خرید قسطي لپ تاپ ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/28 19:19:42

یکی از بهترین لپ تاپ‌های دنیا از برند ایسوس است که به عنوان با کیفیت‌ترین لپ تاپ دنیا شناخته می‌شود. شما می‌توانید برای خرید قسطي لپ تاپ ایسوس با قیمتی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید  قسطي لپ تاپ ایسوس


لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook 15 R521MA-A

این محصول یکی از لپ تاپ‌های تولیدی شرکت ایسوس است که کاربری معمولی دارد. البته می‌توان برای کاربردهای مالتی مدیا و گیمینگ نیز از آن اشاره کرد. 

در دو رنگ آبی تیره و خاکستری طراحی شده و شرکت ایسوس آن را گارانتی می‌کند. همچنین خرید اقساطي لپ تاپ ایسوس در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات فیزیکی

ویوو بوک R521MA-A دارای 1.8 کیلوگرم وزن است و ابعادی برابر با 360.2*234.9*22.9 میلی متر مکعب دارد. از نظر ظاهری نیز سبک می‌باشد و به راحتی حمل می‌شود.

جنس بدنه لپاپ از نوع پلاستیک شبیه به فلز می‌باشد که باعث شده تا ظاهری شیک و زیبا به این لپتاپ ببخشد. به علاوه، دارای ظرافت خاصی است و تاچ‌پد آن با دقت و سرعتی فوق‌العاده عمل می‌کند.

سمت راست این لپتاپ دو درگاه USB 2 و جک 3.5 میلی متری صدا قرار گرفته است و در سمت چپ خروجی پاور، فن و همچنین درگاه HDMI و پورت USB Type C قرار دارد. 

از جمله مزایای این لپتاپ وجود پورت‌های مختلف می‌باشد که شما را از خرید هر گونه مبدل بی‌نیاز می‌سازد. با خرید قسطي لپ تاپ ایسوس دستگاه‌های جانبی خود را به راحتی متصل نمایید.

صفحه نمایش

نمایشگر این دستگاه، یک صفحه 15.6 اینچی است و از تکنولوژی TFT بهره‌مند می‌باشد. این صفحه نمایش، حالت مات دارد و قادر است تا با کیفیت Full HD تصاویر را به نمایش بگذارد.

رزولوشن آن نیز برابر با 1920 در 1080 پیکسل می‌باشد. میزان حاشیه در این لپتاپ بسیار کم است و این سبب می‌شود تا با یک صفحه نمایش خاص روبه‌رو باشید. با خرید قسطي لپ تاپ ایسوس با لذت فیلم ببینید، وبگردی نمایید و بازی کنید.

مشخصات سخت افزاری

این لپ تاپ از پردازنده اینتل مدل پنتیوم N5000 استفاده می‌کند که دارای 4 مگابایت حافظه کش است. این پردازنده چهار هسته‌ای قادر است تا در محدوده فرکانسی بین 1.1 تا 2.7 گیگاهرتز عمل کند. از نظر مشخصات حافظه نیز، این دستگاه، دارای 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 می‌باشد. 

همچنین، به اندازه یک ترابایت حافظه دارد و به همراه این یک ترابایت، دارای 128 گیگابایت حافظه اس اس دی نیز، می‌باشد. از جمله مزایای این لپ تاپ قابلیت ارتقای حافظه است.

مشخصات کارت گرافیک

این دستگاه، دارای یک کارت گرافیک ساخت شرکت اینتل با مدل UHD 605 می‌باشد. این کارت گرافیک، قادر است تا با سرعتی برابر با 2 گیگابایت محتوا را اشتراک گذاری کند.

اتصالات

لپ تاپ ویوو بوکR521MA-A قادر است تا با استفاده از وای فای و بلوتوث به اینترنت متصل شود. با خرید اقساطي لپ تاپ ایسوس از قسطی کلاب به سادگی با دنیای مجازی ارتباط برقرار کنید.

امکانات ویژه

از دیگر مزایای این لپتاپ وجود تاچ پد چند لمسی، حسگر اثر انگشت و نور صفحه کلید می‌باشد. سیستم عامل موجود در این لپ تاپ از نوع داس است.

باتری مناسب

لپ‌تاپ ایسوس قادر است تا از یک باتری قدرتمند دو سلولی با ظرفیت 32 وات ساعت استفاده کند که به اندازه 1 الی 3 ساعت شارژدهی عمل می‌کند، این باتری قابلیت جدا شدن ندارد! با خرید قسطي لپ تاپ ایسوس از یک گرافیک حرفه‌ای بهره‌مند شوید!

خرید لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook 15 R521MA-A

برای تهیه این محصول به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فوق‌العاده این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید. در صورت لزوم نیز می‌توانید از خرید اقساطی بهره مند باشید. 

در صورتی که نیاز به خرید قسطی دارید باید از این سایت، اعتبار خرید اقساطی کسب نمایید. در واقع، با گرفتن وام می‌توانید کالای خود را به صورت قسطی تهیه فرمایید.

ناگفته نماند که شرایط گرفتن وام تا 150 میلیون امکان پذیر است. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي لپ تاپ ایسوس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی m51 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m51 سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ m52 نام دارد. برای خرید قسطی گوشی m51 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش سامسونگ با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ به بخش موبایل در...