خرید قسطی کنسول بازی نینتندو

تاریخ انتشار:
1403/2/10 03:44:07

اگر تمایل به خرید قسطی کنسول بازی نینتندو با شرایطی ویژه و آسان دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کنسول بازی نینتندو


کنسول بازی نینتندو 

کنسول بازی جدید نینتندو سوییچ تنوع بسیار زیادی در بازی‌های خود دارد که قادر به پوشش تمامی سلیقه‌ها می‌باشد. این بازی و سرگرمی جایگاه ویژه‌ای را در دل گیمرها و غیر گیمرها به خود اختصاص داده است و به زودی در دسته کنسول‌های پرفروش قرار می‌گیرد. مدل جدید کنسول بازی نینتندو سوئیچ دارای صفحه نمایشی با روشنایی بیشتر و عمر باتری بالاتر است. شرکت تولید کننده سعی در برطرف نمودن ایرادات جزئی مدل اولیه این کنسول دارد. در نهایت کنسول بازی جدید با وجود کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس، قدرت حضور بالا و رقابتی در بازار دارد. مدل اولد این کنسول در سال ۲۰۲۱ معرفی و به بازار عرضه شد. این کنسول از نظر کیفیت تصویر و صدا بهبود یافته و جایگزین ویژه برای مدل اولیه به شمار می‌رود. کنسول‌های بازی جدید مدل اولد دارای بازی‌های متنوعی هستند و تجربه‌های متفاوتی را به کاربران ارائه می‌نمایند.

طراحی و ظاهر کنسول بازی جدید نینتندو سوییچ

کنسول بازی جدید نینتندو سوییچ اولد مجهز به صفحه نمایش 7 اینچی است. این مدل از  کنسول بازی نسبت به مدل قبلی خود ارتقا یافته و موجب رفع شدن انتقادات وارده به نینتندو سوییچ می‌گردد. طراحی ظاهری این کنسول به گونه‌ای است که دارای انحنا در گوشه‌های خود بوده و بدنه آن از جنس پلاستیک مات است. کنسول بازی جدید در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار می‌شود. افراد زیادی تمایل به خرید قسطی کنسول بازی نینتندو سوییچ اولد سفید رنگ دارند. گیمرها با استفاده از جویکان‌های رنگی می‌توانند ظاهر این کنسول را جذاب‌تر کنند. در حالت کلی این بازی و سرگرمی با طراحی ساده‌ای که دارد، مورد توجه قرار گرفته است.

برای شارژ کنسول و اتصال آن به انواع مانیتورها از داک نینتندو سوییچ استفاده می‌نمایند. کنسول بازی درون جایگاه ویژه‌ای بر روی داک قرار می‌گیرد و در پشت کنسول پورت اتصال قرار گرفته است.

بکارگیری پورت LAN در این کنسول بازی جدید نسبت به مدل اولیه مهمترین تغییر آن به شمار می‌رود. پورت‌های usb در سمت چپ داک وجود دارند که موجب اتصال انواع وسایل جانبی می‌شوند و شارژ جویکان‌ها پس از متصل شدن به خود کنسول صورت می‌پذیرد. طراحی این بازی و سرگرمی کاملاً استاندارد بوده و ابعاد مناسب آن سبب اشغال فضای بسیار کمی می‌شود. کارتریج‌های بازی در یک فضای مخصوص بر روی خود کنسول، قرار می‌گیرند. کنسول بازی جدید نینتندو سوییچ از کارتریج‌های مخصوص استفاده می‌کند که شما نیازی به نصب بازی ندارید و تنها با قرار دادن آن می‌توانید فوراً بازی را آغاز کنید. برای خرید اقساطی کنسول بازی نینتندو با شرایطی بی نظیر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در قسمت بالای کنسول دکمه‌های روشن و خاموش کننده و همچنین دکمه‌های کنترل صدا قرار گرفته‌اند. جک 3.5 میلیمتری که در سمت راست کنسول تعبیه شده، موجب متصل شدن هدست می‌شود. یک کابل usb تایپ C در قسمت پایینی کنسول قرار داده شده که شما می‌توانید به راحتی از هر منبع برقی برای اتصال به آن استفاده نمایید. برای این کنسول‌ها یک پایه رومیزی بزرگی طراحی شده که پایه رومیزی مدل اولد این کنسول نسبت به مدل اولیه از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

خرید قسطی کنسول بازی نینتندو سوییچ اولد به صورت آنلاین

خرید اقساطی کنسول بازی نینتندو سوییچ اولد از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خریدی مقرون به صرفه محسوب می‌شود. در این فروشگاه آنلاین، طرح فروش قسطی انواع بازی و سرگرمی ایجاد شده است در نتیجه خریداران می‌توانند با هر بودجه‌ای از طریق این فروشگاه اقدام به خرید کنند. مشتریان در هنگام خرید قسطی کنسول بازی نینتندو سوییچ اولد بخشی از مبلغ را در ابتدا پرداخت می‌کنند و بقیه اقساط آن، طی مدت زمان مشخصی پرداخت می‌شود. در هنگام خرید اقساطی برخی از کالاها، نیازی به پرداخت مبلغ اولیه نیست و مشتریان می‌توانند بدون پیش پرداخت اقدام به خرید کنند.

خرید اقساطی کنسول بازی نینتندو سوییچ اولد موجب می‌شود که بار و فشار مالی از دوش خریدار کاهش یابد و آن‌ها بتوانند به صورت اقساطی کنسول بازی جدید را خریداری نمایند. همچنین خریداران می‌توانند از طریق یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید نقدی کنند که البته طرح فروش قسطی در قسطی کلاب شرایط خرید را برای افراد آسان کرده است. قسطی کلاب فرصتی را ایجاد کرده که افراد با هر بودجه بتوانند جدیدترین کنسول بازی را به صورت اقساطی خریداری کنند. مهمترین مزیت خرید اقساطی برای خریدار آن است که نیازی به پرداخت تمام وجه ندارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps4 pro با چک

خرید اقساطی ps4 pro با چک
کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو پرفروش‌ترین کنسول بازی شرکت سونی است. برای خرید اقساطی ps4 pro با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی...

خرید قسطي پلی استیشن 4

خرید قسطي پلی استیشن 4
یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا PS4 نام دارد که بسیار طرفداران پر و پا قرصی دارد. برای خرید قسطي پلی استیشن 4 به بخش بازی سرگرمی در ...