خرید قسطي آیپد

تاریخ انتشار:
1403/2/7 01:43:03

بی شک مک بوک‌ها جز بهترین و با کیفیت‌ترین تبلت‌های دنیا می‌باشند که طرفداران بسیاری دارند. شما می‌توانید برای خرید اقساطي مک بوک با شرایطی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي آیپد


لپتاپ اپل

لپ تاپ‌های برند اپل دارای مشخصه‌ها و خصوصیات فوق العاده‌ای می‌باشند. این لپ‌تاپ‌ها در سه دسته مک‌بوک، مک بوک اير و مک بوک پرو تولید می‌شوند. 

هر کدام از این سه گروه کانفیگ‌های سخت افزاری گوناگونی را دارند. در بیشتر محصولات اپل از حافظه‌های SSD استفاده می‌شود. این لپ تاپ‌ها دارای عمر باتری مناسب، قابلیت حمل آسان، نمایشگر فوق‌العاده و کیفیت عملکردی بی نظیر می‌باشند. 

در ادامه سعی داریم تا یکی از مدل‌های جدید اين لپتاپ‌ها را معرفی نماییم. قابليت خرید اقساطي آیپد در قسطی كلاب فراهم شده است.

لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MVFH2 2019 با صفحه نمایش رتینا

در سال 2019 شرکت اپل محصول مک بوک ایر جدید خود را تولید و به بازار عرضه کرد. این محصول دارای تغییراتی قابل ملاحظه بوده است. هر چند شرکت اپل در سال‌های متمادی به طراحی اولیه خود وفادار مانده بود، ولی سری مک بوک را با کمی تغییر روانه بازار کرد. 

این سری برای کاربردهای روزانه طراحی شده است. در ساخت این لپ تاپ از پردازنده نسل هشتم اینتل که در محدوده فرکانسی 1.6 تا 3.4 گیگاهرتز عمل می‌کند، استفاده شده است. با خرید قسطي آیپد كارايی را تجربه كنيد!

رم موجود در این دستگاه، یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR3 است. البته قابلیت ارتقا تا 16 گیگابایت را نیز دارد. همچنین، پردازنده گرافیکی یک گیگابایتی اینتل نیز به پردازش اطلاعات گرافیکی در این پردازنده می‌پردازد.

صفحه نمایش مجهز به نمایشگر رتینا است و یک باتری لیتیوم پلیمری وجود دارد که قادر است تا 10 ساعت شارژ را برای شما فراهم آورد، در این محصول به کار گرفته شده است. با خرید قسطي آیپد از شارژی ايده‌آل بهره‌مند شويد!

این محصول از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است و به همین دلیل از جمله طرفداران محیط زیست می‌باشد! بدنه سبک و باریکی در ساخت دارد و همچنین در مقابل ضربه نیز، مقاوم است. 

تراکم پیکسلی موجود در صفحه آن، سبب شده است تا بتوانید با کیفیت بالا و شفافیت فوق‌العاده به تماشای فیلم بپردازید و متن‌های خود را ویرایش کنید.

رزولوشن موجود در این نمایشگر 2560 در 1600 پیکسل است. این رزولوشن یک ارتقای 40 درصدی را نسبت به مدل‌های قبلی به ارمغان می‌آورد و همچنین سبب تمرکز بیشتر کاربر بر روی صفحه می شود.

صفحه نمایش 13.3 اینچی دارای پنل IPS با گستردگی نوری فوق‌العاده است. این دستگاه تنها 1.25 کیلوگرم وزن دارد و همین سبب شده است تا به یکی از محبوب‌ترین لپ تاپ‌های قابل حمل تبدیل شود. 

در سمت چپ این دستگاه دو گذرگاه USB تایپ C خواهید دید. این دستگاه در سه نوع نسخه هارد مختلف که همگی اس‌اس‌دی هستند، برخوردار می‌باشد. می‌توانید یکی از مدل‌های 256، 512 یا یک ترابایت را انتخاب نمایید. با خرید اقساطي آیپد سرعت و دقت را تجربه كنيد!

کیبورد این دستگاه از طراحی باترفلای بهره‌مند است و همچنین از سایز مناسبی بر روی طراحی کلیدها برخوردار می‌باشد. به علاوه، یک تاچ‌پد با اندازه مناسب بر روی لپ‌تاپ قرار گرفته است و سبب می‌شود تا به راحتی با این لپ تاپ کار کنید. ‏ 

از نظر سیستم صوتی، این دستگاه دارای اسپیکر است همچنین سیستم صوتی سیری نیز در این لپ تاپ به کار می‌رود. قابلیت پخش دستگاه بسیار مناسب است و بیس اسپیکر به اندازه 25 درصد نسبت به مدل‌های قبلی ارتقا داشته است.

در ساخت این لپ تاپ، تمهیداتی امنیتی اندیشه شده است. تراشه این دستگاه قادر است تا اطلاعات حساسی مثل کارت‌های بانکی، پسوردها، حسگر اثر انگشت و اسناد مهم دیگر را بر طبق کد گذاری Fly-on-Data نگهداری نماید. برای خرید قسطي آیپد به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خريد لپتاپ اپل

اگر مایلید تا یک لپتاپ اپل اير داشته باشید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات بی نظیر آن در فروش نقدی و اقساطی کالاهای دیجیتالی بهره‌مند شوید. 

با توجه به تورم كالاها و شرايط اقتصادي موجود، در صورت نیاز به خرید غیر نقدی می‌توانید از یکی از چهار روش موجود در سایت اعتبار کسب کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي آیپد از قسطی‌کلاب است. همين حالا سفارش خريد خود را ثبت نماييد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ‌تاپ مایکروسافت

خرید اقساطی لپ‌تاپ مایکروسافت
لپتاپ‌های مایکروسافت یکی از بهترین محصولات دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی لپ‌تاپ مایکروسافت به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی تبلت سامسونگ s8

خرید اقساطی تبلت سامسونگ s8
جدیدترین تبلت سامسونگ با نام Galaxy Tab S8 روانه بارار شده است. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای...