خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/22 20:27:19

جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ روانه بازار شد. برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو


آشنایی با Galaxy watch 5 pro

در صورت تمایل به خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو از قسطی کلاب بهتر است با این محصول سامسونگ آشنا شوید. گلکسی واچ پرو 5 جدیدترین ساعت هوشمند شرکت سامسونگ است. این کالای دیجیتال برای فعالیت‌های خارج از خانه و ورزشی طراحی شده است. ضد آب و گرد غبار بوده و مقاومت بالایی در شرایط سخت دارد.  

گلکسی واچ 5 تکنولوژی تشخیص اتوماتیک ورزش‌هایی مانند انواع شنا و دویدن را دارا است. همچنین تعداد ورزش‌هایی که به شکل دستی می‌تواند آن را ثبت و تحلیل کند به 90 ورزش افزایش یافته است. که شامل ورزش‌های با حرکات پیچیده چون هیت نیز می‌شود. ورزش کردن با گلکسی واچ 5 پرو جذابتر و دقیقتر از همیشه شده است. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 5 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی‌های برتر این کالای دیجیتال

بدنه گلکسی واچ 5 از تیتانیوم در رنگ‌های خاکستری و سیاه موجود می‌باشد و شیشه آن با کریستال سافایر بسیار با کیفیت و مقاوم ساخته شده است. بدنه و صفحه کریستالی این محصول دو برابر مدل‌های پیشین در برابر خراشیدگی مقاوم است. چه در قله‌های کوه‌ها و چه در جریان رودها این ساعت در کنار شما خواهد بود. 

این کالای دیجیتال با رنگ‌های کلاسیک و طرحی درخشان می‌تواند یک اکسسوری زیبا، همیشگی و مجلل برای کاربران باشد. این محصول امکان تعویض بند را دارد تا با استایل مورد نظر کاربر هماهنگ شود. صفحه اصلی ساعت گلکسی واچ 5 پرو امکان تنظیم هر حالتی را دارد؛ مدرن یا کلاسیک هر چه بخواهید ساعت شما آن را نمایش می‌دهد. با خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی واچ 5 پرو

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو با سایز 45 میلی متر و وزن 46.5 گرم بسیار سبک است. این کالای دیجیتال با باتری 590 میلی آمپر ساعتی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع است. این محصول مجهز به اسلیپ ترکینگ یا ردیاب خواب است که مراحل خواب شما را ثبت و تجزیه و تحلیل می‌کند و در نهایت پیشنهاداتی برای خواب بهتر به شما ارائه می‌کند. 

این موضوع به سلامت خواب شما کمک شایانی می‌نماید. سامسونگ شکل حسگرهای بیواکتیو گلکسی واچ 5 را باز طراحی کرده است. به گونه‌ای که به پوست شما نزدیکتر باشد و بنابراین با دقت بیشتری ضربان قلب و دیگر علایم حیاتی شما را اندازه گیری می‌کند. سنسورهای تحلیل چربی و عضله BIA این محصول شما را از شرایط درون بدنتان آگاه می‌کند و کمک می‌کند تا ورزش و تغذیه مناسب را برای خود انتخاب کنید. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 5 پرو به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اتصال به تلفن همراه

شما با این کالای دیجیتال به اپلیکیشن‌های موجود در تلفن خود دسترسی خواهید داشت کافی است آن را بسته به مدل با بلوتوث یا LTE به تلفن هوشمند خود وصل کنید. پس از اتصال آن به تلفن همراه با استفاده از این ساعت شما می‌توانید تماس بگیرید، پیام دهید، و از اپلیکیشن‌های محبوب خود استفاده کنید. به شما کمک می‌کند نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌های دریافتی را از دست ندهید. امکان پخش موسیقی را نیز دارد. با خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجریه کنید.

خرید اقساطی گلکسی واچ 5 پرو از قسطی کلاب

خرید اقساطی ساعت هوشمند یکی از امکاناتی است که قسطی کلاب در اختیار هموطنان قرار داده است. از آنجایی که سامسونگ از جمله بهترین تولید کنندگان ساعت هوشمند است امکان فروش قسطی گلکسی واچ سامسونگ با شرایطی استثنایی در سایت ما برای شما ممکن شده است. با سایت قسطی کلاب تماس بگیرید تا بهترین محصولات را با شرایط نقدی یا قسطی بخرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی موبایل الجی

خرید نقدی موبایل الجی
شرکت ال جی دارای تنوع بی نظیری از محصولات است که به تازگی در زمینه تولید تلفن همراه پیشرفت چشم گیری داشته است. برای خرید اقساطی و خرید...

خرید لپتاپ hp قسطی

خرید لپتاپ hp قسطی
داشتن یک لپتاپ با کیفیت با برندی معروف و شناخته شده می‌تواند کمک بسیاری به انجام امور اداری و کاری شما کند. برای خرید اقساطی لپتاپ hp...