خرید کولر آبی آبسال

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:52:42

با شروع فصل گرما انتخاب کولر یکی از دغدغه‌های افراد است. با توجه به قیمت کولر آبی می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و بخش لوازم خانگی، یک خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال را داشته باشید.


 خرید کولر آبی آبسال


راهنمای خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال

کولر آبی آبسال از سری کولر های آبی از برند محبوب ایرانی آبسال است. این برند در سال 1362 با تاکید بر تولید لوازم خانگی استاندارد و باکیفیت تاسیس شده و هم اکنون دارای بیش از 300 شعبه در سراسر کشور می‌باشد. 

این برند در جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد. ما با اطمینان خاطر خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال با طراحی مناسب و توجه تولیدکنندگان به اقلیم کشورمان، می‌تواند گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان ایرانی باشد.

با خرید این محصول می‌توانید با صرف هزینه ای معقول، صاحب کولری با کیفیت بالا شوید. کولرهای آبی آبسال دارای گارانتی الکترو موتور برای تمامی مدل ها می‌باشند و علاوه بر آن بعد از خرید نیز می‌توانید از خدمات پس از فروش شرکت آبسال در سراسر کشور بهره مند شوید.

نحوه سازوکار کولر آبی آبسال

کولر آبی برخلاف کولرهای گازی برای مناطقی با آب و هوای خشک مناسب تر هستند. مزایای کولر آبی نسبت به کولر گازی مصرف کمتر انرژی و به طبع آن اقتصادی تر بودن استفاده از این دستگاه‌ها است و نیز مرطوب کردن فضا و ایجاد هوایی مطبوع است. 

با توجه به اقلیم ایران که درصد زیادی از آن جزو مناطق خشک محسوب می‌شوند، می‌توانید با جایگزین کردن کولر آبی به جای خرید کولر گازی قدمی در بهتر شدن هوای محیط بردارید.

کولر آبی آبسال با حداکثر عملکرد و با ایجاد کمترین صدا، هوای مطلوب و دلخواه شما را برایتان به ارمغان می‌آورد، همچنین این کولر ها با حداکثر ایمنی طراحی شده‌اند.

از دیگر موارد برتری این کولر ها مصرف کم انرژی می‌باشد. کولر های آبی آبسال با کاهش 60 درصدی انرژی، با دارا بودن برچسب انرژی A و داشتن گواهی از سازمان بهره وری انرژی صحت این ادعا است. تمام این ویژگی های مثبت دلیلی بر استقبال مردم و خرید کولرهای آبی آبسال شده است.

کولرهای آبی آبسال در مدل های معمولی، کم مصرف، سلولزی، مینی کولر آبی و کولر متحرک تولید می شوند و قیمتی به صرفه دارند.

کولرهای آبی آبسال:

 نوع رایج کولر آبی در این دسته قرار می گیرد.

کولر آبی سلولزی آبسال:

به کار رفتن پدهای سلولزی در کولر آبی سبب افزایش جذب میزان آب شده و در نتیجه راندمان و خنک سازی کولر زیاد می‌شود. در هر متر مکعب از پد سلولزی، جذب آب تا حدود ۶۰ لیتر میسر می‌شود. البته قیمت آن در مقایسه با کولر آبی معمولی کمی بالاتر است. این اختلاف قیمت به دلیل پد های سلولزی به کار رفته در آن است.

سوددهی این محصول بعد از مدتی نمایان می‌شود، زیرا باعث مصرف کمتر انرژی می‌شود. شرکت آبسال اولین تولید کننده کولر های آبی سلولزی در ایران می‌باشد. پدهای سلولزی این کولر ها کاملا بدون بو و بهداشتی می‌باشند.

مینی کولر آبی:

 مناسب مطبوع سازی فضاهای داخلی کوچک اعم از اتاق های شرکت و ادارات، فروشگاه و مغازه، کانکس ها و ... می‌باشد. امکان قرار گیری در داخل اتاق (نزدیک پنجره) یا خارج از اتاق (پشت پنجره) را دارا می‌باشد.

 از مزایای این نوع می توان به امکان پر کردن مخزن آب به دو روش دستی و یا اتصال به شبکه آب شهری، کم مصرف و مقرون به صرفه در مقایسه با لوازم خانگی مشابه، مخزن آب پر دوام و مقاوم در برابر ضربه و پروانه یکپارچه پلاستیکی، ضد زنگ، مقاوم در برابر ضربه و ... اشاره کرد.

کولر متحرک:

مناسب مطبوع سازی فضاهای داخلی کوچک اعم از اتاق های شرکت و ادارات، فروشگاه و مغازه، کانکس ها و موارد دیگر می‌باشد. می توان به دو صورت رومیزی و یا با پایه از آن استفاده کرد. استفاده از این محصول بسیار آسان است. 

از مزایای این نوع می‌توان به کوچک و قابل حمل بودن، قابلیت استفاده در 2 حالت کولر و پنکه، تنظیم سرعت در سه حالت تند، متوسط و کند، کم مصرف، مقاوم در برابر ضربه، پروانه ضد زنگ و مقاوم در برابر ضربه، مجهز به فیلتر جذب گرد و غبار و ... اشاره کرد.

خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال

سایت قسطی کلاب با افتخار ارائه دهنده این محصول برای خریداران می‌باشد. این سایت با ارائه محصولات به صورت قسطی می‌تواند شرایط خرید را برای همگان فراهم آورد. اگرچه که می‌توانید این محصول را  به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

ناگفته نماند که خرید اقساطی از قسطی کلاب به دو صورت خرید از لیزینگ و خرید از بای چک می‌باشد. خرید از بای چک نیاز به کسر از حقوق، چک و سفته دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تجهیزات گرمایشی

خرید اقساطی تجهیزات گرمایشی
تجهیزات گرمایشی از جمله کالاهای ضروری در هر خانه ای است و باید از بهترین برند ها تهیه شود تا مدت زمان بیشتری عمر کند. برای خرید قسطی تجهیزات...

خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ

خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ
شرکت سامسونگ یکی از معروف ترین برندها در زمینه لوازم خانگی است. اگر تمایل به خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ دارید به بخش لوازم خانگی در وبسایت.....