خرید قسطي تلویزیون ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 10:43:02

برند ال جی نیازی به تبلیغات و معرفی ندارد و جز پیشکسوت‌ترین برندهای موفق دنیا است. شما می‌توانید برای خرید اقساطي تلویزیون ال جی با قیمتی عالی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطي تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی

برند کره‌ای ال جی یکی از مشهورترین تولید کنندگان لوازم خانگی و صوتی تصویری در دنیا می‌باشد. یکی از محصولات این برند، تلویزیون است. تلویزیون‌های ال جی مزایای متعددی دارند. 

برای مثال، طراحی آن ها ظریف و زیبا می‌باشد. در تولید این وسیله، از تکنولوژی‌های بی‌نظیری استفاده شده است. کیفیت تصویر در این دستگاه‌ها، فوق‌العاده است و به تماشای رنگ‌های واقعی می‌انجامد. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از پر فروش‌ترین مدل‌های تلویزیون شرکت ال‌جی بپردازیم. قابلیت خرید اقساطي تلویزیون ال جی در قسطی كلاب فراهم شده است.

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 49SJ80000GI-TA

تلویزیون 49 اینچی ال جی از فناوری LED استفاده می‌کند و دارای ویژگی‌های هوشمند است. در رنگ زیبای مشکی تولید شده است. نوع صفحه نمایش این تلویزیون، به صورت تخت می‌باشد. 

همچنین، رزولوشن صفحه نمایش 2160 در 2340 پیکسل است. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ال جی رنگ‌های زنده و واقعی را مشاهده نمایید. از جمله خصوصیات این تلویزیون، داشتن قابلیت HDR است كه به ارائه تصویر بهتر در شرایط متفاوت نوری منجر می‌شود. با خرید اقساطي تلویزیون ال جی از دورهمی و تماشای فیلم لذت برید!

این محصول قادر است تا با کیفیت نانوسل تصاویر را نمایش دهد و از تمامی فرمت‌های HDR پشتیبانی می‌نماید. از جمله ویژگی‌های جالب این دستگاه، مود فوتبال می‌باشد که علاقمندان به این رشته ورزشی را از یک حالت ویژه و پرکیفیت پخش فوتبال بهره‌مند سازد.

همچنین، زاویه دید گسترده‌ای دارد. یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در این تلویزیون، قابلیت دقت رنگ صحیح می‌باشد که این کار را از طریق پردازنده مخصوص به این قابلیت، انجام می‌دهد. با خرید قسطي تلویزیون ال جی كیفیت را نظاره‌گر باشید!

ویژگی‌های صوتی

این تلویزیون از یک سیستم صوتی دو کاناله برخوردار می‌باشد. دو بلندگو دارد که توان خروجی هر کدام از آن‌ها 10 وات و توان خروجی کلی صدا در این دستگاه 20 وات می‌باشد. 

همچنین قادر است تا از استاندارد های صوتی مانند دالبی دیجیتال و کلیر ویس پشتیبانی نماید. به علاوه، دارای یک تنظیم کننده هوشمند صدا می‌باشد. حالت صدای فراگیر دارد و همچنین قادر به همزمانی صدای ال جی است. با خرید قسطي تلویزیون ال جی كیفیت صدا را تجربه كنید!

قابلیت‌های اتصالی و گذرگاه‌ها

این دستگاه امکانات و قابلیت‌های فراوانی دارد. برای مثال از رابطه هوشمند WebOS 3.5 بهره‌مند است. دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای است و قادرید تا با این تلویزیون به کندوکاش و مرور در اینترنت بپردازید. 

قابلیت اتصال بی سیم یا وای فای را دارد و از بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. دارای کارت شبکه می‌باشد. به علاوه، از ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال از نوع اپتیکال و خروجی هدفون برخوردار می‌باشد. با خرید قسطي تلویزیون ال جی آسان متصل شوید!

اقلام همراه و وزن دستگاه

این تلویزیون دارای یک باتری و ریموت کنترل است. همراه با این دستگاه از ریموت کنترل، کابل برق، دفترچه راهنما و باتری بهره‌مند می شوید. از جمله امکانات این تلویزیون قابلیت اسکرین میرورینگ و سیمپلینک می‌باشد. 

قابلیت اتصال به دیوار و استفاده بر پایه رومیزی را دارد. وزن این تلویزیون بدون پایه 12 کیلوگرم و با پایه برابر 13 کیلوگرم می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ال جی از قابلیت‌های جدید لذت ببرید!

خرید تلویزیون ال جی

اگر مایلید تا این مدل از تلویزیون ال جی را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامین کننده لوازم خانگی مورد نیاز ایرانیان بهره مند شوید.

در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي تلویزیون ال جی از قسطی‌کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر ساید بای ساید

خرید قسطی یخچال فریزر ساید بای ساید
در بازار یخچال های فریزر سامسونگ – ال جی – اسنوا و برند های معتبر دیگر طرفداران زیادی دارند که مدل های مختلفی از این برند ها در سایت قسطی کلاب ...

فروش اقساطی اجاق گاز اسنوا

فروش اقساطی اجاق گاز اسنوا
اجاق گاز برند اسنوا جز برترین اجاق‌ گازهای ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی اجاق گاز اسنوا به بخش اجاق گاز در دسته بندی لوازم خانگی سایت...