارید و به دنبال یک فروشگاه مناسب با شرایطی عالی هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید!

قابیلت اضافه کردن ظروف حین شستشو

ماشین ظرفشویی یکی از مهم‌ترین وسایل در آشپزخانه است که وظیفه خطیری را به عهده دارد. ماشین ظرفشویی در هزینه و وقت شما صرفه جویی می‌کند و سبب آرامش و آسایش خانه می‌شود. برند هیمالیا به دلیل گسترش دادن سبد خرید خود اقدام به طراحی و تولید ماشین ظرفشویی کرده است و دو مدل زیبا را به بازار عرضه کرده است.

ماشین ظرفشویی هیمالیا به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت اضافه کردن ظروف حین شستشو را دارد و این یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این ظرفشویی می‌باشد.

ظرفشویی هیمالیا در دو مدل Beta و Teta تولید شده‌اند و کارایی و کیفیت منحصر به فردی دارند و بسیار مناسب خانواده‌های ایرانی ساخته شده است. اگر قصد خرید قسطی ماشین ظرفشویی هیمالیا را با قیمتی مناسب دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

بررسی ماشین ظرفشویی هیمالیا مدل Beta

ظرفشویی هیمالیا مدل بتا بسیار زیبا و چشم نواز طراحی و تولید شده است. در ساخت ایمن ماشین ظرفشویی از بهترین متریال استفاده شده و کیفیتی بی‌نظیر دارد. ظرفشویی هیمالیا مدل بتا ظرفیت 15 نفره دارد و به سادگی تمامی ظروف برای یک مهمانی 15 نفره را در خود جای می‌دهد. این ماشین ظرفشویی جادویی امکان مشخص کردن زمان شستشو را دارد، همچنین دارای ویژگی شستشو با تاخیر می‌باشد. 

ماشین ظرفشویی هیمالیا مدل بتا 8 برنامه شستشو دارد و برای تمامی ظروف شما مناسب می‌باشد. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی هیمالیا از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

 ظرفشویی هیمالیا مدل بتا دارای دو رنگ پر فروش سفید و نقره‌ای است و به زیبایی در آشپزخانه شما جای می‌گیرید. این ماشن ظرفشویی ایرانی دارای فیلتر خروجی آب از جنس استیل است و کیفیتی عالی دارد، همچنین مجهز به سیستم خشک کن با نام تجاری (+DRY) می‌باشد. 

ظرفشویی زیبا و جدید هیمالیا مدل بتا قابلیت تنظیم ارتفاع سبد را دارد و شما با تغییر ارتفاع سبد ظرفشویی می‌توانید ظروفی که بزرگ‌تر هستند را در ماشین جای دهید. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی هیمالیا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی ماشین ظرفشویی هیمالیا مدل Teta

ماشین ظرفشویی هیمالیا مدل تتا دارای ظرفیت 15 نفره است. این ماشین ظرفشویی بی‌نظیر متوسط میزان مصرف آب در هر شستشو را 11 لیتر در نظر می‌گیرد و 9 برنامه شستشو دارد. ظرفشویی هیمالیا مدل تتا امکان روشن شدن با نصف ظرفیت را دارد و برای روشن کردن آن نیازی نیست که تمام ظرفیت ظرفشویی تکمیل شده باشد.

رتبه مصرف انرژی این ظرفشویی جدید A++ می‌باشد و به رنگ‌های نقره‌ای و سفید تولید شده است. ناگفته نماند که ظرفشویی هیمالیا مدل تتا دارای قفل کوک می‌باشد و شما می‌توانید از این قابلیت استفاده نمایید. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی هیمالیا از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

فروش قسطی انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال از سایت قسطی کلاب!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در ایران است که به فروش اقساطی انواع کالا می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. خرید قسطی ماشین ظرفشویی هیمالیا از قسطی کلاب یک تجربه خود برای شما خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ
برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی است که محصولات جذاب و منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ به...

خرید قسطی لباس شویی اسنوا 8 کیلویی

خرید قسطی لباس شویی اسنوا 8 کیلویی
برند اسنوا برندی موفق و پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایرانی است. برای خرید قسطی لباس شویی اسنوا 8 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در...