خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus

تاریخ انتشار:
1403/2/15 12:35:07

یکی از بهترین گوشی‌های برند شیاائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus



معرفی بهترین گوشی شیائومی

گوشی redmi note 11 pro plus یک گوشی میان رده قدرتمند محصول شرکت چینی شیائومی است که در کنار طراحی چشم نواز از عملکرد قابل قبولی برخوردار می‌باشد. اگر به دنبال یک گوشی موبایل با کیفیت، دوربین قدرتمند، صفحه نمایش با وضوح بالا، پردازنده قوی برای اجرای برنامه‌های سنگین و از همه مهمتر قیمت مقرون به صرفه هستید، خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus را به شما پیشنهاد می‌دهیم. 

ثبت تصاویر فوق‌العاده با دوربین‌های گوشی redmi note 11 pro plus!

هنگام خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro plus یکی از پارامترهایی که باید به آن توجه شود، بررسی عملکرد دوربین‌ها است. دوربین اصلی ردمی با رزولوشن 108 مگاپیکسل به عنوان یک دوربین قدرتمند با وضوح بالا عمل می‌کند و از نوع عریض می‌باشد. حتما در ابتدا عملکرد دوربین گوشی redmi note 11 را در نور شب و روز امتحان کنید. قطعا با دیدن تصاویر با کیفیت و فوق العاده آن در خرید خود مصمم خواهید شد!

کنار سنسور اصلی دوربین، دو سنسور دیگر با قدرت 8 مگاپیکسل فوق عریض و 2 مگاپیکسل به صورت ماکرو قرار دارند. برای دوربین سلفی نیز رزولوشن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده. این دوربین امکان ضبط ویدیو با کیفیت p1080 را دارد و در زیر نور مستقیم با وضوح بالا عمل می‌کند. 

طراحی زیبا و منحصر به فرد گوشی redmi note 11 pro plus

حاشیه ظریف در اطراف صفحه نمایش گوشی redmi note 11 pro plus زیبایی آن را دوچندان کرده و موجب شده نمایشگر تمام صفحه یکی از نقاط مثبت آن باشد. این گوشی موبایل در رنگبندی سبز، آبی، خاکستری، مشکی مات و ارغوانی موجود است. برای خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات نمایشگر ردمی نوت 11

صفحه نمایش گوشی redmi note 11 pro plus در ابعاد 6.67 اینچ طراحی شده و رزولوشن آن 1080×2400 پیکسل است. این نمایشگر از نوع سوپر امولد می‌باشد. در فناوری سوپر امولد ضخامت صفحه نمایش کاهش می‌یابد و به دلیل وجود لایه‌های یکپارچه روشنایی و وضوح نمایشگر بیشتر می‌شود. این صفحه نمایش امکان نمایش 395 پیکسل در 1 اینچ را با نرخ بروزرسانی 120 هرتز فراهم کرده است. 

باتری و شارژر شگفت انگیز گوشی redmi note 11 pro plus

یکی از پارامترهای مهم هنگام خرید کالای دیجیتال و به خصوص گوشی موبایل توجه به منبع تغذیه آن است. ردمی نوت 11 از باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4500 آمپر بهره می‌برد و توسط شارژر با توان 120 وات تغذیه می‌شود. این شارژر به تکنولوژی فست شارژ مجهز است و در مدت 15 دقیقه گوشی موبایل را تا 100 درصد شارژ می‌کند. با خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro plus از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

پردازنده قدرتمند از ویژگی‌های مثبت ردمی نوت 11

از دلایل اصلی خرید گوشی redmi note 11 pro plus برای بسیاری از افراد، وجود پردازنده دیمن سیتی 920 با قدرت فوق‌العاده است. این پردازنده محصول شرکت مدیاتک می‌باشد و برای اجرای بازی‌ها و نرم افزارهای سنگین طراحی شده است. از دیگر مشخصات پردازنده ردمی نوت 11 می‌توان به معماری 6 نانومتری ظریف و فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز اشاره کرد. همچنین این گوشی موبایل از نسل پنجم شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. 

شرایط خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus چیست؟

اگر خرید نقدی برای شما میسر نیست، می‌توانید خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro plus را از سایت قسطی کلاب انتخاب کنید. قسطی کلاب به مشتریانی که قصد خرید اقساطی گوشی موبایل را دارند پیشنهادات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. فروش قسطی در این سایت شامل طرح پایا، پارسیان و بایچک است که در طرح پایا تا سقف 50 میلیون و بازپرداخت 24 ماه، پارسیان تا 50 میلیون و بازپرداخت 36 ماه و بایچک حداکثر تا سقف 150 میلیون تومان و و بازپرداخت 24 ماه امکان خرید اقساطی وجود دارد. شرایط فروش اقساطی گوشی ردمی نوت 11 با بازپرداخت بلند مدت شامل گروه کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 با چک

خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 با چک
اگر تمایل به خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 با چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ
یکی از گوشی‌های پرفروش و مقرون به صرفه سامسونگ مدل m32 نام دارد. برای خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...