خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 23:11:52

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند اپل بی‌شک مدل آیفون 12 پرومکس می‌باشد. برای خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس

بررسی گوشی آیفون 12 پرومکس

اگر قصد خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس را دارید باید بدانید این موبایل تا چند وقت پیش جدیدترین و به روزترین موبایل برند اپل محسوب می‌شد. آیفون 12 پرو مکس، نسبت به رده‌های قبلی آیفون، تغییرات چشمگیر و گسترده‌ای داشته است.‌ آیفون 12 پرو مکس در 13 اکتبر سال 2020 به دنیای تکنولوژی معرفی شد، اما شرکت آمریکایی اپل در سیزدهم نوامبر این موبایل را در بازارهای جهانی عرضه کرده است. 

اپل در این مدل از آیفون نیز مانند سایر مدل‌های قدیمی‌تر از سیستم عامل ios استفاده می‌کند. سیستم عامل گوشی آیفون 12 پرو مکس ‏ios 14 می‌باشد این موبایل از یک تراشه 5 نانومتری مخصوص اپل استفاده می‌کند. پردازنده مرکزی موبایل 6 هسته‌ای بوده و پردازنده گرافیکی آن نیز چهار هسته‌ای می‌باشد. برای خرید قسطی آیفون 12 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تراشه‌ای که  اپل در آیفون 12 پرو مکس از آن استفاده کرده است را می‌توان قدرتمندترین تراشه‌ای دانست که در گوشی‌های هوشمند امروزی به کار می‌رود. به سبب وجود این تراشه و همچنین پردازنده مرکزی قوی آیفون 12 پرو مکس قابلیت بالایی در اجرای برنامه‌های مختلف دارد. همچنین باید گفت این دستگاه سرعت عمل بسیار زیادی داشته و می‌تواند انتظارات افراد سختگیر را برآورده کند. 

آیفون 12 پرو مکس دارای رم 6 گیگابایت بوده و در سه مدل با حافظه‌های داخلی سازی 28 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه شده است. این موبایل مانند سایر موبایل‌های رده بالای  هوشمند از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند.

مشخصات و ویژگی‌های گوشی آیفون 12 پرو مکس

قبل از خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس باید با مشخصات و ویژگی‌های محصول آشنایی داشته باشید. آیفون 12 پرو مکس دارای نمایشگری با ابعاد 6.7  بوده و  رزولوشن آن 458 پیکسل در هر اینچ است. نرخ نو سازی تصویر در این موبایل حدود 60 هرتز می‌باشد و باید گفت صفحه نمایشگر از قابلیت پخش تصویر داربی پشتیبانی می‌کند. 

گوشی آیفون 12 پرو مکس نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر آیفون وزن سنگینی داشته و وزن آن حدود 228 گرم است. جلو و پشت این موبایل از جنس شیشه بوده و فریم آن از استیل ضد زنگ می‌باشد. این موبایل از قابلیت 

5G پشتیبانی می‌کند و تک سیم کارت می‌باشد. البته نسخه چینی آیفون 12 پرو مکس 2 سیم کارته است. گوشی آیفون 12 پرو مکس می‌تواند تا عمق 6 متری و در حدود 30 دقیقه در آب مقاومت کند. برای خرید قسطی آیفون 12 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این مسئله می‌تواند یک ویژگی منفی برای موبایل محسوب شود البته باید گفت موبایل آیفون 12 پرو مکس با حافظه داخلی 512 گیگابایت می‌تواند بسیاری از نیازها را برآورده کند. دوربین آیفون 12 پرو مکس ترکیب 1 چهارگانه است. این موبایل 3 لنز 12 مگاپیکسلی داشته که یکی از آن‌ها 26 میلیمتری واید، دیگری لنز 65 میلیمتری تله فوتو و یک دیگر 13 میلیمتری اولتراواید می‌باشد. 

همچنین این دوربین مجهز به یک سنسور تشخیص عمق تصویر نیز می‌باشد. دوربین سلفی نیز دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی بوده و دارای سنسور تشخیص عمق می‌باشد. گوشی آیفون 12 پرو مکس دارای اسپیکر با قابلیت پخش صدای استریو می‌باشد، اما این گوشی نیز مانند بسیاری از گوشی‌های رده بالا فاقد جک سی و نیم میلی متری بوده و دارای دستیار صوتی با قابلیت پشتیبانی از زبان محاوره می‌باشد.

چگونگی خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی آیفون 12 پرومکس را برای شما فراهم کرده است.‌ شما می‌توانید شرکت‌های طرف قرارداد این سایت برای خرید اقساطی گوشی اعتبار دریافت کنید همچنین سایت قسطی کلاب کار فروش قسطی موبایل‌های دیگر و هم انواع کالای دیجیتال را انجام می‌دهد. البته باید گفت شما می‌توانید آیفون 12 را به صورت نقدی و بی‌واسطه از سایت قسطی کلاب خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 12 با حکمت کارت

خرید قسطی آیفون 12 با حکمت کارت
کمپانی اپل با رونمایی از آیفون 12 توجه کل مردم دنیا را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی آیفون 12 با حکمت کارت به بخش...

خرید قسطي لپ تاپ لنوو

خرید قسطي لپ تاپ لنوو
برند لنوو یکی از بهترین کمپانی‌های تولید کننده لپتاپ در دنیا می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی لپ تاپ لنوو دارید به بخش ...