خرید اقساطی اسپرسو ساز دلونگی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 11:58:22

اگر روز خود را با قهوه شروع می‌کنید، بی شک روزهای پر تلاش و موفقی خواهید داشت. شما می‌توانید برای دم کردن قهوه خود از بهترین برند استفاده کنید. برای خرید اقساطی اسپرسو ساز دلونگی به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی اسپرسو ساز دلونگی


ویژگی‌های اسپرسوساز دلونگی

اسپرسوساز دلونگی (Delonghi) از دستگاه‌های باکیفیت و کاربردی برای تهیه اسپرسو و قهوه به شمار می‌رود. بدنه و ساختار دستگاه از بهترین متریال نظیر استیل ضد زنگ تولید شده است. خرید قسطی اسپرسو ساز دلونگی از راهکارهای مناسب برای تهیه یک فنجان اسپرسوی خوش عطر و طعم محسوب می‌شود. برخورداری این دستگاه از امکانات بهینه و کارآمد، نیازهای مصرف کننده را برای تهیه نوشیدنی باکیفیت به خوبی برآورده می‌سازد.  

بهره مندی از ظاهر شیک و جذاب و بدنه باکیفیت، از مشخصات خرید اقساطی اسپرسو ساز دلونگی به حساب می‌آید. ظاهر لوکس و مدرن این دستگاه، امکان استفاده از آن را در بسیاری از فضاها از قبیل رستوران‌ها، ادارات و منازل فراهم آورده است. بدنه دستگاه متناسب با نوع و مدل آن، از جنس پلاستیک مقاوم یا استیل ضد زنگ مرغوب و باکیفیت ساخته شده است. این ویژگی از ساختار اسپرسوساز در برابر عوامل محیطی و فرآیندهای شیمیایی محافظت به عمل می‌آورد.

برخورداری از توان و فشار بخار بالا، در کنار سیستم کاپوچینو ساز را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی اسپرسو ساز دلونگی قلمداد نمود. توان مطلوب دستگاه قابلیت تهیه انواع نوشیدنی‌های گرم مانند شکلات داغ، کاپوچینو و شیر داغ را امکان پذیر می‌سازد. 

سیستم کاپوچینوساز دستگاه با میکس بخار و هوا، ضمن تولید کف شیر غلیظ، کاپوچینویی خوش طعم و بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، اسپرسوساز برند دلونگی به سیستم آب جوش مجهز شده است. بر این اساس، امکان تهیه آب جوش فوری به سادگی برای مصرف کننده فراهم می‌باشد. 

سایر مشخصات اسپرسوساز Delonghi

از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی اسپرسوساز شرکت دلونگی می‌توان به سینی چکه گیر و نمایشگر لمسی، اشاره نمود. طراحی سینی چکه گیر، از ریزش قطرات قهوه یا اسپرسو و کثیفی دستگاه و میز جلوگیری به عمل می‌آورد. از طریق نمایشگر لمسی اسپرسوساز، کلیه عملکردها و تنظیمات دستگاه اعمال می‌گردد. همچنین، تعبیه دکمه‌های کنترلی بر روی پنل دستگاه، کار با این محصول را راحت و آسان می‌سازد. برای خرید اقساطی اسپرسو ساز دلونگی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در ساختار دستگاه Delonghi Espresso Maker دو ترموستات مجزا و مستقل تعبیه شده است. کنترل و مدیریت دمای قسمت بخار و آب به صورت مجزا، از مهم‌ترین وظایف ترموستات دستگاه محسوب می‌شود. همچنین، بهره مندی از سیستم خاموشی خودکار را می‌توان از نقاط عطف اسپرسوساز برند delonghi برشمرد. این امر در افزایش ضریب ایمنی و امنیت دستگاه نقش بسزایی ایفا می‌نماید. ضمنا، اسپرسوسازهای دلونگی متناسب با نوع نیاز مصرف کننده در مدل‌های متنوع و مختلف موجود می‌باشند.

دارای نشانگر سطح آب، مخزن آب و قهوه، نازل بخار و آب، از دیگر مشخصات خرید قسطی اسپرسو ساز دلونگی به شمار می‌رود. مخزن آب دستگاه از گنجایش مطلوب و مناسبی برخوردار است. در ساختار اسپرسوساز دلونگی یک فیلتر جدا شونده و قابل شستشو برای قهوه طراحی شده است. در ضمن، این دستگاه به تایمر قابل برنامه ریزی و 24 ساعته مجهز گردیده است. 

برخورداری از پایه‌های ضد لغزش، ایستایی و ثبات دستگاه بر روی سطوح مختلف را تضمین می‌کند. این امر مانع از لرزش و سقوط دستگاه در هنگام کار می‌شود. مجهز به صفحه گرم نگهدارنده و طراحی ظاهری منحصر به فرد، دیگر مشخصات اسپرسوساز دلونگی را شامل می‌شود. 

نحوه خرید اقساطی اسپرسو ساز دلونگی

طرح خرید اقساطی اسپرسوساز برند دلونگی توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات مورد نیاز از شرایط و ضوابط این طرح، به سایت Ghesticlub.com مراجعه کنند. در این فروشگاه مدل‌های مختلف اسپرسوساز دلونگی با قیمت مناسب به خریداران ارائه می‌گردد. ضمنا، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، امکان خرید نقدی انواع لوازم خانگی وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی ایکس ویژن

خرید قسطی لوازم خانگی ایکس ویژن
شرکت ایکس ویژن محصولات زیبا و باکیفیت دارد و یکی از بهترین برندهای ایرانی محسوب می‌شود. برای خرید قسطی لوازم خانگی ایکس ویژن به...

خرید اقساطی تلویزیون شیائومی چکی

خرید اقساطی تلویزیون شیائومی چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون شیائومی با چک یا سفته الکترونیکی به بخش تلویزیون شیائومی در دسته بندی...