خرید قسطی آبمیوه گیری هاردستون

تاریخ انتشار:
1403/2/5 06:09:08

آبمیوه گیری یکی از لوارم مهم آشپزخانه محسوب می‌شود و داشتن آن برای هر فردی لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی آبمیوه گیری هاردستون به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی آبمیوه گیری هاردستون

هاردستون

هاردستون یکی از برندهای کشور انگلستان است که در سال 2001 تاسیس شده است و در زمینه تولید لوازم خانگی مانند انواع غذاساز، خردکن، آبمیوه‌گیری، چرخ گوشت، آرام پز، پلو پز، جاروبرقی و محصولات دیگر فعالیت دارد. 

گفته می‌شود که که این شرکت برند خود را بر روی محصولات کارخانه‌های مختلف درج می‌نماید و به طور مستقل برای خود کارخانه تولیدی ندارد. با این وجود کیفیت این محصولات بالا و دارای استاندارد کیفیت می‌باشد.

 در ادامه قصد داریم تا با چند مدل از آبمیوه‌گیری‌های پرفروش این برند آشنا شویم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی آبمیوه گیری هاردستون برای ايرانيان عزيز در قسطی کلاب فراهم شده است.

آبمیوه‌گیری هاردستون مدل  PJP1041B

این آبمیوهگیری یکی از جدیدترین آبمیوه‌گیری‌های ارائه شده توسط شرکت هاردستون است در دو رنگ زیبای مشکی و استیل بازار عرضه شده است. دارای توان 1000 وات است. وزن این محصول در حدود 3.5 کیلوگرم است و دارای ابعادی معادل با 195*270*390 میلی‌متر مکعب است. 

جنس تیغه آن از نوع استیل ضد زنگ می‌باشد. یک مخزن توفاله از جنس پلاستیک دارد. تعداد تنظیمات سرعت آن دو سرعته است. با خرید اقساطی آبمیوه گیری هاردستون یک محصول باکیفیت، مقرون‌‌ به ‌صرفه و عالی خريداری نماييد.

این محصول چهار کاره است و دارای آسیاب، خردکن، مخلوط‌کن و آبمیوه‌گیری است. گنجایش پارچ مخلوط کن 1.8 لیتر و گنجایش مخزن آب میوه گیری 0.45 لیتر است. هم‌چنین، طول سیم این دستگاه یک متر است. 

دارای پایه‌های ضد لغزش است. این دستگاه دارای عملکرد ضد چکه است و گارانتی 18 ماهه دارد. این محصول قابلیت جدا شدن و شستن راحت را نیز دارد. با خرید نقدی یا اقساطی آبمیوه گیری هاردستون هر روز آب‌میوه‌هایی خوشمزه و پرویتامین بنوشید.

آبمیوه‌گیری هاردستون مدل  JEP2510B

این آبمیوه‌گیری طراحی زیبایی دارد. توان مصرفی آن 250 وات است. جنسی پلاستیکی دارد و تیغه آن از استیل ضد زنگ است. دارای  تنظیم سرعت دو سرعته می‌باشد. دارای سه ترکیب رنگ مختلف سفید نقره‌ای، مشکی سفید و سفید مشکی است.

این کالا 18 ماه گارانتی دارد. دارای مخزن تفاله‌گیر است و وزنی در حدود 1 کیلوگرم دارد. ابعادی معادل با 180*220*280 میلی‌متر مکعب است.کارکردی تک کاره دارد و دهانه ورودی آن 70 میلی‌متر است. 

دارای سوئیچ ایمنی و پایه ضد لغزش است. طول سیم برق آن نیز در حدود 1 متر است. با خرید اقساطی آبمیوه گیری هاردستون دیگر نگران خرید آبمیوه‌های گران طبیعی و یا آبمیوه‌های صنعتی به همراه نگه‌دارنده‌های زیان‌آور نباشید!

آبمیوه‌گیری هاردستون مدل  JES4202

این آبمیوهگیری نیز طراحی بسیار زیبایی دارد و توان مصرفی آن 400 وات است. جنس بدنه آن از پلاستیک و استیل است. جنس تیغه آن از نوع استیل ضد زنگ است. مخزن این آبمیوه‌گیری تنها در حدود نیم لیتر است و برای خانواده‌های جوان و دو نفره مناسب است. 

این آبمیوهگیری عملکردی تک کاره دارد و دارای دو تنظیم سرعت است. وزن این دستگاه در حدود 2.37 کیلوگرم می‌باشد. این آبمیوه‌گیری در دو رنگ زیبای مشکی و استیل عرضه شده است و گارانتی 18 ماهه دارد. 

اندازه طول سیم در آن 1.2 متر است. به علاوه، دارای سوئیچ ایمنی، سیستم ضد چکه و پایه ضد لغزش است. با خرید نقدی یا اقساطی آبمیوه گیری هاردستون، برای خانواده جوان و دونفره خود لذتی نوشيدنی و روزانه به ارمغان آوريد!

آبمیوه گیری هاردستون

برای خرید آبمیوه گیری هاردستون به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی و غیر نقدی آن استفاده نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام فرمایید پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی آبمیوه گیری هاردستون از این سایت است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ با سفته

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ با سفته
برای خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ با سفته الکترونیک و چک به بخش تلویزیون در دسته بندی بوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن با چک

خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن با چک
برند ایکس ویژن برندی پیشرو و موفق در صنعت لوازم خانگی ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن با چک به بخش یخچال فریزر در...